Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Hahah ja dat weer ook. Heel december mist zonder zon, een weekje heerlijk en nu alweer een week verder zonder zon. Hopelijk komt ie snel en geeft ie ons positieve testen!! :)

2. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Slopend is het ook he?! Die spanning, onzekerheid, angst, hoop, afwachten … Ik zit ziek thuis (gewoon griep), dus kan veel nadenken en voelen. En dan komt dat verdriet van “geen tweede” wel boven. Maar als ik dan denk: wil je dan nog eens proberen? Nou, nee. Het is zó zwaar. En we doen het er allemaal ook nog eens een beetje tussendoor ook eigenlijk, proberen door te leven alsof er geen traject is. Pittig. Helpt je weinig natuurlijk, dat ik je helemaal begrijp enzo, maar goed, ik begrijp je ;)

3. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Kan nog hoor! Bij mijn 2e poging, die toch even raak was, was ie ook eerst echt wit.

Milena92 vindt dit leuk.
  4. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Oeh … Als je je dan precies nu zo voelt, denk je wel: zou het?! Het kan evengoed nog natuurlijk, maar dan zal de misselijkheid daar niet van zijn. Beterschap!

Pcosrondetwee vindt dit leuk.
  5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.364
    113
    Vrouw
    Hihi, tsja, schrijven vind ik makkelijk ;) Ik heb de laatste poging echt flink aangerommeld zelf; hogere dosissen, oestrogeen-priming en dus mn cocktail er nog bij. Verdient geen schoonheidsprijs. Maar ik denk tegelijkertijd ook: die one-size-fits-all benadering bij zoiets ingewikkelds en precairs als voortplanting, is ook niet zaligmakend. Dus ja, binnen grenzen van het verstandige: het zijn onze lijven ;)

6. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ik het ook zeker overwogen had (als ik er niet standaard al een paar per dag in nam). Als je het (prednison) echt overweegt zelf te doen; lees je goed in wat het met je bijnier (onderdrukking) en stress hormoon (Cortisol ) kan doen, na een bepaalde tijd en op een zekere dosis kun je niet zomaar meer stoppen, dan kun je in een zogenoemde addison crisis (bijnier crisis) terecht komen, en dat is wel echt gevaarlijk. Dan is afbouwen belangrijk. Maar klinkt alsof jij en je man daar uit gaan komen ;) sowieso goed om het gesprek erover aan te gaan met de arts.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Vind het echt keilief van je hoor, dat je hier gewoon nog komt om ons een hart onder de riem te steken! En ik vind het rot om te lezen dat je er verdriet van hebt, niet dat ik dacht dat dat wel gewoon weg zou gaan, maar ik gun het je niet natuurlijk. Zou het ooit wat wegebben denk je..

Én heel veel beterschap uiteraard!

Ik heb idd op mijn werk een aantal projecten door elkaar lopen naast mijn reguliere werk dus eigenlijk helemaal geen ruimte hiervoor:D heeft wel weer als voordeel dat ik op mijn werkdagen er weinig aan denk haha, maar ik weer bang ben dat die adrenaline/stress weer funest is... doe heel hard mijn best hoor, het valt mee maar het ís gewoon druk dus uber relaxt ben ik niet.:rolleyes: Mja heb er ook wel relaxte tps tussen zitten en die werden het ook niet :D

Het is gewoon afwachten tot zondag, nog maar 6 dagen te gaan :o:

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    He thanks! Maar prednison durf ik niet zonder arts, en gaan ze in nl niet voorschrijven gok ik zo haha. Dus asperine is het verste wat ik zelf ga ;)

9. Knut10

Knut10 Fanatiek lid

16 mrt 2022
    1.001
    1.205
    113
    Vrouw
    Ah oké, dan had ik het verkeerd begrepen! Ik dacht dat het over prednison ging. Dat zou ik namelijk ook wel begrijpen met jouw ervaringen van startende implantatie en dan toch afloop van hcg.
    Voor nu duim ik heel hard dat deze ronde gewoon eindelijk goed gaat!

10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Wat knap dat je nog steeds in de niet-test flow zit!
    En herkenbaar je gedachtegang. Fijn de afleiding, maar dan angst dat de stress een rol speelt. Ik denk zelf dat stress wel heftig en langdurig moet zijn voor het een invloed heeft. En geen idee for sure hoor.. maar volgens mij is progesteron nu het belangrijkste en dat geef je jezelf al ;) :)

Lief vindt dit leuk.
  11. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ik hoop het zo..!
    Ik ben vrij, dus teveel tijd nu. Net nog een test gedaan met hele geconcentreerde urine (#fkingzinloostesten) en daar zie je in de verte een schaduw maar gaat echt door voor een witte test. Dus.. dat is wel fijn, áls er morgen of overmorgen iets te zien zou zijn, is t wel een goed teken.

Ach precies wat Lief zegt, ik hoop eigenlijk van jou te horen dat alles super goed gaat maarja dat is gewoon niet zo.. en het is ook nog zo vers. We willen gewoon dat je happy bent :) Maar dit is een rouwproces dat eigenlijk net begonnen is. Wel fijn om te horen dat je echt heel overtuigd bent van het feit dat je niet meer verder had willen proberen.
    Beterschap en een knuffel <3

12. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    348
    382
    63
    Vrouw
    Thanks, gaat wel weer iets beter maar nog steeds behoorlijk misselijk. Toen ik eenmaal wat gegeten had ging het beter.
    11DPO dus echt wit is niet ideaal, heel misschien dat ik een schaduw zie maar dan moet je echt goed je best doen dus eigenlijk gewoon negatief. Pff morgen hopelijk beter en als er dan niks is kan ik deze ronde een beetje afsluiten denk ik

Sterre83 vindt dit leuk.
  13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ja ik ben er ook zeer in geinteresseerd hoor dat had je goed begrepen! En dankje :)

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ik hoop dat jullie schaduwtjes gewoon streepjes worden meiden!

@Milena92 Ik ben nog maar 9 dpo dus testdrang idd nog onder controle :cool: Denk ook dat ik de 15 dpo dit keer haal (mits bruinverlies stabiel blijft). Ik kan even geen vage streepjes meer zien dat is het vooral :o: voelt ook niet meer als meerwaarde om te zien of er iets was, dat wilde ik vorige rondes wel echt bevestigd zien!

Maar ik weet ook dat ik binnen 15 minuten kan omslaan hoor :roflmao:

Panda95 en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Sinds het @Sterre83 verhaal geloof ik dat tot 15 dpo álles mogelijk is hoor, beetje latere innestelling en een witte test nu zegt niks ;) Snap je zelfbescherming natuurlijk wel hoor, liefst zie je op 9 dpo al wat, maar het hoeft dus gewoon niet.

Panda95, Milena92 en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  16. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Ja ik heb het nog even nagekeken.. Ik testte op 11 en 12 DPO negatief en heb het daarna opgegeven. Toch maar wel utro blijven gebruiken, want ja... Toen deed ik op 17DPO nog de test voor het ziekenhuis, die ineens positief was. Dus ik weet niet of er op 13 en 14 DPO al iets te zien was, maar ik kan me voorstellen dat dat wel zo was.
    Ik was altijd van mening dat wanneer er op 10 DPO nog niets te zien is, je de maand wel af kunt schrijven. Maar daar heb ik dus echt van terug moeten komen.
    Succes met deze mindfuck dagen, ik hou mijn vingers nog even gekruist voor je @Pcosrondetwee!

17. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    @Pcosrondetwee Ach ja 11 dpo is wel zon punt.. dan je echt hoopt iets te zien. Wat is het toch klote he :( Maarja inderdaad wat de rest zegt. Het kan zeker nog.. Ik duim voor je meid, zou zo gegund zijn!

Ik heb nu wat puistjes vandaag, en geen hcg. Zou het dan al verkeken zijn? Want dit is bij mij standaard voor menstruatie of eisprong. In feite denkt mijn lichaam nu dus dat t niet gelukt is. Maarja je kan toch ook bvb vandaag pas een innesteling hebben, al is het meestal eerder. Vraag me af hoe dat zit.

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ik las juist ergens vandaag dat puistjes júist een goed teken is :roflmao:

19. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Hahah ja ik had ook puistjes toen k zwanger was. Maar nu geen hcg dusja dan is t van progesteron die weer gaat zakken denk ik. Alleen dat is zo vroeg! Maargoed ik ben ook al weken grieperig/verkouden dus misschien was t ook geen echt goede kans zo

Edit Ik heb zo geen zin in dat traject meer! Die eerste reis vond ik al lang zat en dan weer.. echt zo irritant. Maarja van opgeven ga ik sowieso spijt krijgen met nog zoveel kansen te goed dus het is gewoon doorbijten :p

20. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    348
    382
    63
    Vrouw
    Ik hoop het, zit helemaal onder. Normaal heb ik er 1 ofzoiets. Nu voorhoofd, kin en wangen volgens mij ben ik gewoon ziek maar misselijk is natuurlijk ook zo'n zwangerschapssymptoom.. ik drink normaal heel veel dus ochtendurine is vaak nog steeds niet zo geconcentreerd dus misschien dat ik nu maar stop met drinken, dan weet ik het morgenochtend soort van zeker.

Ik duim voor jullie ❤️

Milena92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina