Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    902
    853
    93
    NULL
    NULL
    Het gaat heel goed Flora, we genieten intens van ons wonder!

Panda95, Newbie123, nynepien en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.485
    3.110
    113
    Vrouw
    Klopt. Ik had dat gevoel vorige zwangerschap even dat ik dacht wow, ruim 10 jaar lang is dit een punt van piekeren/verlangen/angsten geweest en wat moet ik dan straks? Gewoon gaan genieten ofzo?? :roflmao:
    Het is ook gewoon zo dat je steeds liever wil wat je niet kunt krijgen.

Panda95, Knut10 en Boompje88 vinden dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.485
    3.110
    113
    Vrouw
    Ik ben wel iets minder actief denk ik deze week! We zijn op wintersport hihi. En ben nu wel misselijk, niet heel erg nog goddank maar wel dat eten een item van je dag (of uur?) wordt. En doodmoe en grieperig haha dus ik ben soms even op.
    (Mentaal gaat t goed nu! Ik laat t los en ik wacht de echo af :p ben gewoon blij en optimistisch dus ik blijf hier mooi in hangen :p )

Panda95, Newbie123, nynepien en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Sneu omdat ik hoop blijf houden terwijl, als ik van een afstandje kijk, het gewoon niet realistisch is ;)

Ze heeft waar we bij zaten in het verslag zitten lezen..maargoed..voor hetzelfde geld las ze eroverheen hoor. Dossier opvragen is sowieso een goede! Ga ik wel eens even doen.

5. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.153
    3.164
    113
    Vrouw
    Fijne bevestiging toch ook wel die kwaaltjes! Hopelijk kan je toch een beetje genieten van je vakantie.

Milena92 vindt dit leuk.
  6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Voel me af en toe zoals bij die grijpautomaat vroeger op de kermis met die knuffels... en maar geld erin blijven gooien want; ohhh bijnaaaaa :roflmao: Telkens bij zo'n te licht streepje, dan toch maar weer verder.... vandaar dat ik het omschreef als verslaving ook al eerder. Echt iets om van af te kicken...:rolleyes:

Nu was ik daar vroeger wel heel goed in.. liep net zolang rondjes tot er 1 bijna op de rand lag en dan kiepte ik hem er hup, zo in :o: Beetje jammer dat die emmies niet zo meewerken nu :roflmao:

Panda95 en Knut10 vinden dit leuk.
  7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Klinkt goed, zie je die misselijkheid komt vanzelf :roflmao: Veel plezier nu het nog blijft bij weeeig en continu eten. Enne straks op tijd aan de Emesafene oid hoor.. Deze beep gaat er gewoon komen hoor!

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    ❤️
    Gek idee soms dat er al babys zijn uit dit januaritopic :D ik lees af en toe mee in het zwanger na mmm topic hoor, moet toch beetje weten hoe het met iedereen gaat :cool:

Panda95, SuzyCQ, Knut10 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Fladderaars noem ik dat, van die eenzijdige posts of 1 keer meepraten en dan hop 1e poging zwanger en weer weg. Op sommige momenten negeer ik het gewoon, trek dat écht niet altijd hoor :oops::cool:

Panda95, SuzyCQ, Knut10 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.485
    3.110
    113
    Vrouw
    Haha ja wat later en tot nu toe wat milder dus ik teken ervoor als alles alsnog goed zit !!
    Stel je voor dat jij zwanger raakt en géén HG hebt. Dan weet je niet wat je overkomt toch? Dan zou je daadwerkelijk kunnen gaan genieten van de zwangerschap.

En heel lief <3
    Ga ik idd doen (de tabletjes zitten in mn tas:p, had nog een nieuw doosje liggen van vorig jaar)

Panda95 vindt dit leuk.
  11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Ben bang dat ik dan continu voor een echo ga want dat kán niet goed zijn in mijn hoofd :roflmao:

Milena92 vindt dit leuk.
  12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.485
    3.110
    113
    Vrouw
    Hahah nou in het afgelopen jaar is dat wel voorkomen ja.
    Hoi ik kom me aansluiten hier. 1 dag later, ik ben zwanger, is dit goeie oploop? Oke latersss:roflmao: radiostilte

Panda95, nynepien en klok vinden dit leuk.
  13. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.485
    3.110
    113
    Vrouw
    Ik weet t dat t de realiteit is maar als je dit zo beschrijft word ik heel verdrietig :cry: ik zie dan ook nog zon lief kindje voor me die geen knuffel krijgt uit die automaat:o:

Lief vindt dit leuk.
  14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Haha aww, ja, nouja ik heb mijn grootste knuffelbeer gelukkig al wel. Al wil ze niet meer altijd knuffelen nu, dat is ook weer nieuw, heel gezonde ontwikkeling maar auw :thumup::p

Milena92 en Boompje88 vinden dit leuk.
  15. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.416
    1.614
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar dit.. heb ik nu al in deze wachtmaanden, al gaat er op de achtergrond een hoop door. Zo vreemd om niks te doen met een komende ovulatie ofzo, niet elke keer naar het ziekenhuis voor echo... Wat moet ik straks als het echt allemaal wegvalt. Moeilijke gedachte :confused:. Dus voor nu hang ik hier nog maar rond en kijk ik wat anderen meemaken totdat er weer meer te vertellen valt ofzo

Hoop dat er voor jou heel veel dingen zijn en blijven die het leven de moeite waard maken ❤️
    Heel lief dat je hier af en toe nog bent

16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.363
    113
    Vrouw
    10 jaar joh, jeetje. Wat een martelgang is dat ook al geweest :(

Heel herkenbaar, dit. Ik wist op een bepaald punt ook echt niet meer waarom ik het allemaal precies deed, het wordt een doel op zich. Er zit veel meer achter, natuurlijk, want zoals onze gynaecoloog ooit tegen mijn man zei: als je het niet wilde, zat je hier echt niet. Maar dat andere, dat best wel een beetje jezelf erin verliezen, is er ook. Wel begrijpelijk, overigens.

“Gewoon gaan genieten ofzo?” Pffff ja, die pakte me wel. Toen het bij ons net klaar was, was ik zó opgelucht: nooit meer teleurstellingen, nooit meer niet in het hier&nu zijn omdat ik met mn hoofd en hart elders ben, geen enkele onhaalbare doelen meer nastreven … ALLEEN NOG MAAR GENIETEN. Want, meer is er niet meer. Dat voelde ook even echt zo, maar zo werkt het natuurlijk niet, weten we allemaal. Na de eerste opluchting, was daar al snel een heel erg leeg en doelloos gevoel. Al trekt het nu ook weer langzaam weg.

17. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Oef @Lief dat is eigenlijk wel een pakkende omschrijving.

@Flora85 idd knap dat je zo betrokken bent hier en ook nog echt op een constructieve manier! (Sorry ben niet goed in verwoorden maar bedoel het echt positief, vind het bewonderenswaardig)

@Milena92 fijne vakantie en “fijn” dat je kwaaltjes krijgt

@Boompje88 fijne vakantie! Hopelijk geniet je!

Milena92 en Boompje88 vinden dit leuk.
  18. marijtje85

marijtje85 Bekend lid

15 dec 2021
    698
    833
    93
    Vrouw
    Heb een beetje een lastig weekend. 1e echo zou natuurlijk met Valentijn zijn, de Valentijns reclames ontloop ik natuurlijk niet, weer een extra confrontatie.

en ben ook bang dat het mijn schuld is, dat ik dit kindje niet waard was omdat ik niet eens door had dat ik zwanger was en weer gonal f ben gaan spuiten na de innestelings bloeding achteraf

19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.363
    113
    Vrouw
    Ja maar ja, er zijn gekkere dingen gebeurd in fertiliteitsland he! Natuurlijk zegt je verleden ook iets, maar je dochter kwam ook spontaan en onverwacht. Je moet niks doen waarbij je je niet goed voelt, maar sneu vind ik het alvast zéker niet!

T zouden wel dumdums zijn als dat onderzoek deels daarnaar is en ze dat niet onderzoeken/verslaan. Maar goed, ook op dat vlak zijn er gekkere dingen gebeurd ;) Wie weet, waar het dossier nog antwoord op heeft. Kan nooit kwaad het eens in te kijken, lijkt me. C&C wilde het bij mij ook hebben, dus dan heb je het ook maar alvast.

Lief vindt dit leuk.
  20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.363
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. Logisch ook. Het vult niet alleen je hoofd en je hart, zo’n wens en traject, ook “simpelweg” je leven. Er valt een gat als het er niet is. En dat schuurt ook verschrikkelijk. In zo’n wachttijd, als het klaar is. Veel mensen om mij heen, waren bang dat dat er zelfs zou zijn bij mij, als het wél was gelukt. Want je streeft zó hard zo’n doel na en dan ben je er. Wat dan? We zullen het nooit weten natuurlijk en ik durf dat wel te betwijfelen, maar snap het wel.

Ah, wat ontzettend lief van je ❤️ Die zijn er zéker hoor! Was eerst heel opgelucht, toen kwam er een fase van somber- en leegheid en nu komt er langzaam weer wat licht en lucht. Want, linksom of rechtsom, het geeft wel rust. En je vangt onderweg stiekem zo veel klappen -jij ook zeker- en zolang je er middenin zit, kun je daar niet echt iets mee. Kun je dat eigenlijk niet “verwerken” (voor zover dat uberhaupt de juiste term is voor deze dingen) en draag je het maar met je mee. Op welke manier het ook “stopt”, dan komt die ruimte er wel, om een stukje te helen zeg maar. En dat helpt. Samen met praten en huilen ;)

Lief en Boompje88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina