Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.832
    1.500
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Dikke knuffel! Het is ook niet niks wat jullie al hebben meegemaakt. En nu met de laatste ronde lijkt het me heel normaal dat alles nog eens terugkomt, wat de uitkomst ook is weet je dat je een hoofdstuk aan het afsluiten bent. Neem al je tijd, en kruip maar lekker onder een dekentje met chocolade of zoetigheid <3

Flora85 vindt dit leuk.
  2. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Jeetje wat lastig en spannend tegelijk! Ik hoop op een mooie opbrengst voor jullie deze ronde!!

Flora85 vindt dit leuk.
  3. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ach @Flora85 het is ook ontzettend heftig!! Maar bovenal gewoon heel erg oneerlijk, punt.

Ik zou zo ontzettend blij worden als jij straks een positieve test kan showen en daarna een kloppend hartje.

Haha wel fijn dat je goed gaat op die hormonen :p echte drugs spuiten :roflmao: Nee maar even serieus ik hoop dat dat je emotioneel helpt meid. <3

@Panda95 ik hoop dat jouw telefoontje gewoon deze maand komt. En ik zou er schijt hebben op zn Rotterdams gezegd haha en bellen hoor om even te checken hoe het ervoor staat ;)

Flora85 en Panda95 vinden dit leuk.
  4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.848
    113
    Ohh zo heftig, maar ook zo begrijpelijk, deze is heel definitief he, en jouw avontuur is tot nu toe ook wel echt heel heftig... laat het maar komen.. ik gun je de wereld ❤️

Ps, ja nu wel stabiel en redelijk rustig, maar heb er echt wel ff doorheen gezeten aantal weken terug hoor, incl hartkloppingen en ander gek gedoe, zat echt slecht in mn vel. Ieder z'n ups en downs hier :)

5. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ach zo heftig :(
    Ik wens jou ook net zo erg een positieve test straks. Zo gegund als het afgesloten wordt met een zwangerschap.

6. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    350
    383
    63
    Vrouw
    @Newbie123 welkom! Ik dacht ook met de tweede, ik weet wat er werkt dus ctrl c, ctrl v en het is gepiept. Ik mocht niet dezelfde medicatie, want dat had ik zelf bedacht en ik zit bij een nieuwe kliniek. Deze ronde heb ik eindelijk wat succesvol was bij de eerste dus wij hebben nu veel te veel hoop op een goede afloop.

Spannend de laatse ronde met OI, ik zie er ook enorm tegenop om naar iets anders te gaan, maar zoals andere al zeggen: misschien werkt dat een stuk beter en is het niet meer zo afwachten of variabel. Hopelijk is het niet nodig natuurlijk

@Lief chocoladecyste, klinkt inderdaad heel naar. Wat vervelend dat die nooit uitzichzelf weg gaan, 4cm klinkt echt enorm. Als ik een folikel heb van 21mm voel ik dat al (pijnlijk). Fijn dat je nu wat stabielen bent, het is ook niet niks allemaal

@Panda95 wat goed dat je voor de functie gaat! Klinkt als een goede oplossing zo :) Pff sowieso lastig als je aan het wachten bent zonder duidelijke datum..

@Boompje88 wat vervelend dat je zo veel last hebt van de endo...

@Milena92 succes met bloedprikken vandaag, hopelijk geeft het wat duidelijkheid.

@Flora85 wat vervelend dat alles terugkomt, hopelijk doen de stimulatiehormonen hun werk al een beetje en voel je je beter (L).

Ik was het weekend even offline, maar heb geprobeerd alles bij te lezen. In de hoop dat ik er wat minder aan zou denken. Maar ik ben er hartsikke mee bezig, 5 dpo en het enige wat ik kan doen is wachten... hopelijk wat afleiding van werk. Moet zeggen dat ik wel heel veel slaap met Utro, ga om 22u naar bed en om 7 uur kan ik nog doorslapen. Nog steeds een zeurderige gevoel op rechts, misschien het gele lichaam dat hard aan het werk is :p. Ik hoop het maar

Panda95, Boompje88, Milena92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.114
    2.461
    113
    Vrouw
    Inderdaad dat doet veel, sta er veel rustiger in nu. :)

Oh dat snap ik! En ook gewoon omdat je het niet zelf in de hand hebt het is gewoon wachten, zonder einddatum. Lijkt me vreselijk! :$ Wat moeten jullie sterk en geduldig zijn!! :(

Panda95 vindt dit leuk.
  8. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.114
    2.461
    113
    Vrouw
    Neeee echt waar! Hoe vaak dat dat gezegd wordt… mijn beste vriendin stuurt ook nog altijd naar ‘doe het rustig aan, niet te druk en te stressie deze maand’. Eeeeeum dat heeft echt geen invloed of ik al dan niet gynaecologische problemen ga hebben. o_O

9. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.114
    2.461
    113
    Vrouw
    Ja klopt… ik had gehoopt dat er meer mogelijk was om mijn cyclus in orde te houden via OI maar dat is er dus blijkbaar niet of wil men niet doen…

10. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ach, lieve @Flora85: daar gáán we! Zijn ook echt een hele hoop emoties die weer op je af komen, dus laat deze er ook lekker zijn. Het is natuurlijk ook een beetje de laatste poging, maar zoals @Panda95 ook zegt; het wordt hoe dan ook een afsluiting. En wij hier zijn je allergrootste cheerleaders en zullen je uiteraard steunen tijdens dit traject, dus gooi hier vooral alle emoties (positief én negatief) neer.

Hele grote knuffel voor jou en hopelijk brengen de stimulatie-hormonen inderdaad wat meer stabiliteit.

Panda95 en Milena92 vinden dit leuk.
  11. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Dit kan ik me zo goed voorstellen. Je wéét rationeel gezien dat je gewoon moet rekenen op de 'aangegeven tijd' want dat is gewoon hetgene waar je zekerheid op hebt, maar dat kleine sprankeltje hoop gooit telkens roet in het eten bij dat denken. Wij kregen voor de wachttijd van de uitslag ook 8-10 weken te horen, maar toen was er ineens een meid in hetzelfde ziekenhuis die al de uitslag na 4,5 week kreeg. En hoewel ik wist dat ik me beter kon vasthouden aan de langdurigere periode, bleef ik toch vanaf week 4 hoopvol mijn telefoon in de gaten houden, wat vervolgens dus alleen maar voor teleurstelling zorgde, maargoed. Kon er echt niets aan doen.

Hopelijk heb je genoeg (leuke) afleiding de komende periode. En ik ga voor je duimen dat't alsnog toevallig eerder kan!

Panda95 vindt dit leuk.
  12. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ik snap het gevoel helemaal dat je je niet (weer) laat opereren zolang de echt heftige pijnklachten uitblijven. We gaan gewoon duimen dat de volgende cryo blijft plakken inderdaad en dat met de zwangerschap alle klachten afnemen. Dikke knuffel voor jou!

Boompje88 vindt dit leuk.
  13. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Vorige week vrijdag afspraak gehad in het ziekenhuis voor de eerste controle: baarmoederslijmvlies 8.4mm en de overige waarden waren ook okay, dus ze hebben voor woensdag de terugplaatsing ingepland! Best gek om na dit hele circus en dit ellenlange traject een keer een échte kans te hebben op een zwangerschap. De kwaliteit van het embryo is 5AB dus de werknaam voor nu is Ab geworden. Hopelijk is Ab direct tevreden met m'n baarmoeder (kan ook niet anders met de liters granaatappelsap die ik erin gooi) en blijft 't plakken. Zou fijn zijn! En nu is 't ook hopen dat de komende dagen een beetje snel voorbij gaan.

Panda95, Newbie123, Boompje88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.160
    3.171
    113
    Vrouw
    #914 Lieke2022, 21 okt 2024
    Laatst bewerkt: 21 okt 2024
    Dit lijkt mij ook voelen als ''alles of niets''.. Ik vind de stap naar IVF gevoelsmatig al naar het eindstation laat staan dat je ook echt aan de laatste poging begint... Je wil ook niet te veel hoop hebben, want hoop dit zeer.. maar tegelijkertijd heb je ook hoop nodig want zonder hoop is het bijna niet te doen.. En je bent zo dichtbij geweest, maar tegelijkertijd zo ver weg... wat is het vreselijk oneerlijk..

Waa jeetje wat spannend! Je echte allereerste kans na al die maanden en dat voorwerk. Haha en werknaam AB. Heerlijk een beetje humor op zijn tijd. Go Ab! :D

Milena92 en SuzyCQ vinden dit leuk.
  15. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    En hoe staat het ervoor bij jou? Eind oktober nog een IUI poging? En heb je toevallig de intake bij Gent al gehad?

16. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.160
    3.171
    113
    Vrouw
    Vandaag CD7 dus 4 dagen prikken al achter de rug :D. Vrijdag eerste follikelmeting in het huidige ziekenhuis en 's middags intake in Gent. Wordt een lekker ziekenhuisdagje dus..

Voor nu hebben we het plan om nog tot januari door te gaan met IUI en dan de overstap te maken naar IVF. Dat zijn dan nog 3 of 4 IUI's. Dit is wel afhankelijk van wat Gent gaat zeggen over onze situatie. Mijn schildklierwaardes zijn bijv. sinds maart 2024 pas onder controle dus wellicht gaat Gent wel zeggen; ''meid je hebt daarvoor nooit een kans gehad door de schildklierwaarden'' en hebben we vertrouwen om IUI te blijven doen. Ik ben immers zwanger geraakt zes weken nadat deze waardes goed waren.
    Of zeggen ze bijv; er is toch iets mis bij mijn man qua vruchtbaarheid en IUI heeft weinig zin. Zijn morfologie is bijv. ''maar'' 4. In Nederland kijken ze daar niet naar, maar volgens mij in België wel. Dan gaan we wat mij betreft per direct over naar IVF en stoppen we met IUI.

We gaan er dus een beetje ''open minded'' in. Er zal ook vast een wachtlijst zijn voor IVF dus mogelijk kunnen we pas in januari beginnen en sluit het mooi aan.

Iemand nog tips wat we moeten en kunnen vragen vrijdag voor de intake bij Gent?

17. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Woehh spannend!! Eindelijk een echte kans :D En hopelijk gelijk raak ;) Positiviteit werkt gewoon heel goed haha dus als je het ook zo voelt, lekker in meegaan ;)

Panda95 en SuzyCQ vinden dit leuk.
  18. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Lief! Ja, na het advies van @Flora85 heb ik mezelf voorgenomen om het inderdaad zo positief mogelijk te benaderen. Geen voorschot nemen op iets dat ik niet zeker weet én niet kan veranderen, dus we gaan er voor het gemak maar vanuit dat't in één keer goed gaat. En zo niet, dan gaan we dan wel weer kijken hoe we daar mee om moeten gaan!

Allemaal leuke positieve affirmaties opgeschreven enzo. Woensdagochtend mezelf nog even trakteren op een heerlijke ontspanningsmassage van 1,5 uur. Good vibes.

Ben jij nog ongesteld geworden zaterdag?!

Flora85, Panda95 en Milena92 vinden dit leuk.
  19. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Goed bezig!!
    Heerlijk zon massage, je brengt me op ideeën;)

Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden, dus ik hoop het maar. Net bloedprikt, hopelijk niet voor niks :)

20. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.417
    1.615
    113
    Vrouw
    @Flora85 hele dikke knuffel voor jou, het is ook niet niks zo'n laatste poging. Ik hoop zo voor je dat het geluk gaat brengen

@SuzyCQ spannend! Ik duim voor een mooie plakker, heel veel succes woensdag!

@Milena92 hopelijk een goede uitslag van het bloedprikken!

@Pcosrondetwee duimen draaien hard dat het gelukt is!

@Lieke2022 klinkt als een goed plan, spannende dag vrijdag, alvast heel veel succes!

@Lief dikke knuffel voor jou ook, op naar een succesvolle laatste ronde

@Panda95 wachten duurt wel heel lang zo. Hopelijk hoor je nu snel wat

Sorry als ik iemand gemist heb, probeer het bij te houden maar op werkdagen soms lastig. Denk aan jullie allemaal :)

Flora85, Milena92, Pcosrondetwee en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina