Nou kan je je voorstellen, dat je gewoon altijd hormonaal stabiel bent de rust die sommige vrouwen ervaren na de overgang. En dat gewoon heel je leven maar alles bij elkaar opgeteld, zou ik zwanger zijn niet willen missen (behalve dan als je gewoon 9 maanden misselijk bent zoals jij dan). Het op de wereld zetten van een kind is wel heel bijzonder. Maar aan de andere kant ook traumatisch pijnlijk dusja, beetje tweeledig
Die mannen hebben het zeker makkelijk @Lief Hier inmiddels flinke buikkrampen en al roze gespot, dus denk dat de sluizen open gaan straks . Toch 'fijn' dat mijn lichaam dat mijn lichaam dit weer oppakt, 4 weken na curettage . Misschien vorige week zondag dan toch niet alleen een reactie op hcg op ovutest
Ik had wel zonder gekund prima als mannen konden dragen, baren en borstvoeding geven wat mij betreft Maar makkelijk praten achteraf, vooraf wilde ik het wel graag ervaren. Doe mij maar lekker dragen erna, in een doek of drager @Boompje88 wat goed! Niet fijn, maar goed Hier staan ze vandaag al open en het valt reuze mee tot nu toe. Als ik progesteron gebruik zijn ze veel beter te doen, blijf dat gek vinden.
Ah wauw is wel echt snel en netjes zeg. Je lichaam zegt, ik wil echt wel hoor! En gelukkig dan voor je vakantie nog, toch? (Het is maar waar je blij mee moet zijn maarja.. gewoon keihard hopen dat t straks niet lang meer hoeft te duren voor je.)
Jup, weer geduld . Gelukkig nog ruim een week tot vakantie, dus als het nu snel doorzet is het voor die tijd klaar hopelijk
Dank je wel! Nu heb ik er wel vertrouwen in. Zo bijzonder dat hartje horen. Ik ben al helemaal verliefd oh en ik mag de utro afbouwen van 3x per dag naar nog enkel 's avonds tot de doos op is. Dus dat maakt het nog 14 dagen. Dat alleen al vind ik reden om te vieren haha
Het zet vast door de komende dagen @Boompje88 bij mij neemt ook bijna altijd een aanloopje. En dan heerlijk rust op jullie vakantie!
Ik heb dat ook! Mijn menstruatie na mislukte ivf waren veel minder heftig. Terwijl je iets gebruikt dat voor meer opbouw zorgt. En ik had op mijn echo’s ook echt heel dik slijmvlies. Zó raar