Die 12 antrale follikels komen vast binnenkort nog een keer terug. Als ze er nu zijn, dan vast ook over een paar maanden. Klinkt als een biologisch gunstig teken!
Klinkt alsof er een goed plan klaarligt, heel veel succes! En wow ja, die 12, beetje jammer dat het nu niet kan, maar wat @Knut10 ook zegt, die komen er gewoon nog een keer
Hier ben ik wat twijfelachtig of t goed zit. De misselijkheid is wat minder de afgelopen dagen, vandaag voelen mn borsten ook niet meer zo pijnlijk. En dat grieperige gevoel is ook bijna weg. Rationeel gezien klinkt t echt heel erg slecht. Maarja ik blijf wel hoopvol nog, al ben ik mega bang dat t niet goed zit.
Dat lijkt me een rot gevoel. Kun je de VK bellen voor een vroege echo? Desnoods op eigen kosten? Misschien helpt dat met het gevoel?
Oh nee dat zijn geen fijne gevoelens, al hoeft het nog steeds helemaal niet te betekenen dat er iets mis is he? Je hebt geen buikpijn of bloedverlies toch? Ik heb begrepen dat symptomen kunnen wisselen, zeker in de vroege fase. Wanneer is je eerste echo? Kun je nog bloed laten prikken om hormonen te checken tussendoor? Sterkte, maar laat je nog niet gek maken he!
@nynepien: wauw, wat ontzettend fijn deze plannen! Geeft het weer hoop en vertrouwen? Ook fijn dat het Grote Wachten nu wordt omgezet in acties. Ik hoop dat er niets geks uit de testen komt, of natuurlijk iets dat met een simpele wonderpil op te lossen is waardoor je zo direct zwanger bent Ga je die follikels maar even vragen of ze nog een maandje willen blijven zitten?
goed nieuws @nynepien, en snel allemaal @Milena92 ah wat balen op vakantie. Hoeft inderdaad niks te zeggen, misschien doet de frisse berglucht alle kwaaltjes juist verdwijnen..
Wat rot dat je je nu zo voelt. Persoonlijk denk ik dat deze gevoelens heel normaal zijn hoor, zeker na een miskraam. Onbevangen genieten, zeker die eerste moeilijke weken, is er dan niet altijd bij. Ik duim voor je dat het gewoon goed zit en dat het wisselende symptomen zijn. Hele dikke knuffel
Hier helaas ziek geworden. Verkouden was ik al, en waar ik gistermiddag nog dacht dat ik gewoon wat verkeerds gegeten had, lijkt het nu toch echt buikgriep te zijn. Zul je net zien dat dit weer op vakantie gebeurt . Hopelijk is het snel over
Ah neeeee, verdorie. Ik ben zelf ook zo iemand die AL-TIJD dan uitgerekend op vakantie ziek wordt: alsof m'n lichaam het aanvoelt dat ik klaar ben om te ontspannen. Hopelijk is het snel je systeem uit en is 't snel over, maar als er iemand is die even onbezorgde ontspannen vakantie verdiende, was jij 't wel. Beterschap!
Jup, ik had het ook vaak op vakantie, maar de laatste paar keer niet echt meer. Wel behoorlijk over grenzen gegaan de laatste tijd, dus daar zal het wel mee te maken hebben. Komende tijd maar proberen het wat rustiger aan te doen
Ik wil je de hoop niet wegnemen, maar denk dat dit gevoel altijd wel een beetje blijft als je een slecht scenario heb meegemaakt. Ook na goede echo’s sluipt het gevoel er toch weer in.. Snap je onzekerheid heel goed! Het liefst wil je even van binnen spieken. Het onbevangen is er gewoon vanaf.... Je maakt jezelf ook automatisch een beetje gek. Ik weet nog dat je dacht: shit weer dat grieperig gevoel dat was de vorige keer ook en nu maak je je zorgen omdat het er minder is. De onzekerheid is er altijd.
Denk inderdaad dat t daarmee te maken heeft! Goed voor jezelf zorgen hoor de komende tijd <3 Jij bent net zo belangrijk als alle andere mensen waar je bereid toe bent hard voor te werken. Ik hoop dat t meevalt, of op zn minst snel weer overgaat ..
Bedankt lieve meiden voor jullie reacties. <3 (wederom, wat moet ik toch zonder jullie..!) Ik heb wel last van misselijkheid vandaag dus het is iig niet helemaal weg. Maar ik vannacht gisteren/vannacht een heftige migraine aanval met overgeven enzo dus ja ik kan het ook niet helemaal onderscheiden nu. @Lieke2022 haha ja ik had me erbij neergelegd dat het grieperige gevoel een oke symptoom was, die zorgen had ik achter me gelaten, gaat het weer weg vorige keer ging t ook wel weg maar toen was t kindje overleden dusja horror scenarios @Knut10 ik kan helaas geen eerdere echo.. want ik ben zondag pas weer terug in NL en dan dinsdag al de echo. Oorspronkelijk had t ziekenhuis de echo voor vandaag gepland. Had wel fijn geweest Ik lig nu op bed dus ook teveel tijd om na te denken. Nog even volhouden.. (@Pcosrondetwee ik ga voor jouw berglucht theorie )
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal. Natuurlijk is de kans groter dat de aanleg niet helemaal goed was (ben ook nog eens bijna 40 dus is het risico op een miskraam toch al wat verhoogd). Rationeel gezien weet ik dat, alleen soms als ik aan het piekeren ben dan kan ik het niet helpen… Van de week op mijn vrije dag een beetje retail therapie gedaan . het gaat wel weer wat beter. @Boompje88 wat balen dat je op vakantie ziek bent, hopelijk knap je snel op. @Milena92 ga ook mee voor de berglucht theorie, al snap ik dat het allemaal super spannend is na je eerdere ervaring. @nynepien fijn dat de afspraak goed gegaan is en je al een onderzoek hebt kunnen doen. ben niet thuis in reserves maar hoop dat de 12 een goed teken zijn voor de toekomst
Thanks allemaal. Ik ben nog steeds beroerd, dus toch maar naar huis gegaan. Dan maar liever in mijn eigen bed vannacht, en met wat meer voorzieningen. Jammer van die laatste nacht, maar is niet anders @marijtje85 fijn dat het wat beter gaat, neem je tijd, het is niet niks