Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.151
    3.162
    113
    Vrouw
    Spannend! Ook wel weer fijn dat jullie eindelijk verder kunnen! Met wie heb je een afspraak in Gent? Ik vond ze echt super lief daar en het is zo duidelijk allemaal! Zorg wel dat je ruim voor je afspraak er bent! Je moet eerst altijd langs “centraal onthaal” en het kan daar soms druk zijn!

nynepien en Lief vinden dit leuk.
  2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    Oh wat een goed vooruitzicht wel zo! Niet dat het leuk is dát het nodig is, maar als het dan toch moet liefst zo. Echt een fijne arts :)
    Hopelijk kunnen ze in Gent jullie wat meer bieden, en gefeliciteerd met jullie huis!

nynepien vindt dit leuk.
  3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    Zooo dat is heftig zeg, je zou er bloedarmoede van krijgen... gelukkig heb je wat leuks geboekt, het moet toch bijna wel dat het nu een beetje gaat stoppen zou je zeggen...

Even wat floradix erin gooien misschien zodat je fit van je vakantie kan genieten ;)
    Nee zonder gekheid, hou jezelf in de gaten, rustig aan!

Boompje88 en Milena92 vinden dit leuk.
  4. nynepien

nynepien Actief lid

19 mrt 2024
    144
    183
    43
    Vrouw
    Ja zeker fijn om zo weer verder te gaan! We hebben een afspraak bij dr St.oop gepland staan, ben benieuwd! Had idd begrepen dat dat centraal onthaal nog wel een dingetje kan zijn, gok dat we dan maar om half 7 in de auto moeten stappen, hebben onze afspraak qua tijd ook echt precies dat we met de spits enzo zitten :roflmao: Dat is wel even wennen ivm lopend naar het zkh kunnen :|

5. Robin89

Robin89 Actief lid

19 jan 2023
    197
    46
    28
    Vrouw
    Wanneer zou ik een testje kunnen proberen

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.484
    3.110
    113
    Vrouw
    @nynepien succes met dit nieuwe avontuur..<3 ik gun jullie zo enorm een mooie uitkomst.

@Boompje88 hmm wat vervelend dat je nog steeds zon last hebt :( Ik hoop dat t gauw over gaat. En dan je straks een beetje kunt genieten, of iig ontspannen, tijdens jullie paar dagen weg.

nynepien vindt dit leuk.
  7. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.151
    3.162
    113
    Vrouw
    Oee Dr. Stoop schijnt echt de beste te zijn van alle artsen! Hij is ook het hoofd volgens mij! Haha dat is zeker een verschilletje! Daarna lekker koffie en wat lekkers als beloning :p.

8. Rosa91

Rosa91 Lid

29 dec 2022
    40
    42
    18

Ik breek eventjes in: dr. Stoop is een topper. Zeer kundig, op de hoogte van alle (en betrokken bij vele) recente ontwikkelingen en duidelijk. Soms wel goed om even door te vragen, bijvoorbeeld over het nieuwe terugplaatsbeleid (in een npp-cyclus, een soort kruising tussen natuurlijke en artificiele cyclus).

Dankzij hem hebben wij na vele, vele (18) terugplaatsingen in 2023 toch een kindje mogen krijgen. Het rijden en vooral parkeren is veel gedoe, maar het was het wat mij betreft helemaal waard. Veel succes!

Panda95, MamaMan0n, Sterre83 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    345
    368
    63
    Vrouw
    ja ik doe het niet, ene wijntje maakt dan toch geen verschil en dat komt allemaal ooit wel weer. Nu maar even op de gezonde tour ;)

Milena92 vindt dit leuk.
  10. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    995
    1.199
    93
    Vrouw
    Ik ben vorige week bevallen :) van een gezonde zoon. Die er met geen mogelijkheid uit te forceren was en na 5 dagen wee opwekken, toch maar via een keizersnede is gehaald (uiteindelijk met 38 wk geboren ). Hij doet het goed :) is nog piepklein en gekreukeld met allemaal donshaartjes. Ik heb nog een paar dagen opgenomen geleden omdat ik wederom een Fluxus had (placenta zat muurvast) en bloedtransfusies kreeg de dagen erna. Nu zijn we weer thuis en gaat het volgens mij redelijk met ons. Mijn vorige kraamtijd was nogal traumatisch, en dat triggert wel het eea. Maar vooralsnog voorzichtig positief! En ook deze keer; baby eruit, misselijkheid weg, en ik heb weer trek in eten! Dus hou vol @Newbie123 ;) en anderen die misselijk meelezen.

11. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    Mijn ziekenhuis adviseert 11 dagen na terugplaatsing van een 5-daagse embryo.

12. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    453
    574
    93
    Vrouw
    Het centraal onthaal was de eerste keer ongeveer 10-15 minuten, maar eigenlijk is dat echt verrassend goed geregeld! Het enige dat ik echt waardeloos vind daar is de parkeer-situatie. Regelmatig voorgekomen dat ik dan alvast maar uit de auto ben gegaan om me aan te melden en dat m'n vriend dan nog doelloos rondjes moest rijden om een parkeerplek te scoren.

Dokter Stoop heb ik echt alleen maar positieve verhalen over gehoord! Dus fijn dat je bij hem de afspraak hebt.

nynepien en Rosa91 vinden dit leuk.
  13. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee joh. Zorg dat je er een half uurtje van te voren bent en dan is het echt goed hoor! Ze hebben een nieuw onthaal en ik heb er nooit langer dan 20 minuten zitten wachten.

nynepien en SuzyCQ vinden dit leuk.
  14. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Dank je! Ga ze meteen bestellen dan

Flora85 en Milena92 vinden dit leuk.
  15. Swaan7

Swaan7 Actief lid

8 mrt 2016
    404
    267
    63
    Een vraagje, zijn er hier dames onder behandeling bij C&C, Bernabeu of Tambre?

Zo ja hoe zijn jullie tot je keuze gekomen voor een kliniek?

Voor mij voelt het apart dat in NL niet de onderzoeken worden gedaan naar de DNA defragmentatie van de man. Dus ik ben al aan het verder kijken mochten we er met IUI niet komen, voor mijn gevoel wil ik dan alle eventuele pogingen ivf / ICSI doen waar ik het beste kans van slagen heb.

Morgen heb ik een afspraak bij de gyno voor medicatie.

16. nynepien

nynepien Actief lid

19 mrt 2024
    144
    183
    43
    Vrouw
    Wat fijn om alle positieve reacties over Gent en dr. Stoop te lezen! :) Als ik het goed begrepen heb is hij ook prof in o.a. vervroegde overgang, dus als het in Gent niet lukt is dat voor ons ook een goede afsluiting om over te stappen naar eiceldonatie. Maar voor nu ben ik heel benieuwd waarmee ze gaan komen!

Panda95, Lieke2022, Lief en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    En hoe gaat het?? Nog getest, mag je nog prikken?

18. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    411
    63
    Vrouw
    Ja ik heb vanochtend getest, en streepje is donkerder geworden! Morgen mag ik weer bloedprikken, dan zit er 48 uur tussen. Durf het nog steeds niet te geloven! :eek:

Panda95, marijtje85, klok en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.036
    2.839
    113
    Wat mooi! Zo spannend, hoop zo dat het allemaal goed zal gaan!

mamawensje en Milena92 vinden dit leuk.
  20. Robin89

Robin89 Actief lid

19 jan 2023
    197
    46
    28
    Vrouw
    Ik heb het vanaf de terugplaatsing koud iemand hier bekend mee ? Slaap snachts zelfs met een trui en heel de dag koud kippenevel

Deel Deze Pagina