Ja is ineens snel! Ik ben er denk ik wel klaar voor, er beginnen langzaam wel zenuwen te komen voor de OK haha. Maar met werk was alles gelukkig flexibel te regelen dus dat is allemaal gelukt Begin alleen ziek te worden (verkouden, keelpijn, wie niet?) en vannacht ineens met/door menstruatiepijn(? alleen nog geen menstruatie te bekennen) flauwgevallen dus dat was beetje raar . Hopelijk is dat voor de operatie allemaal weer bijgetrokken en normaal
Oh dat klinkt niet zo fijn..had jij nou ook endo? En idd verkoudheden all over, ik probeer ze nog steeds te ontwijken Je hebt nog net ff om weer fit te worden gelukkig, stapel vit c erin Ik vandaag weer gewerkt na mn vakantietje, man.. ik voel me gelijk weer helemaal gestresst en dat wil ik zooo niet. Wil relaxt die laatste ivf in.. maar zo moeilijk, de werkdruk is heel hoog en vind het lastig daar goed mee om te gaan. Ook nog geen eisprong trouwens maar volgens mij begin ik mn eierstok te voelen vandaag, nette cyclus dan als 'ie zo ergens rond 10-10 komt. Spannend dat t dichterbij komt wel hoor.. dan kan ik 23-10 starten
Jeetje, dat flauwvallen en die pijn is niet fijn! Of heb je zoiets wel vaker? Hoop met je mee dat het binnenkort weer gewoon bij trekt.
Ik kon niet slapen omdat ik moest passen, dus besloot maar midden in de nacht (4u) de test voor het ziekenhuis te doen. Helemaal in shock van de tweede lijn!! Een uur later de digitale die ook zegt dat ik zwanger ben. Ik twijfel echt wel een beetje of dit goed kan zitten omdat het op zondag nog negatief was, maar ik probeer er maar weer met vertrouwen in te staan. Pas een positieve test op de testdag van het ziekenhuis, dat had ik echt niet verwacht!
Jee, wat ontzettend spannend zeg! Kan me voorstellen dat je het niet meer verwacht had. Voorzichtig gefeliciteerd, mijn duimen draaien mega hard dat het goed zit!
Oef, dat flauwvallen klinkt niet best. Hoop inderdaad voor je dat het tegen die tijd allemaal wat normaler is. Heel veel succes met de operatie!
Neejoh whuut! Wat een verrassing! Oke al mijn theorien mbt testen kunnen het raam uit nu want elders op het forum was ook iemand met een 5daagse tp met vage late streepjes waar nu toch een hartje klopt terwijl ik dacht dat dat nooit goed kon zitten. Het is ook niet een heel erg licht streepje ofzo bij jou, wat goed! Wat spannend!
Rot dat je je zo gestrest voelt, maar wel herkenbaar, die hoge werkdruk. Hoop dat het je toch lukt om je wat rust te vinden. Fijn dat je cyclus wel netjes lijkt, 23-10 is al snel, zou mooi zijn als je dan kan starten!
Nee hij stond er ook al heel snel, maar ik twijfelde eerst nog of er niet een plusje had moeten staan als je begrijpt wat ik bedoel. Heb echt minuten lang van dat doosje naar de test staan staren. Dat hele ding van in shock zijn bij een positieve test is echt wel aan de hand nu. En super blij natuurlijk, en ik vind het mega spannend.
Saaay what! Een CB liegt niet toch? Hoeveel DPO ben je nu? Jij hebt vast niet meer geslapen Ik duim voor een mooie oploop!
Hahaha nee zeker niet meer geslapen Het is nu 12 dagen na terugplaatsing, dus 17dpo. En op 14 dpo was m'n kruidvat 2v5 nog negatief..
Moet zeggen dat de kruidvat ook echt niet meer zo top is als vroegah hoor, dus kan wel zijn dat een andere test toen misschien al wel iets had laten zien.. Maar duidelijk een wat latere innestelling dus, hoop zo dat het lekker gewoon goed mag gaan!!
Wat?!!? Dit had ik niet meer zien aankomen, maar wat een geweldig nieuws. En zoals @Lief zegt, ik leer elke dag weer dat er wat betreft vruchtbaarheid en trajecten echt geen één antwoord is. Iedere vrouw (en ieder lichaam) is anders! Wat gaaf en (voorzichtig) gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier is ein-de-lijk gisteren op dag 75 van mijn cyclus de menstruatie doorgebroken. Ik heb welgeteld vijf minuten een dansje gedaan na het zien van het bloed en daarna mezelf in een bal opgerolt op bed omdat ik nu toch wel weer hoop dat het heel snel ophoudt. Bizar hoe je zo erg naar iets kan uitkijken en als 't moment daar is, meteen weer wilt dat het stopt. Maargoed, dit betekent dat ik dus vandaag ook mocht starten met Zumenon (wat een andere naam is voor Progynova volgens mij) en ik heb vrijdag 18 oktober de eerste echo om te kijken hoe het ervoor staat met m'n baarmoederslijmvlies. Als dat positief is en goed gaat, mag ik vanaf dan starten met Progesteron (mjammie, Utrogestan) en dan zou eventueel 23 oktober al de terugplaatsing zijn. Nu heb ik wel echt geleerd dat niks in dit traject gaat zoals ik wil of verwacht dus ik hou me nog maar niet teveel vast aan die datum over twee weken. Veel gezonde spanning: enerzijds complete rode vlekken in m'n nek van angst voor deze volgende fase en anderzijds juist volledige (positieve) kriebels in m'n buik voor deze volgende fase. We gaan 't zien!
@SuzyCQ wauwie nu komt het eindelijk echt heel dichtbij! Fijn dat je naast de spanning ook kriebels voelt Je ziet maar, het kan ook de eerste keer al raak zijn! Gefeliciteerd @Sterre83!! Bizar zeg! De ziekenhuis datum is er niet voor niks @nynepien wat een ontzettend spannende tijd voor je. Vervelend ook van het flauwvallen. Zorg goed voor jezelf meid <3 @Lief jammer he als je die rust van je vakantie niet kan vasthouden.. gelijk weer die stress. Soms is werk gewoon te veeleisend en kun je er niet echt wat aan doen. Hopelijk binnenkort weer meer rust in de tent.
OMG ik was dit ook aan het denken heb zelf al paar jaar die met een plusje liggen van Cb. Maar heb gehoord dat door de vele klachten het nu geen plus meer is maar effectief gwn een tweede streep die moet verschijnen. Gefeliciteerd he!! Wat een leuke wending heb je het al aan je partner verteld? Hoe reageerde die?
Wow wat een verassing!! Wat zullen jullie blij zijn! En nu? Blijf je testen voor oploop, of wordt er via het ziekenhuis met bloed gemonitord? Spannend!!