Ja hè dat heb ik ook, maar aan de andere kant ben ik dan ook bang dat er morgen niks te zien is . Maar goed ik heb nog nooit aan de bel getrokken voor een eerdere afspraak. Ga morgenochtend even een roze CB doen denk ik! Het liefst heb ik morgen een echo, maar miss ben ik dan al een beetje gerust gesteld.. Jaa klopt. Normaal heb ik zo’n drie dagen voor mijn eisprong vruchtbaar slijm. Dus in die zin zou het perfect uitkomen, maar aan de andere kant ben ik zo bang om hem te missen. Aaaach zo irritant! Een eventuele volgende ronde ga ik gewoon eerder voor een meting
Vandaag allemaal snel bij het opstaan een glas water drinken om de testdrang tegen te gaan. En ook doorheen de dag goed drinken. En dan morgen is het zo ver!
Haha hier moest ik om lachen; dit is oprecht een goeie tip! Ga ik onthouden. Nog maar één dag volhouden, lieve dames! You got this en dan morgen allemaal positieve testen! Whoohoo.
Zo spannend voor jullie, ik stuur alle positieve vibes jullie kant op voor morgen! Of is er al iemand bezweken aan de testdrang?
Wat super lief dat jullie allemaal zo mee leven! En succes met je nieuwe bedrijf Panda! Genoeg klandizie hier op het forum denk ik zo
Net wakker geworden met hoofdpijn en toen kon ik niet meer slapen.. Helaas is onze laatste tp mislukt. De zoveelste witte test. Wij gaan ons vanaf nu alleen focussen op wat er al is, onze mooie dochter. ❤️ En nu moet de rest vandaag echt positief testen!!!
Oef nee he . Wat ongelofelijk k*t. Hoe voelt het besluit nu om te stoppen met het traject? Kan mij voorstellen dat er allerlei gevoelens naar boven komen nu het echt zo is. Dikke knuffel!
Oh nooo, zo ontzettend super jammer! Knuffel inderdaad maar even extra met dat fijne meisje dat er wel mocht komen ❤️
Bij mij ook helemaal wit. Ik blijf nog maar even testen de komende dagen, want 10DPO is natuurlijk wel vroeg.. Maar het is toch jammer.
Ohhh wat balen dus een derde punctie gaan jullie niet meer doen? Wat een knappe en dappere beslissing. Wat een geluk hebben jullie een mooie dochter, maar het verdriet om geen brusje mag er absoluut zijn he! Veel sterkte met dit te verwerken.