Ik wens jullie alle goeds lieve dames voor 2025. En ik wil iedereen bedanken die hier meeschrijft en heeft meegeschreven voor alle geweldige steun aan mijzelf en alle andere meiden hier dit afgelopen jaar. Allemaal powervrouwen! <3 Trots op jullie. Toen ik dit groepje opende eind december 2023 had ik wel een ander soort jaar in gedachten maar vooruit, ik heb een kleintje hier rondlopen dus ik mag echt niet klagen! Tot volgend jaar Op veeeel babys
Check en check de post heeft m'n testen nog altijd niet gebracht haha. En ik was zo flink aan het wachten vandaag met drinken hele dag omdat post hier op de middag komt. dus dilemma of ik morgenochtend dan gewoon mijn andere (2 maanden vervallen) KV gebruik heb ook nog van die clearblues met een + liggen die in januari vervallen. Allemaal restjes van met onze letrozole rondes haha.
Nou inderdaad... Heel veel sterkte en succes morgen @Boompje88 En jij als je gaat testen Panda..!! Super spannend.
Nope. Heb gewoon nooit de uitslag doorgegeven. Had er helemaal geen behoefte aan. De bevestiging van “mislukking” en horen van loze worden als jammer en pech
Wat mooi gezegd! Kan me hier alleen maar bij aansluiten. Alle mooie lieve dames hier verdienen alle geluk dat voor hen haalbaar is ❤️
Wat een shitzooi zeg. Zo ontzettend klote, verdrietig, oneerlijk en alles wat daarop lijkt. Had je zó iets anders gegund voor de start van 2025 … Wat is het leven toch hard soms. Snap je keuze om er dan ook direct een einde aan te breien. Wachten en het jezelf wellicht fysiek onnodig moeilijk maken, levert je in dit geval niets op. Heel erg veel sterkte morgen, en de tijd daarna. Denk aan je, al heb je er niets aan ❤️
Komt doordat ze op het reguliere ok schema geen plek hebben... Sta nu op het spoed schema, ze gaan me op die manier ertussen proberen plannen. Maar bloedspoed gaat voor natuurlijk. Als we het via het reguliere schema doen zou het pas over 2 weken kunnen, en gyn wilde me eerder helpen.. superlief wel. Ze heeft zelf ook dienst, wel fijn om in ieder geval een vertrouwd gezicht te zien. Dus we gaan straks maar die kant op en hopen dat ik niet heel lang hoef te wachten Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal
Heel veel succes. Ik hoop inderdaad dat je niet heel lang hoeft te wachten.. Wel meelevend van de gyn inderdaad! Dat er echt zo word gepuzzeld voor je. Dat verdien je ook zeker in deze situatie. <3
@Boompje88 wat een rotnieuws zeg. Ik vind je echt super sterk! @ alle andere dames (en heren) die schrijven en meelezen. Ik (en mijn meelezende man) wens jullie een mooi 2025 met veel liefde, geluk en wie weet ook succes met een traject.
Veel succes vandaag, hopelijk niet te lang wachten. Zeer lief van je gyn dat ze zo mee wou puzzelen en begripvol was!
Het gaat toch niet door vandaag. Te veel trauma van oudejaarsnacht binnengekomen vanochtend, dus geen ok's beschikbaar. Nu weer thuis en morgen weer om 8 uur melden in de hoop dat het dan wel kan. Shitzooi
Ooh nu zie ik je berichtje binnenkomen. Wat kut! Misschien dan toch even tijd voor een drankje… hopelijk kan het morgen wel!
Jezus wat kut. Blijf me erover verbazen hoe ongelofelijk veel idioten zichzelf (en anderen) iets aan doen op zo’n Oud&Nieuw avond maar met wat ik gisteren in de stad hier heb gezien, verbaasd het me niks. Ik ga duimen dat morgen de rust is wedergekeerd en dat je dan gewoon alsnog geholpen wordt. <3
Dames! Ik kon me toch niet meer inhouden. Mezelf helemaal voorbereid op negatieve test. Maar mijn streepje is duidelijker dan mijn ovitrellestreepje op 7dpo. Ik ben nu 12 dpo. Kan dit gwn echt werkelijk zijn????