Nee het zijn geen miskramen dus daar kom ik niet voor in aanmerking Ik geloof er niet meer in op deze manier en ik denk dat ik het wel zou kunnen afsluiten dan..ook ivm leeftijd. Dit is wat het is in NL. Nog 2 keer teleurstelling trek ik wel Maar mijn man werd nogal enthousiast van het idee onderzoeken te laten doen bij C&C. Er gaat blijkbaar een wereld voor hem open welke ik al lang kende Heeft zich ook ff ingelezen voor het gesprek hoor Kijk nog een punctie gaat er niet komen, niet omdat ik dat niet kan of persé wil, maar omdat we dat niet kunnen betalen én ik de kansen toch klein acht dát dat nog wat oplevert op mn 41/42 ste. Anders zou je daar nog geld voor kunnen lenen oid als dat je liefste wens in vervulling zou kunnen betekenen. Ik denk dat ik dat zonder twijfel had gedaan 15 jaar terug toen mijn kinderwens álles was. Maar nu.. ik heb mijn wonder al. Dus nee dat is het me niet waard. Maar misschien wat onderzoeken en stel er komt wél iets uit of ze willen wél die prednisolon oid doen..wat kan zorgen dat onze laatste 2 in een beter bedje kunnen komen.. dat klinkt wel verleidelijk.. Embryos binnen eu transporteren schijnt te kunnen en evt zou emc misschíen aan soort samenwerking willen doen, mits het hele team daar achter zou staan dan kan tp gewoon hier.. Want ik geloof niet in 10 niet goede embryo's door leeftijd terwijl zowat alles bevrucht en dag 5 embryos worden... én (deels?) innestelt..misschien is dat naief, maar dat is wat ik voel. Komende cyclussen sowieso geen tp en even laten zakken. We nemen dus een break, hoe lastig ik dat óók wel weer vind Voor de zekerheid wel gelijk aanmelding C&C gedaan ivm wachtlijst, beter afzeggen dan na 3 maanden nadenken nog 4 wachten
Jullie hebben een hoop nadenk werk gedaan! Ik begrijp je gedachtegang helemaal. En ik ben stiekem wel heel erg blij dat je je hebt aangemeld bij C&C Ik hoop enorm dat ze daar onderzoeken/ideeën kunnen doen. En, op zn minst, geïnteresseerd zijn in jouw toch wel bizarre verhaal. Er moeten toch professionals zijn die daarop aan gaan, zou ik zelf wel hebben tenminste. It ain't over yet! Hopelijk doet de pauze je goed en geeft het je nog wat moed om vol te gaan voor de laatste twee emmy's. Ik geloof er nog wel in! <3 (maar ik denk dat je de hulp van C&C goed kan gebruiken. Ik denk ook dat je embryos goed zijn, maar dat er 'iets' anders is)
Dit vind ik dus ook zo moeilijk te geloven.. Je opbrengst was zo goed deze keer, en ze doen echt keer op keer íets! Het zou jullie zo gegund zijn om er achter te komen welk zetje ze nog nodig hebben, die twee gouden overgebleven embryo's van jullie. Voor nu wel even balen van de pauze.. Liefs!
@Lief lastige beslissing om een pauze te nemen, maar snap het wel. Best een goed plan lijkt me om een en ander uit te laten zoeken bij c&c. Kwaad kan het sowieso niet, en inderdaad, om nou al die mislukte innestelingen op pech te gooien.. gaat er bij mij ook niet in. Hopelijk kunnen ze jullie in Duitsland verder helpen dan en valt de wachttijd mee. Bij mij 3 maanden dus toch weer eentje minder dan 4 Thanks voor de gelukwensen voor morgen (ook van jou, @Milena92 ). Hoop dat ik wat aan het gesprek ga hebben, al weet ik nog niet zo goed wat ik ermee wil. Sowieso karyotypering, maar verder? Betwijfel of ze een hysteroscopie willen doen. Laat het maar gewoon op me afkomen. Afspraak is wel met 1 van de liefste artsen die daar rondloopt gelukkig, die ook wel mee wil denken. Dus hopelijk levert dat wat op
Succes @Boompje88 En @Lief ik sluit me aan bij alles wat iedereen al gezegd heeft. Ik ben blij dat je een 2nd opinion toch overweegt. Zo bijzonder dat elke keer het wel iets doet, maar niet verder en dat jouw zh er niets anders aan wil doen. Want ik gun het jullie zo hard een 2de wonder!!
@marijtje85 goed dat het bloeden verminderd is en niet meer rood. Het blijft toch bang afwachten tot de echo. Veel succes en sterkte ermee. Ik duim mee op goede afloop. Die oplopende testen zijn idd zeker en vast al een goed teken!
@Boompje88 heel veel succes vandaag @Lief goed dat je een second opinion overweegt, moet toch iets meer aan de hand zijn
Ruim 24 uur na de laatste test weer een test gedaan. Zelfs het bruinverlies is nu bijna 24 uur geleden. Denk dat ik wel iets van afloop zie
Hmm wat een spanning. Ik zie het ook inderdaad maarja, je weet niet hoe dat komt, kan ook door minder geconcentreerde urine zijn. En die van gister is al droog dus dat scheelt ook wel behoorlijk vind ik, als je ze dan vergelijkt. Misschien nog eens testen?
@Boompje88 weet jij hoeveel prednison of prednisolon ze bij de premi studie voorschrijven? Zat eens te vergelijken met amerika en duitsland enzo. Jij hebt alle info daarvan gehad toch? @Milena92 hoe gaat ie daar? Kwaaltjes? Nog getest?
Denk dat je op dit termijn niet meer goed kunt zien of hij op of afloopt.. ja.. als hij echt fiks is afgelopen maar dit zegt denk ik meer over concentratie urine etc.
Ja, precies zoals verwacht inderdaad. Ze weten het gewoon niet of willen het niet weten. Want als ze erkennen dat het wel een echte oorzaak kan hebben, ga jij testen of medicijnen opeisen die zij niet verkocht krijgen aan hun baas/de verzekeraar. Snap ook niet zo goed hoe ze verklaard krijgen voor zichzelf dat aan de binnenkant kapotte embryo’s zo’n 14 dagen prima blijven doordelen, zelfs innestelen en dan ineens: poef, toch niet goed genoeg. En wellicht kan het hoor, speelt de herkenning van je lichaam dat het niet gezond is, een rol. Maar mis die uitleg er dan echt bij. Verder dan dat semi-optimistische “wie weet, een volgende” komen ze niet. Mager. Zo, dat is mijn mening, hahaha Ik heb die prednisolon online besteld, maar is niet helemaal de bedoeling, zoals je zult begrijpen
Ja hoor. Je krijgt in principe voor 8 weken prednisolon, dus gedurende het eerste trimester. 6 weken lang 20 mg en dan afbouwen met 1 week 10mg en dan 1 week 5 mg. Merkte er zelf weinig van, maar denk ook echt dat ik placebo heb geslikt
Slim dat je je al hebt aangemeld en persoonlijk, zou ik voor die onderzoeken gaan. Want het kan eigenlijk ook niet echt dat alles innesteling haalt, maar die niet overleeft. Al is het het maar voor je gemoedsrust, dat je niet die laatste 2 voor je gevoel écht hebt weggegooid, maar een eerlijke kans hebt gegeven.
Zou ook nog kunnen. Doe het niet zo goed op onduidelijkheid . Maar helaas zit er niets op dan afwachten. De kwaaltjes die net begonnen zijn er nog wel
Ontzettend fijn gesprek gehad, voldoende ruimte voor vragen etc. In Nederland is qua onderzoeken niet veel meer dan wat we gedaan hebben mogelijk, dus ze kwam zelf al met Duitsland, België etc. Ook over de zin en onzin van sommige onderzoeken, maar ze stond er zeker niet negatief tegenover en wilde ook best weer sparren als er wat uit zou komen daar. Wel nog bloedgeprikt voor karyotypering, schijnt geen protocol meer te zijn maar aangezien het voor mijn mentale belasting beter zou zijn om dit wel te doen was dit oke. Echo gehad, lijkt toch een eisprong geweest te zijn en verder vrij dik baarmoederslijmvlies, dus kon een flinke menstruatie verwachten zei ze . Bij mijn afspraak voor de endo 17 februari krijg ik nog een 3D echo om vorm baarmoeder in kaart te brengen als bms wat dunner is, hysteroscopie vond ze niet nodig. Enige domper is dat mocht ik in nl nog een poging willen doen ik zo'n 4 maanden moet wachten, omdat vumc geen puncties meer doet. Dus toch maar op de wachtlijst laten zetten voor als we wel in nl verder gaan, we laten het wel naast elkaar lopen dan. Kan ook nog zijn dat ze de endocyste operatief weg willen halen als ie blijft groeien, boven de 3 cm zit ie vaak in de weg en dat is ie nu bijna. Dus al bij al zijn we er de komende maanden wel zoet mee denk ik . Maar over het algemeen wel heel blij met hoe het gesprek is gegaan en dat ze voor zoveel openstond, geeft toch vertrouwen
Ik zie het eerlijk gezegd ook. Maar, voor nu zegt dit nog niks. Kan ook test of concentratie urine zijn. Snap dat je een bang hartje hebt ❤️