@WelcomeWondertje hoe gaat het met jou nu meid?? Hopelijk goed.. En ze zijn wel meedenkend ja! Meestal haha, dus hoop dat ze het serieus neemt. En bedankt We gaan het straks zien!
Ergens heel fijn dat je niet echt iets 'voelt' of 'denkt' nu! Je moet het namelijk toch wel doorstaan, met of zonder doemgedachten dus dan is dit natuurlijk wel de beste optie voor de twee. Wel vervelend dat't verleden steeds terug naar boven komt: is dat dan vooral in de vorm van angst of hoe ervaar je dit? Ik hoop ook echt met alles dat ik heb dat dit voor jou dé ronde is, met het resultaat. Vind je echt een enorme strijd(st)er en gun je gewoon zo erg de positieve afsluiting van al deze jaren. Dus fingers crossed. Succes vandaag met de follikelmeting! Ben zo benieuwd.
Nou het nog niet veel slechter, nog een cyste erbij voor mn verzameling. De grote zat er nog, en n kleinere erbij. Ik moet nu bloedprikken om te kijken of ie hormonen produceert, zo ja dan is dat wss de verklaring voor het bloedverlies tussendoor. Weer een maand wachten, het is echt ongelofelijk Ik had toch zo gehoopt dat het tweede deel van onze reis naar een gezinnetje iets makkelijker zou gaan. Ipv in januari bevallen mag ik blij zijn als we dan 1 poging gedaan hebben sinds de miskraam. Nouja ik heb t er even mee gehad. Positiviteit komt later wel weer terug
Jezus, wat kut. Dit is nou precies niet het nieuws dat we wilden. Kun je er iets aan/mee doen? Of is het echt wachten tot je lichaam het zelf opruimt?
Wat een kut nieuws is dit! Ik snap dat je positiviteit ver zoek geraakt hierdoor! waarom moet je hiervoor een maand wachten? Ik snap inderdaad dat wanneer die hormonen afgeeft dat je niet kan starten, maar als het een gewone met water gevulde cyste is kan je toch verder, niet?
Nee helaas zal hij door gebruik van hormonen alleen maar groeien. Dus het inderdaad afwachten.. kan dus nog een maand, of twee maanden duren. Maar in het slechtste scenario gaat ie niet weg, geen idee misschien prikken ze hem dan aan ofzo?? Volgende menstruatie dus weer n echo..
Echt balen... dus echt afwachten.. hebben ze wel een plan voor als ze er volgende ronde nog zitten? Of gaan ze dat eerst afwachten?
Neejoh ik zou echt ff totaal lamgeslagen zijn denk ik.. weer zo'n domper. Het zou wel echt de verklaring zijn maarja...wat dan?
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Afspraken 25 oktober - Lieke2022 - follikel meting IUI 7 25 oktober - Lieke2022 - intake Gent 25 oktober - Flora85 - folikelmeting 1, IVF3 1 november - Lief - FM 1 IVF 3 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen Test datum 1 november - pcosrondetwee ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni
Ze hebben bij mij de eerste fm op dag 9 gepland? Want dat stond in mijn dossier volgens verpleegkundige. Ehh oke. Dag 8, wat standaard op de formulieren staat, vond ik toch fijner aangezien ik mijn eerste punctie op cd 10 had, maar soit ze hield vast aan dossier. Tweede punctie was wel cd 13 hoor dus ach. Besloten alles maar te laten gaan deze poging. We zien het wel
Lief dat je het vraagt! Poeh wat zullen we er eens van maken. Afspraak voor het huidige traject was prima. Stond een follikel van 15 mm en moet maandag weer terug. Ik had liever zondag gezien en vroeg of maandag niet te laat was, maar goed ze hield vast aan maandag. Ga wel gewoon ovu testen doen denk ik en anders trek ik aan de bel . Afspraak 2 in Gent: Alles verliep eigenlijk heel voorspoedig en duidelijk. Waar je moet zijn kan je niet missen. Toen de intake en daar bleek het onderwerp “snelle schildklier” een ongrijpbaar iets. Gesprek met gynaecoloog en ze was super verbaasd dat we met de hoeveelheid schildklier medicatie die ik slik een traject mogen doen in Nederland. Dat mag in België absoluut niet.. Dus ik zag er al gelijk een ❌ doorheen gaan… Ze zal dan in het team moeten bespreken of we met deze medicatie überhaupt verder mogen of niet.. ze heeft een ander stel gehad ook uit Nederland met dezelfde schildklier medicatie en zij mochten door met IVF als zij 1x per dag medicatie slikte. (ik slik nu 2 keer). Dan zal er eventueel ook afstemming moeten plaatsvinden met mijn internist in Nederland. We gaan de standaard onderzoeken herhalen over drie weken, bloed, echo, zaad opnieuw en dan hebben we halverwege december een vervolg gesprek over hoe verder.. het is erg druk zei ze. Er wordt wel alvast toestemming gevraagd aan de verzekering voor ivf. Ik heb een miskraam gehad in juni en ze zei dat er nooit vastgesteld kan worden of dat door de medicatie is gekomen of pure pech, maar ik had het gevoel alsof ze het wel linkte aan de medicatie…. Ze heeft echt vier keer herhaalt dat ze niet snapt dat ik een traject mag doen in Nederland.. Het voelt dus een beetje machteloos. Met slechte schildklierwaarden gaan ze je niet helpen, maar met medicatie om die waarden goed te houden dus blijkbaar ook niet . Ik ga maandag zelf mijn internist maar eens bellen en kijken of er ruimte is om te verminderen of hoe hij erover denkt.. Zoo heel verhaal geworden.
Go with the flow, dat doe ik deze ronde ook maar . Je wil ook niet altijd “ja maar” zeggen.. maar goed het blijft spannend die timing.
Bah, wat ongelooflijk rot zeg. Nog meer wachten.. schiet echt niet op zo. Snap dat je het even helemaal gehad hebt. Dikke knuffel voor jou
Pfoe jeetje, heel verhaal inderdaad. Lastig zeg, al die verschillende zienswijzen. Heb je verder wel een goed gevoel over Gent? Is ook wel een lange wacht zo, half december een gesprek. Ik hoop voor je dat het niet nodig gaat zijn en de iui succesvol is
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Afspraken 25 oktober - Flora85 - folikelmeting 1, IVF3 28 oktober - Lieke2022 - follikel meting IUI 7 1 november - Lief - FM 1 IVF 3 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 13 november - Lieke2022 - vervolg onderzoeken Gent 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen 17 december - Lieke2022 - bespreken onderzoeken en plan Gent Test datum 1 november - pcosrondetwee ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni