We gaan voor mooie oplopende testen!! Haha ja dat is best gek. Het idee ook dat je een tp krijgt en 3 dagen later ben je 8 dpo en zou je theoretisch gezien als iets kunnen zien op je test!
Echt heel spannend vind ik het niet meer ik moet nog even wat geloof gaan zoeken, maar heb ook nog ff.. Dit keer zijn we op de testdag toevallig precies een nachtje weg zonder de puber dus geen vroege test deze ronde. Wil het ook niet meer weten of er voor nod iets is, das nu wel vaak genoeg 'bewezen'. Succes morgen @Milena92!
Dank jullie wel meiden @Lief dat snap ik ja.. ga je testen na de officiële testdag? Ik hoop dat je nog wat hoop kan vinden voor deze ronde <3
Oh nee bedoelde juist op de testdag, omdat we dan dus toevallig daar alle ruimte voor hebben eens een keer!
Wel redelijk, hele dag door misselijk van de antibiotica vooral. Gisteren iets wat leek op weefsel verloren en sindsdien lijkt het bloedverlies en de pijn wat minder te worden. Vermoed dat er toch nog een restje zat dus. Verder vooral moe en mentaal nog vrij wiebelig. Twijfel heel erg of we er nu goed aan doen om naar het buitenland te gaan. Maar een second opinion kan sowieso geen kwaad denk ik. En we kunnen het nog bij alleen een intake of diagnostiek houden. Gewoon maar kijken hoe het voelt tegen die tijd
@Lief oh hahah verkeerd begrepen. Dan klinkt dat als een goed plan ja. Het is een nieuw jaar dus dit keer moet t gewoon goed gaan. Er zijn 1000 factoren die invloed hebben op zwanger worden, en iedere maand kunnen ze net weer wat anders staan. Daarom heb je nu gewoon weer een echte kans he! <3 @Boompje88 goed idee om het gewoon aan te kijken, zolang het goed voelt dan ga je verder. Maar denk inderdaad dat het geen slecht idee is. In Duitsland kunnen ze wel volgens mij standaard prednison proberen bijvoorbeeld.
Het ging goed en er waren toch veel zaadjes! Vcm van 19 miljoen terwijl het minimum 5 moet zijn. Misschien dat ze toch die rietjes door elkaar gehaald hebben. Maarja het minimum moet 5 miljoen zijn, dus in principe kan het dus wel hoog zijn. Maargoed je betaalt dus meer voor rietjes vanaf 10 miljoen. Dus de score was top. Het enige waar ik nu mee zit is dat ik opnieuw grieperig ben geworden, als ik zou meten denk ik niet meer dan lichte verhoging, maar normaal heb ik altijd puistjes als teken van de hormonen en nu niet. Dan ben ik toch bang dan mn lichaam niet goed genoeg aan het werk is ofzo. Maargoed, @Newbie123 inderdaad dit word m gewoon
Toch een verrassing van de goede waarde! Ps ik heb het hier denk ik niet vermeld, maar ik was 2 dagen voor de terugplaatsing en de week nadien enorm verkouden/ grieperig en verhoging in temperatuur. Het heeft dus niets tegen gehouden bij mij!
Goede score idd! Zwem maar zaadjes En ziek of niet is volgens mij uiteindelijk ook niet echt een issue..al snap ik wel dat je liefst zo optimaal mogelijke gezondheid wil, maar soms schijnt dat qua immuniteit ook niet ideaal Alleen echt hoge koorts zou ik onderdrukken met paracetamol. Wel balen joh weer niet fit! Beterschap. Ow trouwens wat is jouw testdatum dit keer? En ga je je er aan houden denk je?
Joh dat daar ook nog een verschil in zit zeg.. nooit geweten.. En beterschap! Hopelijk knap je snel op <3
@Newbie123 oh dat is wel even fijn om te horen! Thx En @Lief haha ja inderdaad als je afweer teveel tijd heeft is het inderdaad ook niet goed Even denken ik word steeds op 12 dpo ongesteld, dus nu niet en dat is dan volgende week vrijdag. 24 januari. Ik heb nu even migraine ik ga later de lijst even zoeken Haha nou ik ga toch weer ovitrelle eruit testen en daar begin ik op 6 dpo mee, dat is zaterdag ochtend Ik vind het heel eng om alleen op de testdag te testen, als het niet zou lukken dan heb ik liever geleidelijk aan dat ik weet dat de kans steeds kleiner word als je snapt wat ik bedoel
Super Milena!! Ik hoop ontzettend met je mee dat dit hem gewoon wordt! Of haar, natuurlijk ❤️ @Lief zo fijn dat je ook weer in de running bent! Spannende tijden hier, ik volg jullie op de voet, succes de komende weken!!
Ja dat snap ik maar al te goed en is ook de reden dat ik nog nooit dat heb gedaan.. 1 keer toen 13dpo maar die stress vond ik ook niks! Dus ehh of ik het ga halen is nog kant 2 van het verhaal maar niet oplopende test begint inmiddels ook pittig te worden..dus..ehh Wat shit ook nog weer migraine zeg
Yes @Milena92 wat goed dat het een beter staal was dan gedacht! En dit wordt jouw ronde!!!! Je hebt er zoveel geduld voor gehad!