Hmm wel balen om te horen maar ben wel blij dat ik het weet. Ga het dinsdag bespreken want dan zijn we dus behoorlijk kansloos bezig..
Ja dat is toch heel raar.. ben benieuwd wat ze mij zeggen maandag en jou dinsdag.. weten we tenminste wat meer
Bedankt voor de lieve berichten! Onze dochter en wij hebben 2 leuke dagen gehad waarbij we alle aandacht voor haar hadden. Blij dat ik deze keuze gemaakt heb. @Boompje88 dikke knuffel @Panda95 en @Lieke2022 gefeliciteerd! Wat een mooi begin van het jaar! @Milena92, ik ga gewoon weer met jou meedoen! Januari 2023 baby en oktober 2025 tenzij de natuurlijke manier met wat gonal-f en gonasi toch gewerkt heeft
@Flora85 al gedaan en helaas. Wij hebben bij de fertiliteitsarts aangegeven naar Gent te willen. Arts reageerde daar goed op. Had wel het gevoel dat ze iets had van ze gaan daar niets meer doen. Vervolgens hebben wij op de website van UZ gent gekeken en een mail gestuurd. Kregen binnen een dag intakeformulieren terug en verzoek voor een verwijzing. Wij hebben het vooral gedaan omdat ik wilde weten of er geen lichamelijke redenen waren waarom het niet lukt (PCOS, adenomyose, chronische ontsteking baarmoeder, genetisch). Ze begonnen met bloedonderzoek en daarbij bleek dat mijn schildklierwaarde binnen normaalwaarde was, maar willen ze in Gent liever laag in normaalwaarde hebben. Baarmoederbiopt genomen en er in gekeken, adenomyose is er maar weinig te zien aan de binnenzijde. Geen afwijkingen verder. Ook genetisch is er iets bepaald. Dit is allemaal vergoed door mijn verzekering. Mijn man heeft semenanalyse en genetisch onderzoek gehad. Semen liet wel mindere kwaliteit zien deze keer, maar hadden wij aan het begin gestaan hadden ze ons naar huis gestuurd om het zelf te proberen een jaar. Goed genoeg. Genetisch ook geen afwijkingen, we matchen. Hij moest wel betalen, maar heeft uiteindelijk alles geprobeerd te declareren bij zijn verzekering en gewoon terug gekregen. Wij hadden n.a.v. verhalen en de website een voorkeur op de intakeformulieren aangegeven bij welke arts wij wilden komen. Daar zijn wij steeds bij geweest en over 1,5 week gaan wij dus terug om de laatste punctie door te nemen en in Gent uit te laten voeren. Wij gaan ervoor kiezen om dit op ons gewenste tempo te doen. Leefstijl nog drastische aanpakken (zijn beide gewoon te zwaar) en hopen dat die paar procentje nog helpen.
@Lieke2022 ik zag je mooie test in het andere topic, vreselijk eng en spannend allemaal he. Ik had precies hetzelfde als jij, sochtends was ie dan ineens lichter dan de vorige dag, en later op de dag juist donkerder. Denk dat je de ochtend moet overslaan als test tijdstip haha. Dat scheelt echt stress. Ik ga als ik ooit nog positief ga testen vanaf 12 dpo gewoon over op de middag ipv ochtend
Ik test gewoon nooit met ochtendurine @Lieke2022 gefeliciteerd hoor, gaat vast hartstikke goed komen! @Milena92 succes bij de afspraak morgen, spannend.
Dankjewel!! Ik vind t eigenlijk wel heel eng haha. Als er morgen geen goed nieuws is dan is de kans tegelijk ook groot dat het weer voor heel lange tijd geen goed nieuws is en wachten wachten wachten. Maarja. We gaan ervoor en ik onderga het maar
Ja snap ik heel goed.. je krijgt ook tegenslag op tegenslag, wordt echt wel tijd dat je dóór mag, ik ga hard voor je duimen! Ik trok het niet om tot na onze afspraak te wachten trouwens dus wij doen nog gewoon een tp volgens huidig protocol... weet niet of het slim is maar ergens denk ik ook niet dat ze veel anders zullen doen/het veel verschil zal maken, dus tja, op naar nr 8 dus maar. Wij zijn wel echt onderweg naar het einde, nog 3 in de vriezer, en de beste hebben ze natuurlijk afgelopen 2x al gekozen dus sja, ik weet het niet hoor. Ik denk eigenlijk wel dat er geen babytje meer zal komen. Je ziet op het forum ook wel dat het toch wel of vrij snel lukt, of gewoon niet (op uitzondering na). Maar ik weet ook dat ik, zodra ik in de twee wachtweken zit ik weer hoop krijg
@Lief Spannend dat je toch weer gaat beginnen. Ik hoop toch dat er nog een verrassing tussen zit voor je @Lieke2022 oploop ziet er prachtig uit, hopelijk het begin van heel veel moois. @Milena92 succes morgen Met mij gaat het vandaag echt waardeloos. Van strijdlust die ik nog voelde even niks meer over. Wil alleen maar huilen en in bed liggen de hele dag. Weet dat het allemaal hormonaal is en ik me morgen misschien weer heel anders voel maar bah. Wat een shitdag
Ja verstand VS gevoel. Ga het ook niet meer doen. Wat een ellende . Jij veel succes morgen! Ik hoop zo dat je gewoon lekker door kan!
Ik zat inderdaad te denken waar zit jij ongeveer? Maar hee die wind van België is ook bij mij beland. Dus ik stuur hem even naar jouw kant van Zeeland!
succes morgen @Milena92! Wat spannend @Lief dat je weer start. wanneer mag je prikken dan of echo (weet even niet meer hoe jouw protocol precies werkt)?
Gewoon ovutesten hier en tp in natuurlijke cyclus met Prolutex wel vanaf eisprong. Maar zit pas op cd 7 Je banner ❤️
Je mag ook even helemaal niks. Niks hoeft. Ga je wel werken? Ik heb in maart een tijdje thuis gezeten van mijn werk en het was echt de beste beslissing ooit. Even stilstaan en voelen wat er allemaal diep weggestopt zit. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik dacht altijd dat ik afleiding had, maar gewoon het er even laten zijn was zo goed voor mij.
Het plan is wel om te gaan werken ja, ben erg slecht in thuiszitten, al is daar zeker wel wat voor te zeggen. Wel heel lieve collega's, dat scheelt, en als het echt niet gaat ga ik wel naar huis. Maar denk dat een stukje normaal weer wel fijn gaat zijn