Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ahh, pff. Zo irritant dat je je lichaam niet gewoon instructies kan geven over wat 't moet doen in bepaalde situaties: en in dit geval gewoon even zorgen dat't een paar dagen ongesteldheid uitstelt. Vermoeiend. Snap heel goed dat je antwoorden wilt ook. Ik heb zelf vooral altijd last van een progesteron-overschot (door mijn PCOS is dat echt volledig ontregeld) en welke kant op de balans ook is, het is vermoeiend en gewoon vervelend om je niet als jezelf te voelen. Weet je inmiddels al of je een echo hebt morgen?

Flora85 vindt dit leuk.
  2. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Thanks voor alle lieve succeswensen gister! De terugplaatsing ging wat mij betreft zonder enerverende gebeurtenissen. Mijn vriend daarentegen zat nog even in de stress want haha, toen ik daar zo enthousiast met m'n benen in de steunen lag en de kathether naar binnen moest gaan, kwamen er vochtdruppels uit de kathether. Hij dacht meteen dat onze Ab ergens op de grond was beland, maar omdat de arts zo rustig bleef, vermoedde hij dat't wel los zou lopen. Maar was dus voor hem een stuk spannender dan voor mij.

Gisteravond was ik me-ga positief en zen, inmiddels komen er ook wel vlagen met stress tussendoor. Ik blijf hardnekkig mijn mantra herhalen: niks dat ik kan doen, voelen of waar ik over stress gaat iets veranderen aan de uitkomst, dus het enige dat me zekerheid kan geven is tijd. En dat probeer ik maar in alle rust te blijven herhalen terwijl ik een beetje lief voor mezelf ben. Maar jullie steun is echt zo bizar fijn, dus dankjewel daarvoor!

3. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    352
    388
    63
    Vrouw
    @SuzyCQ fijn dat het goed is gegaan, en inderdaad gewoon dat mantra blijven herhalen misschien ben je dan snel weer zen. Welkom op de wachtbank in ieder geval ;)

@Milena92 wat balen dat het niet loopt zoals het 'moet' lopen. Duidelijkheid over waar je staat en wat er gaat gebeuren is juist een van de dingen waar je nog aan kan vast houden dus hopelijk morgen meer duidelijkheid. Ik word echt een heks als ik primolut moet nemen om bloeding op te wekken, dat is juist progesteron volgens mij. Maar nu met Utro ben ik best wel chill (vooral moe), wat het nou precies is met de schommelingen weten we waarschijnlijk nooit

4. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.162
    3.171
    113
    Vrouw
    Ik zit dit hele verhaal beeldend te lezen en zie voor mij hoe je vriend dacht dat Ab op de grond viel :roflmao::roflmao:.
    Nou hup Ab!! En wat knap je mantra zeg en eigenlijk heb je ook helemaal gelijk. Je kan niet meer doen dan “rustig” afwachten, maarja zie dat maar eens te doen..

Milena92 vindt dit leuk.
  5. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    @SuzyCQ wat fijn dat het goed is gegaan! :D Voor nu PUPO meid :cool:

Ja het is inderdaad gek he dat t zo verschilt per persoon. Maar idd het is ook de wisseling, ik krijg altijd puistjes als mn progesteron stijgt en als ie weer daalt haha.
    Yes morgen eind vd ochtend echo. Ben enorm benieuwd wat ze zeggen over het bloedverlies en of de cyste weg is. De kans dat we kunnen starten voelt klein, maar is misschien niet echt zo.

@Pcosrondetwee precies dat ja. De cyclus, het hele riedeltje is normaal de enige "zekerheid" die hebt.

6. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    #1026 Flora85, 24 okt 2024
    Laatst bewerkt: 24 okt 2024
    Nou ja jeetje, snap ik! Mocht na eerste 2 miskramen ook al onderzoek laten doen, maar moest dan zwanger worden even op
    pauze zetten. Zei toen ook tegen de arts “doe maar niet dan, want weer zwanger worden, is voor mij het beste medicijn” (later dan alsnog wel voor onderzoek gekozen omdat het aantal miskramen té gortig werd).

Wachten is nooit leuk. Zeker niet als dat je verder weg houdt bij een levensbepalende wens vervullen en je daarmee ook laat hangen in een onprettige voorgeschiedenis :( Hoop echt dat je snel door mag/kan!

Hier gaat het ok wel, denk ik. Waar ik eerder volop bezig was met toekomstvoorspellen tijdens het spuiten, lijk ik er nu eindelijk van doordrongen dat ik dat niet kan :roflmao: Dus voel en denk ik eigenlijk vooral heel weinig. Alleen het verleden dringt zich dus steeds aan me op. Wellicht is mijn gemoed ergens al begonnen aan de afsluiting/vewerking.

Milena92 vindt dit leuk.
  7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Wauw, wat een mooi en knap mantra! Ik ga hem proberen te onthouden voor over hopelijk een week of 1,5 :)

Ach Abje, bijna gesneuveld op een kille koude ziekenhuisvloer. Ik de angstige visoenen van je vriend dan ;)

Gelukkig niet echt gebeurd en dus ben je nu PUPO :thumup:

8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.861
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik denk dat bij mezelf ja. Maar, dat komt door mijn specifieke situatie he. Hoewel
    ik dus nog maar bizar weinig eitjes aanmaak en die ook waarschijnlijk dus van vrij erbarmelijke kwaliteit zijn, heb ik wel
    een prachtig nette cyclus, mooi dik baarmoederslijmvlies en word ik (wellicht te) makkelijk zwanger. In mijn eigen, natuurlijke cycli (al 8x gebeurd immers). Nergens op gebaseerd verder, maar ik heb daardoor het gevoel met een cryo wat meer kans te maken.

Volgens de officiële data is het juist andersom.

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    He wat een gedoe zeg, mag je morgen nog langs? En nu? Ga je nu starten of?

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    'Overwegend relatief rustig' houden we erin komende weken :roflmao:

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Oeh benieuwd naar morgen, succes! Had jij voorheen wel genoeg follikels altijd?

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    En zo is het gewoon..maar wachten is zwaaaaar :D Succes!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113

Duim zo zo zo voor een cryo (of meer natuurlijk) voor jou he, zou zo fijn zijn! Zo benieuwd of de oestrogenen wat gedaan heeft..

14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Morgen langs! En hopelijk is de uitslag van progesteron er morgen ook, dat zou goed uitkomen ;) En ja dan maar kijken of we kunnen starten!

Lief, Newbie123 en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  15. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Hahah je zelfspot is wel mooi en grappig ;) Maar de realiteit is gewoon heel heftig. En inderdaad, misschien begin je alvast aan een soort verwerking? Ook al is de uitkomst nog open.
    En ik snap dat je na zoveel miskramen dan toch die pauze moet gaan nemen en onderzoek laat doen. Je kan gewoon niet door blijven gaan denk ik.

16. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.162
    3.171
    113
    Vrouw
    Ben wel benieuwd naar de “verklaring” van het ziekenhuis. Het lijkt mij toch wel een signaal en/of teken dat er nog iets niet helemaal lekker zit. Zeker als je het eerder nooit had.. Zijn ze meestal wel meedenkend in jouw ziekenhuis?

Milena92 vindt dit leuk.
  17. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Mooi hoe je er zo zen in bent , hou dat vast ;)

SuzyCQ vindt dit leuk.
  18. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.115
    2.462
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je aan deze ronde een paar cryo’tjes overhoudt! Uiteindelijk zitten officiële data er ook wel eens naast. Soms ben je gewoon de uitzondering op de regel! Gebeurt me helaas ook wel regelmatig. :o:

19. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Oh ja dat met acne is herkenbaar, hier ook zo. Hoop heel erg dat je goed nieuws krijgt!

Milena92 vindt dit leuk.
  20. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ja ik heb pcos dus follikels in overvloed ;) hoe het nu zit weet ik niet maar de vorige keren had ik 20+. Vanwege de endometriose is juist het innestelen het probleem. En natuurlijk inmiddels de leeftijd ook voor de kwaliteit van de eitjes

Lief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina