Ik heb ook nooit een test donkerder dan de controlestreep, en toch echt altijd wel een eisprong. Dus ik denk dat ie toch gewoon geweest is hoor (of dat vind ik in ieder geval ). Dus hopelijk lekker over 2 weken
@nynepien heel veel succes met de operatie morgen. Wees lief voor jezelf, doe rustig aan erna en laat goed voor je zorgen!
@Lieke2022 Precies ja, de enige vorm van houvast die ik nu kan hebben @Boompje88 hahah als jij het vindt dan moet het universum daar maar gewoon naar luisteren @Sterre83 pauze maar ik ben het wachten zo zat dat ik echt wil weten wanneer ik kan starten, dus wanneer ik mn menstruatie kan verwachten Ik heb de eerste IUIs bij mn dochter in natuurlijke cyclus gedaan, je ziet wat een stress dat oplevert
ah balen, ik vind die testen wel heel lastig aflezen altijd. Is het nog een optie om LH via bloed te laten monitoren?
Lief dat je het vraagt, zit er een beetje mee te tobben. Bms nog steeds maar 5mm op dag 17, ondanks opgehoogde medicatie van 10mg progynova/ dag. Mijn lijf doet daar gewoon niet zo veel mee . Ik heb veel vragen hierover, maar krijg geen arts te spreken.
Nou, zijn die 2 middelsten niet gewoon een piek? Bij mij wordt ie nooit donkerder hoor! En dan heb je wellicht nu een ovulatiebloeding?
Jeetje wat knullig En oestrogeen, net als wat ik nu slik? Schijnt ook te kunnen helpen met opbouw bmsl
Echt he, mijn tps ook in natuurlijke cyclus, ik ben echt een obsessief tester dan Maar ik snap dat je gewoon wil wéten wanneer je kunt starten, had precies hetzelfde, dat ik de piek ving was echt mazzel hoor, want ik heb al maanden best veel pijn bij en na eisprong, niet te missen. En deze cyclus natuurlijk niet he ik vermoed daarom dat hij op links was, rechts = meestal = pijn terwijl dat mn goeie stok is Ik zou vooralsnog gewoon die donkerste aanhouden hoor.. komt het dan niet dan niet maar ik denk zomaar wel
Wat stom zeg. Zou daar ook een arts over willen spreken, waarom doen ze daar moeilijk over? Kan je een bericht naar je arts sturen misschien? Krijg ik zelf meestal redelijk snel reactie op, of de arts belt. Hoop in ieder geval dat je lichaam snel gaat reageren. Dikke knuffel
Nou, de grote stolseldag is hier uitgebleven deze keer gelukkig, menstruatie lijkt zo goed als voorbij. Dus nog maar even genieten van de laatste vakantiedag zonder morgen, dinsdagmiddag vliegen we alweer terug naar huis. Heerlijk om even alles los te laten hier, vanaf woensdag ga ik me wel weer aan alle gezond leven regeltjes houden van de mmm. Hopelijk in ieder geval wat minder gestrest weer verder
Ah dat klinkt goed! Wat is dat snel gegaan snel, hopelijk is het voor jou niet zo snel voorbij gevlogen
@mamawensje hmm wat irritant is dat. Zo frustrerend als je gewoon geen arts kunt spreken. En hoeveel moet ie zijn? Mijne is meestal 7, dat zit er niet ver vanaf (was er wel zwanger mee geraakt). En geen monitoring nu want deze eisprong kan ik nog niks mee doen helaas als ik ongesteld ben dan beginnen we weer met echos
Ja het zou kunnen hoor! Dat ie gewoon niet knalt dit keer. Tsja de bloeding was al de dagen voorafgaand aan de piek, telt dat ook als ovulatiebloeding ? Haha ik wil graag dat dat het is maar ik denk toch dat mn cyclus/hormonen nog niet helemaal oke zijn. Als je spotting hebt na de eisprong, is het meestal tekort aan progesteron toch, wat betekent t als het voor de eisprong is?
Vakantie wel voorbij gevolgen, menstruatie leek geen eind aan te komen. Had het liever andersom gehad . Maar alsnog wel genoten. Morgen nog een paar leuke dingen op het programma staan nu mijn energie weer wat terugkomt, dus wordt vast een fijne afsluiter
Volgens mijn gynaecologe was spotting voor de eisprong inderdaad teken dat er iets niet helemaal lekker liep in die cyclus. Spotting erna kan volgens haar helemaal geen kwaad. Sommige vrouwen hebben dat gewoon, zei ze.
Nou, omgekeerde wereld inderdaad! Maar andersom was ook geen goed teken geweest Veel plezier nog vandaag!
Sluit ik me bij aan! Ik weet niet zo goed hoe deze operatie gaat, maar ik hoop voor je dat alles goed gaat, het zo voorbij is, en het herstel meevalt!