@nynepien spannend! Maandag is echt dichtbij. Wel vreemd dat je zelfs flauwvalt, hopelijk niets ernstigs. Verzorg je!
Jij ook trouwens! zag in t zwanger topic dat je echo goed was!! En heel fijn dat je eerder mocht haha
Haha ja, die was natuurlijk super blij en zei 'zie je wel, je hebt gewoon te vroeg getest!'. Ik moet hem deze keer wel gelijk geven..
Ik ga morgenochtend in elk geval nog testen. Ik heb nog eenzelfde test als die ik vandaag deed en ik heb nu testen met wekenindicator gehaald.
Dankjewel Klopt gisteren in de kliniek geweest en ook weer goede echo gehad dus ontslagen uit de kliniek!. Wel dubbele dosering prolutex tegenwoordig want ik heb al sinds 5 weken dagelijks bloedverlies. Ik moet 2x per dag spuiten en vanaf 11 weken afbouwen en met 12 weken stoppen.
Menstruatie nu dan toch wel echt gestart, en hoe . Flink aan de pijnstillers dus maar. Beetje jammer zo tijdens mijn vakantie, maar hopelijk wel een hoofdstuk wat we kunnen afsluiten nu. Op naar het volgende, betere
Ah dat is inderdaad wel een heel vervelende timing zeg En inderdaad! Op naar een mooie, doorgaande zwangerschap. Ik zou het je zo gunnen!
Waaaaaaat?!? Wat een heerlijke verrassing zeg Het ziekenhuis houdt natuurlijk niet voor niets een latere testdatum aan, dat blijkt maar weer. Al snap ik ook dat je een beetje gereserveerd bent nog. Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar!
Ah nee, en je was er zo bang voor … Wellicht is dit dé afsluiting. Even eruit, ontspannen, en ook je lijf laat alles los nu (al had dat ook gewoon voor de vakantie, thuis gemogen, tsjees). Hopelijk duurt de heftigste fase niet al te lang en kun je daarna nog fijn genieten.
Eindelijk schot in de zaak! Dat is naast spannend, toch vooral ook fijn. Hoe dan ook: hier moet je langs om op dat gewenste eindstation te komen. Dus met de kriebels voorwaarts!
Haha ik hóóp dat het de eerste keer raak kan zijn, maar heb ook wel gelukkig een goede dosis realiteit en ga er niet vanuit. Gewoon één dag per keer bekijken en heel veel manifesteren. Ah shit. Beetje dubbel: iets waar je op je vakantie geen trek in hebt, maar het is tegelijkertijd wel een mooi moment om het allemaal af te sluiten! Lief zijn voor jezelf en inderdaad op naar het volgende hoofdstuk!
Ja, een PGT-getest embryo heeft inderdaad een 'hogere' kans van slagen, omdat de genetische abnormaliteiten eigenlijk er allemaal al uitgefilterd zijn. Geloof 55-60% kans op succes, volgens de arts. Merk dat ik daar ook wel mee worstel: de realiteit van het feit dat we écht een goede kans hebben, terwijl alles in dit traject tot op heden gevoelsmatig zo tegengezeten heeft. Ik had in deze wachtweken voor mijn menstruatie echt weer wat 'rust' gevonden en nu merk ik aan mezelf dat mijn niet-rationele zelf echt al weer de overhand neemt. Is ook wel echt mijn karakter en persoonlijkheid (lees: controlfreak deluxe) en het helpt me op zó veel gebieden in mijn leven, maar in dit stomme traject is 't echt even een nadeel. MAAR, ik ga me focussen op het positieve. Of in ieder geval dat proberen. Hoe voel jij je verder? En hoe kijk je tegen aankomende (spannende) maanden aan?
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Afspraken 11 oktober - mamawensje - 2e echo voor cryo tp in kunstmatige cyclus 14 oktober - nynepien - laparoscopie 15 oktober - Pcosrondetwee - eerste folikelmeting 16 oktober - Boompje88 - echo voor evt cryo tp 22 oktober - Boompje88 - bespreken onderzoeksmogelijkheden en pva laatste cryo 23 oktober - Pcosrondetwee - Prikles(?) 25 oktober - Lieke2022 - intake Gent +/- 31 oktober - Lief - 1e FM Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei