Daar gaan we weeeeer! 10 DPO en een heeel licht lijntje.. Na de ronde van vorige keer durf ik nog nergens meer op te hopen.. Het lijntje wel duidelijker dan toen. Toen kreeg ik hem alleen opgedroogd op de foto. Deze foto is gemaakt na 5 minuten. Het is geen ovitrelle meer want die test was veeeeeel lichter.
Ik zie hem wel duidelijk al! Dit was mijn streepje met 10DPO ook dus ik ben wel hoopvol! Wat goed! Helemaal blij voor jou!
@Boompje88: Succes vandaag, hopelijk kun je na vandaag aan je (verdiende) herstel gaan werken. Denk aan je! ✨
Waaaah spannend! Als ik vanavond geen bruinverlies krijg zijn we al verder dan vorige ronde . Is het al morgen?
@Boompje88 ik denk aan je vandaag. Veel succes en sterkte. Hopelijk moet je niet te lang wachten en kunnen ze je verderhelpen.
@Lieke2022 oeeee spannend!! Ik hoop mee voor een oploop! Ga je elke dag testen of een dagje tussen laten?
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF 3 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - OI/IUI-D start dec Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 7 Marijtje85 - 39 jaar - 2de kindje - MOH IUI 3 Afspraken 20 januari - Lieke2022 - medicatie en definitieve start Gent bespreken 27 januari - Lief - tussentijdse evaluatie 12 februari - nynepien - intake Gent Test datum 3 januari - Panda95 3 januari - HD8489 5 januari - Lieke2022 6 januari - nynepien ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Boompje88 - 9 augustus Newbie123 - 1 september
Bij ons gaat het lastiger om de juiste dosering te vinden, 1e keer dan ineens ovulatie gemist. 3 jaar ouder maakt dus toch een vrij groot verschil. Nu zou ik morgen en overmorgen in de middag terug moeten komen. Morgen is ons meisje jarig en zaterdag vieren we haar verjaardag. Ik heb er voor gekozen om deze ronde af te blazen, wil niet dat mijn dochter de dupe is van een wens waarvan ik steeds meer ga denken dat die niet uitkomt. Morgen en overmorgen zijn voor haar
Vraagje: ik had heel deze nacht weer zoveel rugpijn en baarmoederkrampen zoals toen die nacht van 7 op 8 dpo waarvan ik toen dacht dat het innesteling kon zijn. Is het normaal dat ik nog steeds van die momenten met echt heel pijnlijke krampen heb en dat het zolang duurt? Nu is het wel weer oker hoor, maar heb dus bijna niet geslapen en manlief ook niet door mijn gewoel. Of kan dat teken zijn dat er toch iets misloopt?
Wat vervelend dat het niet wil lukken met de dosis. En goed dat je aan jezelf en je dochter denkt. Eens de dosis goed zit gaat het vast wel weer lukken hoor. Heb ik mijn werkomgeving ook verhalen gehoord waarbij ze lang moesten zoeken achter juiste dosis maar vervolgens van de eerste poging blijvend zwanger waren. Er is nog hoop <3
@Boompje88 hopelijk is de ingreep al achter de rug. Dan kan je verder gaan werken aan je herstel, weer... blijft zo oneerlijk, veel sterkte!!
Volgens mij geen issue hoor, de 1 heeft er veel last van de ander voelt niks zolang je geen bloedverlies hebt! (En zelfs dát zegt niet altijd wat hoor).
Nope. Leek me niet zo nuttig want oploop op 1 dag lijkt me miniem met gewone testen. En ook omdat ik morgen sowieso al bloedname heb. Maar na deze nacht vind ik het wel weer spannend.
Oke oef. Laten we hopen. Al denk ik dat utro eventueel bloedverlies wel zou tegenhouden. Het is gwn afwachten. Ugh vandaag is m'n werk nog gesloten dus moet ik maar gaan opruimen en de was doen om gedachten te verzetten. Morgen bloedname mag ik vrij voor gaan en kan vanaf 8 uur dus denk dat ik er dan gwn ga staan en daarna door naar werk.