Ja hcg was in 48h gestegen van 554 naar 1306... Ik ben nog steeds in totale ongeloof. Eerst maar eens afwachten of we het gaan redden tot de 7w echo, twee jaar geleden ging het mis op 6 weken, en sindsdien nooit meer een positieve test gehad.
Wat een supernieuws voor nu! Je bent gewoon zwanger van de 13de tp he! Wow! Uiteraard begrijp ik je terughoudendheid, maar so far, so good!
I know..zit uurtje onder je, en kóud dat het is... tóch 9 km gewandeld, alles voor dat gezonde lijf en mind
Ik ben jaloeeeers. Ik hoop al heel de dag dat het iets beter zou worden zodat ik ook kan gaan wandelen en nu zie ik dat er ook nog gore, koude motregen bij is gekomen dus nu heb ik al helemaaaaaaal geen zin meer. Send help.
Ik wil hier ook niet zomaar aan voorbij scrollen, het is echt absoluut niet jouw schuld!! Mocht het helpen, ik heb hier eens na een escape IUI uitgebreid met mijn gyn over gehad (wel/niet alvast opstarten met medicatie voor een volgende IVF poging) en zij zei toen dat het effect van de medicatie op een mogelijke zwangerschap niet uitgebreid onderzocht is, maar dat ze ook tot nu toe geen bewijzen hebben dat het schadelijk is. Ik mocht toen ook alvast gaan prikken (was wel decapeptyl, geen gonal-F) een week vóórdat ik überhaupt een test kon doen officieel… Ik wil je in ieder geval ook veel sterkte wensen aankomende week! <3 Hopelijk lukt het om een beetje afleiding te vinden en de week goed door te komen!
Jaa het schiet al op! Eindelijk! Ben er denk ik wel klaar voor, alle papieren van m’n vorige ziekenhuis zijn binnen en liggen geprint klaar om mee te nemen Gelukkig is de laatste week voorbij gevlogen! Scheelt toch, afleiding met een nieuw huis, een huis in de verkoop en afronden van thesis + veel diensten afgelopen maand haha
Oja! En menstruatie is precies “op tijd” gekomen, mochten ze nog een nieuw dag 3 hormoononderzoek ken ik dat ook gelijk woensdag doen hopelijk Op tijd voor de afspraak in Gent dan… nog vanwege de Lucrin die in november gezet was wel een week overtijd geweest… Hallo hoopvolle gedachten en mindfucks
Wat goed dat dit gelijk kan! Ze wilden bij ons alle onderzoeken opnieuw doen. Dus komt alleen maar goed uit! Alvast heel veel succes!
Ik ben ook nog bij jullie aan het meespieken en vooral steeds heel hard aan het duimen, soms aan het vloeken en soms een luchtsprongetje aan het maken. Ik heb regelmatig ergens een traan met hoe mooi jullie dingen soms verwoorden. Echt een heel fijn forum dit <3 Het is jullie allemaal zo enorm gegund! Ik blijf gewoon voor iedereen doorduimen en gelukswensen ergens het universum insturen in de hoop dat het ook maar één sprankje bijdraagt.
Wauw ❤️ Even voor alle dames die hier ooit meeschreven en nu nog meekijken: jullie horen evengoed bij deze mooie groep, sterke, lieve vrouwen he. Aan allemaal: dank!
Eng he?! Je durft eigenlijk niet blij te zijn als je miskramen meemaakt … Je kunt er niks aan doen, zelfbescherming is een instinct, maar denk wel dat ons gevoel er hier even lelijk naast zit -hoezeer ik het ook herken-, nu angstig zijn gaat je niet beschermen tegen de pijn als het weer misgaat. Je hebt een prachtige meer-dan-verdubbeling gemaakt en vooralsnog ben je hartstikke zwanger. Ik begrijp je terughoudendheid, maar gun je van harte dat je dit toch een beetje zo mag gaan voelen. Daarom zeg ik: gefeliciteerd
Hier heb je een schop onder je hol Hihi. Ah nee hoor, met van dat koude takkeweer, zit ik zelf ook lekker veilig in mn huispak op de bank hoor!
Ik ben er eigenlijk alweer een beetje “uit”, heb niks meer om over te schrijven zeg maar, maar weet dat je hier van harte welkom bent om berichten, gedachten en gevoelens uit te wisselen (met een lichte nadruk op wisselen, hihi )
Ik wil niemand kwetsen of tekort doen in haar kinderwens door mijn gedachten hierover te delen, maar jouw bericht doet me er wéér aan denken. Ze zeggen toch wel eens dat een eetstoornis om veel meer draait dan dun zijn? Een vriendin van mij heeft wel eens uitgelegd dat het voor haar een vlucht was ook, een bezigheid om nergens anders mee bezig te hoeven zijn zeg maar. Ik heb daar tijdens mijn eigen traject vaak aan gedacht, aan die woorden en in hoeverre dat misschien ook wel een beetje op mij van toepassing was/is.