Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.362
    113
    Vrouw
    Jeutje, jij bent weer even zoet inderdaad! Maar fijn dat het goed voelt :)

Boompje88 vindt dit leuk.
  2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn meid. Super als je gewoon goed begeleid word, en dat ze ook open staat voor ideeën als bij C&C een bepaalde uitkomst is.
    Ik hoop echt dat dit de laatste loodjes voor je zijn.

Panda95 en Boompje88 vinden dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    Snap ik. Het is nog zolang wachten.. maarja je kan tenminste wel morgen weer testen, als het dan hetzelfde is als vandaag is het toch gewoon goed. Ik snap je zorgen maar volgens mij zit dit helemaal goed.

4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    #4404 Milena92, 28 jan 2025
    Laatst bewerkt: 28 jan 2025
    Net getest.. was weer zo verschrikkelijk spannend maar hij is weer opgelopen tov zondag. Goddank! :D zelfs een dagje eerder een knaller dan bij de vorige twee zwangerschappen, dus hopelijk is dat een goede voorspeller ..! :)
    (Ow trouwens haha, volgens mij zijn die easy@home testen die ik heb gevoelige testen en die van kruitvat niet dus kan niet vergelijken:p)

Lief dat je het vraagt <3 <3

Heb jij nog getest of was het gister duidelijk genoeg?

mamawensje, Panda95, Sterre83 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Yes wat goeeeed!

Ik besefte me vandaag dat ik idd niet eens meer getest heb.. mja wel prolutex gestopt dus zal vast snel weer starten met bruinverlies ;) voordeel als het zo vroeg mis is, dan word je gewoon ongesteld ;)

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Om mijn laatste test dan maar op te maken ;) hij was zegmaar het tuur waarbij je hem in het licht moet houden, schuin ook nog en dan op je beeldscherm de instellingen moet aan passen naar meer contrast en in negatief zetten soort streepje ;) tell me dat jullie dat ook wel eens hebben gedaan als je ver voor nod ging testen :D

Nu 'lekker' ongesteld worden :cool:

7. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    @Boompje88 er is een heus vervolgplan en dat is fijn! Hopelijk komt er echt de oplossing uit voor jullie!

@marijtje85 ik volg de andere dames hier. Ik zie wat je bedoelt maar denk ook dat het prima aan concentratie urine kan liggen. Knuffel!

@Milena92 dit zit gewoon goed joh. BAM ik stuur het the universe in. :D

Boompje88, marijtje85 en Milena92 vinden dit leuk.
  8. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Ik had al wel eerder hier op het forum gelezen van in negatief zetten. Maar zie zelf het verschil niet erin als je dat doet :rolleyes: maar uiteraard wel inzoomen en turen en nog eens turen :roflmao:

Milena92 vindt dit leuk.
  9. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    <3 :D

10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    :roflmao:
    Ja in negatief zitten dat wist ik nooit hoe dat moest! Anders had ik het vast gedaan :o: wel test uit elkaar halen, ik heb best wel goede ogen dus in het daglicht bekijken en dan kon mijn brein altijd wel ergens een streepje vandaan toveren..

Maarja super kut dus. Idd hoef je dan waarschijnlijk niet onnodig langer op je menstruatie te wachten, maargoed je hebt nu sowieso pauze. Al iets gehoord van c&c?

11. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Goeiemorgen,
    Ik vroeg me af of jullie me konden helpen met mijn vragen/bezorgdheden:
    utro houdt bloeding tegen, dus als het mis zou lopen dan weet je dat niet echt voor een eerste echo?

En hoe lang pijnlijke krampen is zorgwekkend? Meestal voel ik "wat activiteitskrampjes" of zo precies wat "bliksemschichtjes" op bepaalde plek. Maar dat is niets ondraaglijks. Daarnet echt paar krampen dat ik m'n gezicht echt vertrok en mezelf geen houding kon geven (lag nog in bed).
    Uiteindelijk nog redelijk snel over gegaan. Maar weet niet wat ervan te denken, is geleden van innestelingskrampen dat ik echt zoveel pijn had.

12. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    @Panda95 heb geen ervaring met utro maar van mijn 1e zwangerschap weet ik nog dat bandenpijn best scherp kan zijn, vooral bij onverwachte bewegingen of je iets te enthousiast omdraaien in bed.

Panda95 vindt dit leuk.
  13. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Vanochtend wat het streepje echt zichtbaar duidelijk minder. Heb weer gebeld maar ook dat zegt hen nog niet want een streepje is zwanger. Hoe donker of niet die is.
    Ze zei dat het nog steeds goed kon zijn, ik denk dat het niet zo is en we weken aan het verspillen zijn door te wachten op de 14de.
    Uiteindelijk mag ik toch vanmiddag voor echo om te kijken of wat ze vrijdag zagen er nog zit.
    Maar ze vond dat ik vroegtijdig de handdoek in de ring gegooid heb :(. Maar dit is echt een duidelijke afname lijkt me (en geloof me, ik wil niets liever dan dit kindje wat er is/was wel, maar ik probeer mezelf denk ik ook te beschermen)

Bijgevoegde bestanden:

14. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Als je bezorgd bent, moet je gewoon bellen. Daarvoor zijn ze er. Niet fijn dat je dan zo wat veroordelende reactie van hen krijgt. Maar gelukkig krijg je wel een echo. Veel succes straks, houd ons op de hoogte <3

15. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    453
    574
    93
    Vrouw
    Ik heb echt af en aan buikpijn: merk dat die hele regio echt volledig onder druk staat en dat levert pijn op, zeker in combinatie met gevoelige darmen. Inmiddels al paar keer gebeld met verloskundige maar die geeft aan dat't normaal is, tenzij er hevig bloedverlies bij komt kijken en/of ik echt dusdanig veel pijn heb dat het niet te doen is. Mijn tip zou zijn om ook je eigen verloskundige te bellen: zij weten me tot op heden echt altijd perfect gerust te stellen en geven ook telkens aan dat dat precies is waar ze voor zijn!

Mochten ze het niet vertrouwen, dan adviseren ze je om langs te komen, wat ook fijn is. Dus, zeker even bellen!

Panda95 vindt dit leuk.
  16. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    345
    367
    63
    Vrouw
    @marijtje85 wat vervelend. En inderdaad gewoon blijven bellen hoor, fijn dat je vandaag even langs kan, dan heb je in ieder geval het gevoel dat je iets kan doen.

@Panda95 volgens mij kan dat er allemaal bij horen, er gebeurt veel in je buik :p

@Lief hopelijk dan snel ongesteld inderdaad, hoe gek het ook is, dan kan je door. Ben benieuwd waar je uiteindelijk bij uit komt..

@Milena92 wat heerlijk dat jij lekker op je high zit, ik denk dat ik het gemist heb maar wanneer mag voor het eerst kijken?

Ik kom net uit het ziekenhuis, rechts zit er een van 15mm. Vrijdag nog een keer kijken en dan waarschijnlijk Ovitrelle. Wel aangegeven dat ik niet zoveel vertrouwen heb hierin, maar ik moet 6x afmaken. Dus hierna nog 2 rondes en dan waarschijnlijk IVF. We gaan gewoon door...

Lief, Milena92 en Panda95 vinden dit leuk.
  17. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.802
    8.470
    113
    Vrouw
    Hoeveel weken ben je nu? En ben je bekend met het hook effect?

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    #4418 Lief, 29 jan 2025
    Laatst bewerkt: 29 jan 2025
    Wat fijn dat het gesprek goed voelde! Hoe lang moet je wachten op uitslag karyotypering?

Bijzonder dat ze zo anders staan in die endocyste dan bij mij in het EMC. Die van mij negeren ze volledig, nu groeit hij ook amper dat scheelt misschien.

Deze arts zei ook; och je hebt maar endo gradatie 2 valt wel mee. :D Prima joh. Ik héb ook weinig klachten hoor, zolang ik op dag 1 en soms 2 maar 3x ibu per dag slik gaat t goed. Maar alsnog ga ik op dag 1 liever geen dagje Efteling oid doen hoor :o:

Ben heel benieuwd hoe jouw C&C avontuur gaat zijn. En wel prettig nog een 2 sporen beleid ook al duurt alles lang hoor..

Ik ben beetje zoekende in wat ik nog wel of niet wil. Het voelt opeens allemaal niet meer zinvol en ver weg, veel geld hebben we ook niet te besteden bij een c&c en het is ook echt ver weg. En ga ik echt op mn 42ste nog door? Denk het niet toch..... Mja krabbel er wel weer uit. Maar vandaag vind ik het gewoon even schijtoneerlijk allemaal..

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Ik herken het niet van mijn zwangerschap, maar misschien hoort het er bij jou simpelweg bij he! Je had ook zoveel pijn bij innestelling, veel vrouwen voelen dit niet eens. En dat is ook prachtig goed gegaan!! Utro houdt echt niet altijd alles tegen hoor :)

Hou vertrouwen, jouw mini zit er goed, hij/zij doet je alleen nu al wat pijn

Overigens snap ik je onzekerheid hartstikke hoor, die eerste tijd is gewoon heel spannend allemaal! Maar bij de meeste gaat het gewoon goed he, je leest hier op het forum ook gewoon veel de pechverhalen, de goede verhalen schrijven niet zo vaak mee op een forum ;)

Panda95 vindt dit leuk.
  20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.035
    2.839
    113
    Wat een onzekerheid, hopelijk blijkt er vanmiddag niks aan de hand, fijn dat je mag komen!

Deel Deze Pagina