Lijstje er maar weer even bij gezocht. Afspraak gyn was oke, ze heeft ruim de tijd genomen. Toch nog even een echo gemaakt, alles zag er nog altijd rustig uit en rechts een ei dat op springen staat. Net nog even een test gedaan en die is ook bijna positief, dus dat klopt wel. Verder heeft zij mijn endometrioom toch kleiner gemeten, wel een geruststelling. Alsnog definitief besloten om niet terug te plaatsen, voel ik me toch fijner bij, en dat begreep ze gelukkig Wat de miskramen betreft alle mogelijke onderzoeken besproken en voor nu gaan we alleen bij mij onderzoek doen. Chromosomenonderzoek achtte ze de kans heel klein dat daar wat uitkomt en in mijn familie komen verder geen herhaalde miskramen voor. Dus dat wordt pas ingezet bij eventueel een volgende miskraam. Voor nu dus een hoop buisjes bloed geprikt en over 2 weken belafspraak voor de uitslagen. Mocht er niets uitkomen dan kan ik evt meedoen aan de premi studie en prednisolon (of placebo) krijgen bij zwangerschap. Afwachten maar weer (en eventueel man bespringen vanavond of morgen voor het minikansje op natuurlijke zwangerschap )
Wat rot zeg. Hopelijk gaat ivf dan betere kansen bieden. Overstimulatie is natuurlijk wel een risico, maar dat is in ieder geval iets minder problematisch. Hopelijk kan je snel starten, heel veel succes!
Oef, wat lastig. Hoeveel is het nu? Lijkt me dat het niet per se weg hoeft te zijn voor menstruatie, maar ja, hoe herken je die menstruatie dan? Misschien toch vragen om een echo over 1/1,5 week als het dan niet meer of anders is geworden? Kan je het ziekenhuis om advies vragen? Superirritant al die onzekerheid. Dikke knuffel
Ja inderdaad misschien aan de krampen wel te merken, al heb ik daar gelukkig nooit zon last van. Gelukkig zeg dat er geen hele lange wachttijd is. Ik hoop voor jullie dat een punctie voor de feestdagen gaat lukken. Dan zit je denk ik toch weer wat hoopvoller aan het kerstdiner
Dus het zou wel in een menstruatie over kunnen gaan denk je? Tsja het ongeveer een paar keer per dag inlegkruisje verwisselen, en als ik moet werken dan doe ik wel maandverband want dan kan ik niet steeds naar de wc. Dus ja als ik een normale menstruatie ga hebben, dan denk ik dat t wel een duidelijk verschil moet gaan zijn. Maarja goed, het is puur afwachten misschien was het geen goede eisprong en moet dat nog komen. Ga toch maar weer iedere dag testen komende dagen. Wat fijn dat je een goed gespreken hebt gehad (en dat je de lijst weer hebt gevonden ). Mooi dat je voelt dat dit de goede keuze is zo. En dat mini natuurlijke kansje zou ik zeker grijpen!! Je lichaam weet nu net weer wat beter hoe zwanger worden werkt. Wel spannend hoor de uitslag over 2 weken. Wat voor iets kan daar uit komen en zijn dat dingen waar je iets mee kan? @SuzyCQ Veel succes en plezier morgen eindelijk de grote dag
Denk wel dat dat kan, heb zelf ook wel eens bloedverlies gehad na ovulatie, maar misschien niet de hoeveelheid die jij had. Ik hoop gewoon voor je dat het straks echt goed doorzet, meer dan afwachten kun je inderdaad niet doen Als er iets uit de uitslagen komt dan kunnen we daar inderdaad wat mee, schildklier medicatie als daar toch wat mee of bloedverdunners bij antifosfolipidensyndroom. Maar de kans dat er echt iets uitkomt is best wel klein, en dan wordt het op de ingeslagen weg verder. Eventueel langer utrogestan gebruiken, want ben er van overtuigd dat dat wel geholpen heeft met innesteling. Daar moet ik het wel nog over hebben, maar denk niet dat het een probleem is. Er is best wel veel mogelijk heb ik gemerkt, ook buiten protocol om, zolang het niet per se schadelijk is En ja, kansje pakken gaan we denk ik toch wel . De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Oh ja, goed in het oog houden of het terug erger wordt dan! Of hopen dat het toch nog verdwijnt de komende week.
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje - IVF (opstart) Afspraken 25 oktober - Lieke2022 - follikel meting IUI 7 25 oktober - Lieke2022 - intake Gent 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen Test datum 1 november - pcosrondetwee ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni[/QUOTE]
Shit meiden, ik ben bang dat het niet goed zit hier... Net bij naar het toilet gaan bloed, en een stolseltje van 3-4cm op m'n papier. Verloskundige hield nog een klein beetje hoop, maar ik vrees er echt voor. Morgen even een echo maken..
Nee! Wat ontzettend k*t . Hoop zo voor je dat het alsnog goed zit, maar snap dat je vreest. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Ah wat fijn dat klinkt dan echt als nieuwe mogelijkheden. Mooi dat je merkt dat er wel vanalles mogelijk is nog. En als er niks mis is, dan is dat ergens ook weer goed toch? Dan zal het toch pech zijn.. Volgens mij doen ze inderdaad niet moeilijk over utrogestan, als je zelf voelt dat dat geholpen heeft, geloof ik er wel in dat t dan echt zo is. Tot wanneer nam je het nu?
Omg nee zon groot stolsel klinkt echt niet goed.. Maar je weet het nooit. Ik duim... Sterkte met de spanning nu.
Neeeeee! Wat klote.. Gelukkig kan je snel terecht. Ik heb toen heel Google afgespeurd en er zijn zoveel wisselende verhalen. Ik hoop dat het de goede kant op valt voor jullie! Hoe laat mag je?
Fijn dat ze zo goed meedenken en er toch veel mogelijk is! Doet veel ook voor de gemoedsrust en hoe je je er zelf bij voelt, lijkt me Al komt er "niets" uit, dan is het misschien wel geruststelling dat je nog wat meer vertrouwen kan hebben in je lichaam?
Aww nee he, het zou toch niet...? Veel succes morgen! Hopelijk is het allemaal stress voor niets en zit alles nog prima! Dikke knuffel en hopelijk kan je wat slapen vannacht!
@Milena92 hoe lang bloedt je nu al? Ik heb onlangs een cyclus gehad waarbij ik een hele week bloedverlies heb gehad zoals jij beschrijft en dat het dan pas echt is doorgebroken. Het was toen op 3 dagen ook ineens volledig door gelukkig. Cycli daarna niet meer gehad. Hopelijk is het ook zo iets bij jou en heeft het niets met post-miskraam te maken.
Ah nee meis! Dat is altijd ongelofelijk schrikken. Weet wel dat bij IVF-zwangerschappen 20-25% van de vrouwen bloedingen ervaart, zeker als er bijvoorbeeld ook Progesteron gebruikt is. Dus ik houd hoop maar ik snap dat je heel erg schrikt! Heel veel liefs!