Ze geven hier geen details over embryo kwaliteit. Als een embryo dag 5 goed haalt, dan zeggen ze gewoon: dat is goed genoeg voor een zwangerschap. Anders vriezen ze ze dus niet eens in maar ik ga er nog wel naar vragen want ben zeker nieuwsgierig.. maar ben bang dat het echt beleid is. Ik heb trouwens niet op 14 dpo altijd negatief getest? 15 dpo is bij een cryo tp dé testdag en 16 dpo bij verse tp. 6 van de 7 tps waren op de testdag positief. Wel sommige echt tuur hoor! 1x echt 100% negatief. @Sterre83 ik ga nog wel testen en prolutex spuiten hoor. Heb nu geen vergelijk dus zal altijd nog ff moeten zien of hij daadwerkelijk afloopt!
Ja, ze doen er hoogstwaarschijnlijk niets mee. Kunnen ze ook eigenlijk niet, want ze weten simpelweg niet waardoor je wel steeds zwanger wordt en het dan weer afkomt. Het is niet het meest voorkomende probleem/fenomeen in fertiliteitsland, waar het voornaamste doel toch is: je zwanger maken. Het is complex en we weten het zelf eigenlijk ook niet. Wat je zegt: waarom dan eerder niet al heel vaak zwanger? En waarom hadden we toen we jonger waren toch ook al wel problemen? Ben bang dat we het nooit zullen weten eigenlijk. En anderen met ons natuurlijk. Mijn verloskundige zei na de zoveelste eerste echo zonder hartslag: er klopt iets niet, alleen ik denk niet dat de stand van de wetenschap dit al kan verklaren. Lijkt dus zo te zijn. Bij jou ook. Raar, krom, vervelend. Oneerlijk misschien zelfs. Balen, enorm balen Maar, voor jou is het nog niet over! Natuurlijk maak je je embryo’s op, logisch. En wie weet, zit er een wondertje tussen. Die heb je immers eerder getroffen.
oh sorry ik dacht gelezen te hebben dat je deze keer niet vroeger wou testen doordat je geen boodschap meer had aan de tuurstreepjes en dat je doorgaans op testdag negatief testte. Dan zal ik het fout gelezen of begrepen hebben. Hier is testdag gewoon 14 dagen na punctie. Dus 14 DPO ongeacht vers of cryo.
@Milena92 ik vind je veel te stil, je bent nog niet overtuigd he? Of gewoon druk? Sommige mensen hebben een leven naast het forum natuurlijk Ik vind je streepjes echt mooi hoor!! Ziekenhuis al berichtje gestuurd?
Zijn we iig samen lekker complex, iets met gedeelde smart En idd, ze zit hier hartstikke naast me moeilijk tegen me te doen over huiswerk Zij is gelijk ook waarom het gewoon dragelijk is dit ❤️ Ik ga morgen gewoon blanco het gesprek in met enige echte doel een tp in kunstmatige cyclus, dat lijkt me haalbaar en de rest zien we wel! Weet niet meer wie het vroeg maar 15.35 pas! Dus morgen nog een testje hoor denk rond 10 uur ofzo
@Lief mijn man is blij (maar ook een beetje autistisch dus het moet nog bezinken ) maar voornamelijk vind hij het heel erg spannend. Hij kon minder goed met de miskraam dealen dan ik zegmaar, en is daar gewoon weer erg bang voor. @Flora85 ik was even wat bezorgd door dat streepje van vanochtend (die lichter was dan vrijdag), maargoed ik had gewoon niet moeten testen in de ochtend (maarja vandaag migraine door alle stress haha dus wilde wat bevestiging). Maar die van 1300 uur is gewoon opgelopen tov vrijdag dus dat lijkt me goed genoeg!
@Lief ik leef met je mee. Het lijkt me zo verschrikkelijk teleurstellend. Terwijl je jezelf hier ook al op voorbereid. Maar een klein beetje hoop sprankelt er toch altijd tussendoor. Ik gun het je enorm. Volgens mij gaat heel het forum bidden voor jouw laatste embryos. En ik snap dat je geen zin hebt in dat gesprek van morgen omdat je soort van de moed opgeeft na de zoveelste teleurstelling. Maar ik hoop dat toch er iets uitkomt, en dat t op zn minst een fijn gesprek is. Dikke knuffel Edit (of .. nog beter gewoon oploop morgen)
Oh jij hebt ook zo'n man Die van mij blijft nu trouwens akelig positief 'eerst morgen maar zien of hij toch niet gewoon oploopt' jajajaja dat eeuwige halfvolle glas
Met mijn eerste test op nieuwjaar had ik mijn man gefilmd toen ik hem de test liet zien. "Niet?" "Zie je dat niet? Er staat een tweede streepje op." "Een heel heel miniem streepje..." "Ja maar wel duidelijker dan vorige week met ovitrelle" "Allez, dat is goed. Maar ik hoop ook echt dat het zo is en goed blijft gaan." Maar een clearblue test enkele minuten later liet hem er toch wat meer in geloven. Om de een of andere reden dweept hij met clearblue alsof het een alleszeggende orakel is.
Hahaha, die reacties van die mannen Clearblue zegt het wel lekker concreet, misschien is dat wel fijn voor ze. Die van mij die zei nadat ik hem de positieve test op dag 17 liet zien (die ik zelf nog maar amper kon geloven): "Zie je wel! Ik zei toch dat je te vroeg had getest!"
Haha ja kan me voorstellen dat dat jou nu ergert Maar, ik blijf zelf ook hopen voor je hoor. Ik heb zoiets van, misschien.. is het toch de keer dat t anders verloopt. Ga je in de middag testen? Hoelaat was nou je afspraak? Je kan ook altijd nog bij EMC in de toilet testen
Ja de hele nacht bij toiletbezoek helderrood en soms ook wat stolseltjes. Kan me niet voorstellen dat dit goed is. Test is nog wel donkerder dan gister maar geen idee hoe lang het duurt voor dat afneemt . hoe gaat het met jou?
Afgezien dat de kleine sinds vier uur wakker is geen gekke dingen hoor, gelukkig. Ben je heel de nacht wakker geweest? Damn wat ontzettend vervelend dit. Wel heel goed dat de test nog donkerder is. Als t niet goed zit dan zou ie toch gelijk wel afnemen? Is het veel qua hoeveelheid, als menstruatie? Ik weet dat Joylynn bvb ook veel bloedverlies (en krampen) heeft gehad aan het begin, en dat is toch goed gegaan. Ik duim voor je meid.
Hi Marijtje, hoe ver ben je ook alweer nu? Ik had zelf met 6 weken ook bloedverlies met wat stolsels. Ook ik was er van overtuigd dat het niet goed kon zijn. Het bleek ontstaan te zijn bij de innesteling en niet bij het vruchtje te zijn. Maar het kan natuurlijk helaas ook wel mis zijn. Dat weet je natuurlijk echt pas met een echo. Heb je al kunnen bellen voor een afspraak? Hoop echt voor je dat het voor jou ook afloopt met een sisser.