Toch is het best een beetje een uitzondering volgens mij hoor een late innestelling bij een 5 daagse, is het misschien die ontooide weer teruggevroren en nu weer ontdooide? Dan had ie gewoon nog ff een winterdippie natuurlijk Ik vind het zo'n tof verhaal, echt heerlijk, hij loopt lekker op, je bent gewoon zwangerrrr!! Nu ga ik niet meer totaal depri zijn van een negatieve test voor officiele testdag Ik verbaas me dat je na 4 dagen nog ongesteld bent Ik ben maar 2 dagen (volle bak incl grote gore stolsels dat wel) ongesteld, de rest erna stelt echt niks meer voor, puur nog wat bruine troep. @Boompje88 jammer dat het toch beperkt, hoop dat je wel kunt genieten van even rust en zon! @Milena92 jahoor hij komt eraan, weet t zeker Verder moet ik echt gaan teruglezen en quoten, had weinig forumtijd dus ik loop achter alle feiten aan.. wel alles vluchtig tussendoor gelezen maar dan wil ik nu iedereen reactie geven en dan krijg ik een error en doe het dan maar niet meer wardoor ik nog verder achterloop
Hé wat goed allemaal, ik ben ook aan het twijfelen qua werk, goede motivatie om dit te lezen Maar gewoon nog even 2 rondes dit mét utro, hopelijk is het gewoon de winnende combi!
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Afspraken 11 oktober - mamawensje - 2e echo voor cryo tp in kunstmatige cyclus 14 oktober - nynepien - laparoscopie 15 oktober - Pcosrondetwee - eerste folikelmeting 16 oktober - Boompje88 - echo voor evt cryo tp 18 oktober - SuzyCQ - 1e echo voor cryo terugplaatsing in kunstmatige cyclus 22 oktober - Boompje88 - bespreken onderzoeksmogelijkheden en pva laatste cryo 25 oktober - Lieke2022 - intake Gent +/- 31 oktober - Lief - 1e FM Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni
Succes alvast @nynepien met je operatie maandag! Morgen drukke dag hier, dus moest forumtijd erbij inschieten, dan heb ik je de succeswensen toch alvast nog kunnen overbrengen
Normaal zijn dag 2 en 3 het ergst, en deze keer dan ook dag 1. Dag 4 is net zoals bij @Milena92 vaak een pauze dag en dan dag 5 nog stolsels meestal. Daarna stopt het dan wel ongeveer gelukkig. Dus hoop er na dit weekend wel vanaf te zijn . Genieten lukt ook nog wel hoor gelukkig!
Hahah dat laatste is herkenbaar, voor meer dingen in t leven ook Wil het perfect doen, en stel het dan daardoor uit Haha 2 dagen is wel lekker kort zeg!! Voordat echt alles weg is, ook t bruin, kost dat hier zeker een week .. altijd al gehad. Maarja bijna geen pijn, das wel heel fijn als ik zo al die verhalen hoor. Ik heb nog getest vandaag, dacht echt dat ie eraan kwam, maar hij blijft hetzelfde vandaag. Geen knaller maar wel vrij donker. Als t morgen geen piek is, dan lukt t wss nog niet goed ofzo en ga ik geduld moeten hebben. Ik moest lachen om dat winterdippie een cryo met een winterdip Lijkt me inderdaad best een zware aangelegenheid, ontdooien, weer de vrieskou in, weer ontdooien én nog innestelen.
Whahaha een winterdippie! Nee de eerder ontdooide bewaren ze nu voor het laatst, dus dat was niet de reden van zijn winterdip Maandag heb ik even contact met de arts, die heeft misschien iets van een verklaring voor me. Want ik had het zelf ook al volledig opgegeven. Zelfs de avond voor mijn test al geen utro meer genomen! Dank je voor je lieve woorden ❤️
Ik denk dat mn lichaam geprobeerd heeft om een piek te produceren naar dat t niet gelukt is. Had de afgelopen dagen ook weer wat bruine afscheiding. Vind t zo rot dat mn cyclus nog niet de oude is Vandaag was de test lichter. Gister had ik er 2 gedaan. Op de foto rechts is van donderdag.
Hmm zoo irritant he dit... zou het niet kunnen dat hij toch wel gewoon geweest is? Ik heb maar 1x action test gebruikt en die werden bij mij niet zo knal als sensitest. En ik moet bijna 3x per dag testen om die echte knaller te zien hoor. Heb ook wel gelezen dat een cyste de boel in de war kan schoppen helaas. Enige wat je weer kunt doen is afwachten zeker, hóe irritant.. #klaarmetdatgewacht
Hmm ja dat is een optie inderdaad. Als ik over 2 weken ongesteld word dan is ie toch geweest Maar ik ga maar niet meer testen. Oke dus misschien heeft die cyste dan idd nog invloed nu. Goed om te weten. Liever dat t daaraan ligt dan aan iets anders Oh en het kan ook nog dat ik geen lh piek/eisprong heb, maar wel ongesteld word over 2 weken En idd wel echt klaar mee ja, haha. Ik ga wel weer in de negeer voor zover het lukt wachtstand
Ik sluit mij aan bij wat @Lief zegt! Misschien heb je hem net gemist of had je net andere urine? Dat met die streepjes blijf ik onduidelijk vinden: want wat is nou precies je piek? Ik zie het altijd maar als indicatie dat er iets gebeurd. Het juiste moment vind je toch nooit!
Ja dat is waar. Ik heb mijn jaren aan ovulatie testen naslagwerk werk er even bij gepakt (Google fotos ) en ik zie dat t eerder weleens een piek was met een gelijkwaardig streepje. Meestal was ie veel donkerder, maar blijkbaar is het dus nog wel een mogelijkheid dat de piek gister was. Ik had trouwens 3 testen gedaan haha dus ik heb m niet gemist. Was even heel obsessief bezig
Hahah snap ik! Dat is zo ongeveer het enige ook wat je nu kan doen . Dan weet je nog een beetje waar je aan toe bent!
Moet je zelf testen voor de goede IUI-dag, of zit je nog in een pauzemaand? (Sorry weet het even niet meer)