Zit op cd 13 en nog altijd geen positieve ovulatietest te bekennen... die is er toch meestal wel rond deze tijd. Cyclus toch nog wat van slag lijkt het, maar we gaan toch niet terugplaatsen waarschijnlijk. Dus heel veel maakt het niet uit dan. Morgenmiddag gesprek gynaecoloog, dat eerst maar afwachten
@Lieke2022 spannend dat jou intake nadert! Alvast veel succes gewenst! @SuzyCQ zo’n massage kan echt heerlijk zijn!!
Wij kregen vandaag te horen dat ook ronde 3 van de ovulatietest inductie over en uit is. Binnenkort opstartgesprek voor ivf…
Ik ben het even kwijt; waarom eigenlijk niet? Waar zit je nu qua cyclus? Hoe vind je het zelf? Dat OI is ook een gedoe bij jou lees ik waardoor je geen kans heb..
Hmm lastig.. het is dan puur afwachten en kijken wanneer je lichaam het weer oppakt. Heb je nog een afspraak staan in het ziekenhuis dat ze even kunnen spieken?
@Boompje88 hmm wat irritant. Bij mij was t ook 2 cycli een week ofzo later. Maar gelukkig inderdaad zit je nu niet af te wachten op terugplaatsing. Hopelijk wel snel weer zo regelmatig als je gewend was. @Newbie123 Wat ontzettend naar dat OI niet lukt en dat je nu moet overstappen naar ivf. Hopelijk gaat dat je heel snel echte goede kansen bieden. Is er een wachtlijst of kun je na intake gelijk starten?
Nawerkingen hele traject denk ik, hakte er opeens in blijkbaar al die piekspanningen zijn niet goed voor een mens
Ik heb nog steeds bloedverlies, ovulatie test is negatief dus het lijkt dat vorige week zaterdag toch echt de piek was. Maar hoe ga ik dan ongesteld worden? Zou het dan veel meer bloedverlies worden en zie ik dat dan als dag 1? Of zou het bloedverlies eerst weg moeten zijn, voor menstruatie kan beginnen ??
@Lieke2022 @Flora85 @Pcosrondetwee Ik had gisteren opnieuw een controle echo. Er staan 2 goede follikels klaar. Medisch wordt het afgeraden om deze kans te benutten door dat ik voor baby nr 1 al een hoog risico op vroeggeboorte had. Uiteraard blijft het onze keuze, maar wij willen het risico niet nemen. Andere medicatie zou geen optie zijn voor mij door problemen met de dikte van mijn baarmoederslijmvlies en een lagere dosis was niet mogelijk. Dus dan is het einde verhaal… Zeker na de problemen die er in eerdere cyclussen ook al waren.
Geen lange wachtlijst, ze sprak over rond de feestdagen maar ik was wel even aangedaan dus niet goed geprocesed of het dan start stimulatie of pick up was. Ik vermoed start stimulatie pas… We moeten nog een gesprek met de arts inplannen voor alle uitleg te krijgen.
Dat is wel echt een moeilijke! Ik zou denken dat het bloedverlies zal toenemen en dat je dan kan besluiten dat je menstruatie begonnen is of krampen krijgt of iets dergelijks?
ah wat shit... het klinkt wel alsof jullie er allebei achter te staan om het risico niet te nemen, dat lijkt mij fijn in ieder geval. Maakt het niet minder moeilijk dat het nu soort van voor jullie besloten wordt. Hopelijk rond de feestdagen al terugplaatsing ipv beginnen stimulatie
Ja gelukkig wel, dat sterkt de beslissing. Al gaf ze ons ook wel de ruimte om het zelf te beslissen. Ik had wel gehoopt dat verminderen van medicatie of weg prikken van een eitje een optie was voor we naar ivf zouden overgaan, maar we zullen ons er bij moeten neerleggen. Ik hoop dat de pick up er op zit voor de feestdagen. Een terugplaatsing vrees ik voor aangezien er opnieuw grote kans is op overstimulatie. Ik heb heel was follikels klaar zitten door de PCOS.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Afspraken 25 oktober - Lieke2022 - follikel meting IUI 7 25 oktober - Lieke2022 - intake Gent 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen Test datum 1 november - pcosrondetwee ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni
@Newbie123 wat rot dat poging afgebroken wordt op naar een nieuwe fase in het traject, dat is uiteraard zeer spannend! Hopelijk idd dat voor de feestdagen je pick-up gepland wordt en dat het niet dan pas starten is met stimulatie.