Ik dacht dat de ivf teller ook weer op 0 gaat na een zwangerschap, weet je zeker dat het niet zo is Newbie?
Ik breek even in als stille meelezer. Bij ivf en icsi start de teller opnieuw als je een zwangerschap hebt gehad die langer duurde dan 12 weken.
Nee ik vrees dat het idd over doorgaande zwangerschappen gaar hier in België. En 3 ivf-pogingen is idd weinig. Vind ik ook best oneerlijk voor jullie.
Succes met de iui vandaag @Lieke2022 En @Newbie123 spannend vandaag! Laten ze je vandaag ook al de resultaten van je bloeduitslag weten? Of ga je toch zelf ook een testje doen?
Gaat goed! Het is nog steeds af en toe onwerkelijk maar dat is logisch na zo'n lang traject. Ik heb vandaag de eerste groeiecho ivm m'n medicatiegebruik dus ik ben benieuwd of de groei een beetje oké is. Bij de 20 weken echo lag ze een klein beetje voor op groei dus het wordt spannend straks!
Ooh wat fijn dat je vandaag weer even naar haar kan spieken! Oh als ze zelfs voor ligt op groei, dan heb je wel wat marge wat klinkt dat goed allemaal! Echt alsof het zo moest zijn. Op de valreep zwanger. Want wat een traject hebben jullie moeten doorstaan!
Hier niet. Omdat ik het jullie allemaal enorm gun! En het hoort erbij. Leven gaat vol zitten met confrontaties hiermee, dus kan er maar beter van meet af aan mee dealen.
Thanks! Voor mij is dit een hele goeie score! De follikels waren deze keer ook allemaal ongeveer dezelfde grootte (op 1 monster follikel na, degene die vrijdag al 21mm was haha). Ik hoop echt dat de ICSI er nu voor gaat zorgen dat we wél goede bevruchtingen hebben, blijft nog even spannend!
Ah toch! In de het van niet aangezien het voor sommige dames met herhaalde miskramen stopt na 3 puncties…
Een mogelijke freeze all vind ik nog wel spannend klinken, ook omdat we tot nu toe nog überhaupt niets voor de vriezer gehad hebben... Maar als we deze keer tot goede kwaliteit embryo's mogen komen sla ik liever een maandje over als het bedje niet optimaal is
Ik denk inderdaad dat het in sommige situaties wel meer antwoorden geeft en dat is fijn. Dus ik snap je wel. Als ik naar mij persoonlijk kijk, gaf ivf wel echt een onofficieel antwoord op alle misgelopen zwangerschappen: zo weinig eicellen op meer dan maximale medicatie, vertelde iets over de voortplantingscapaciteit die mijn lijf nog heeft: nagenoeg niet meer. Omdat ik wel makkelijk zwanger raak, dachten wij dat echt niet. En al is het niet gelukt, een tweede kindje, het heeft wel geholpen in de “afsluiting”. Niet dat t al een plekje heeft ofzo, maar zonder deze kennis had ik minder “makkelijk” kunnen stoppen. Nu weet ik: doorgaan zou mezelf kwellen zijn voor iets nagenoeg kansloos. En dat scheelt toch. Ga er niet vanuit dat het bij jou zo zal gaan hoor! Maar even om aan te geven dat ik je gedachtengang begrijp en dat het inderdaad ook kan opgaan, dat je meer inzicht krijgt en dat je dat ergens toch helpt. Maar vooral hoop ik gewoon dat de overgang naar ivf je nog in 2025 een wolk van een baby oplevert ❤️
Thanks! Ja precies, zo staan wij er ook in. Goed dat het nu gezien is en dat er actie op ondernomen wordt. De assistente had gister ook eerst de afspraak bij de FA ingepland, maar toen zei de gynaecoloog gelijk van dat gaan we niet doen en moest ik of bij hem of bij m'n eigen hoofdbehandelaar een afspraak krijgen morgen zodat er gelijk goed doorgepakt kon worden. Hij zei anders gaan we dinsdag de hele dag onzekerheden scheppen, aangezien ik toch al weet dat 1 van ons de knoop door moet hakken dan. Dat schept ook wel weer vertrouwen dat ze het goed in de gaten houden en ons niet zonder plan morgen het ziekenhuis uit willen laten lopen
Normaal mailen ze vanavond de uitslag! Ik ga niet testen. Zo geen zin om teleurgesteld te worden, dus ik wacht nog wel even.
Oow wat goed om te weten van de utro! Ik gebruik nu Duphaston (orale progesteron), hopelijk heeft dat een beet hetzelfde effect. Dit is wel iets wat nieuw is voor mij, eerder nog niet gezien... Wel zagen ze tijdens de echo's afgelopen week telkens wat vocht bij m'n eileider, dus het kan zijn dat het vocht daar vandaan komt. Dat is alleen echt niet te hopen, want dat zou mogelijk betekenen dat mijn eileider in net iets meer dan een maand dicht is gaan zitten... Bij de OK was hij volledig open en doorgankelijk nog namelijk...
Geef jezelf de tijd lieverd. Je zit er nu nog middenin, in deze zwangerschap. Nu mag je even moegestreden zijn. Al is het geen leuk gevoel, laat het er maar zijn. Jouw hartje is nu gebroken, maar als het langzaam weer heelt, vertelt het je wel wat je vervolgstappen gaan zijn. We weten hier allemaal: een kinderwens vervul je liever gisteren dan vandaag, maar zó veel van zúlke harde klappen, dat heeft tijd nodig. Ik durf je vanuit eigen ervaring wel te beloven dat je straks zult merken dat je strijdlust nog niet op is ❤️
Ik denk dat dat wel hetzelfde effect zal geven. Hopelijk is het iets eenmalig en doet de duphaston er goed aan!