Nou, ik hoop inderdaad dat het daar een voorteken van is, dat mijn opzet is geslaagd. Dat zal maandag dan moeten blijken … Spannend wel.
Poh jeetje, wat ingewikkeld! Want wat je zegt: met te snelle schildklier mag je niet door en met te veel medicatie blijkbaar ook niet. Wellicht andere medicatie?
Wat een lief berichtje, dank je zeg ❤️ Verleden komt terug in herinneringen. En die maken me verdrietig. Maar ja, daar moet je toch (eens) doorheen. Dus is niet erg. Hoop echt dat bij volgende echo het slikken van de oestrogeen brengt wat ik ervan hoopte. Want mijn afspraak maandag moest per se bij mijn behandelend arts, dus dat vind ik wel een beetje spannend (voor als die slecht nieuws moet brengen?).
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Afspraken 28 oktober - Flora85 - folikelmeting 2, IVF3 28 oktober - Lieke2022 - follikel meting IUI 7 1 november - Lief - FM 1 IVF 3 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 13 november - Lieke2022 - vervolg onderzoeken Gent 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen 17 december - Lieke2022 - bespreken onderzoeken en plan Gent Test datum 1 november - pcosrondetwee ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni
Hier ook altijd dag 8 inderdaad. Als het niet fijn voelt, maandag even terug bellen? Zo’n echo van 10 seconden kan er een dagje eerder vast ook tussen joh.
Hier druppelen langzaam wat uitslagen binnen in mijn dossier. Antifosfolipide-antistoffen zijn vooralsnog negatief, moet nog 1 soort binnenkomen. Hcg ook eindelijk negatief. Schildklierwaarde wel wat hoger dan dat ie was (2). Daar ben ik niet echt happy mee, maar denk ook niet dat ze er wat mee willen doen omdat het zo'n grensgeval is. Wellicht nog als de schildklier antistoffen verhoogd zijn. Voor nu lijkt het er dus op dat er niks uit de onderzoeken gaat komen waar we wat mee kunnen. En dat voelt heel dubbel en zit me alweer op te vreten over wat ik nu dan wil wat betreft premi studie etc. Ga het maar proberen van me af te zetten dit weekend. Kan er nu toch niks mee
Je wil gewoon antwoorden op je vragen en het liefst een duidelijke oorzaak. Heb je ook wel eens buitenland overwogen? Een vriendin van mij is na meerdere miskramen overgestapt naar België. In Nederland adviseerde ze IVF, maar na aanvullende onderzoeken in België bleek er wel degelijk een oorzaak voor de vele miskramen en zijn ze nu aangewezen op PGT. Ik wil je dit niet in je schoenen praten, maar meer dat er wellicht nog opties zijn..
@Boompje88 wat irritant dat je het niet los kan laten, klinkt heel bekend. Hopelijk lukt t toch en kun je een beetje genieten van het weekend. Ik ben even vergeten wat die studie was, was dat nou prednison? Ik zou dan denk ik wel meedoen, als je in die groep komt, lijkt me het wel een goede om uit te proberen? @Flora85 jammer dat ze nog slapen! Wat voor effect heeft de oestrogeen volgens internet? Dat er meer follikels beginnen met groeien? @Lieke2022 Ah fijn dat je toen gelijk mocht verlagen. En idd misschien is dat een goed idee wat je zegt, als je nu niet gelijk nog lager mag, dan misschien wel zodra je zwanger bent.
Ik zag trouwens dat de uitslag van mijn oestrogeen binnen de marges is. Maar de range is nogal breed. Waarschijnlijk betekent het dat de cyste geen oestrogeen produceert. En dat zou betekenen dat er twee problemen zijn (of drie ): twee cystes, en een verstoorde cyclus door onbekende oorzaak. Fijn! (maar ik moet t telefoontje van woensdag afwachten voor zekerheid)
@Lieke2022 buitenland wel overwogen, en is ook niet uitgesloten, maar voor nu geen optie. Het zou vanuit mijn woonplaats 2,5 - 3 uur (gent) en ruim 3 uur (c&c) reistijd betekenen zonder files, en dat is echt nog even een te grote aanslag op mijn energie. Dat mijn ziekenhuis ook erg meewerkend is qua onderzoeken etc, ze ook mijn endo in de gaten houden en ik vrijwel altijd dezelfde dag nog een arts kan spreken als ik ergens over bel helpt ook mee natuurlijk. Voel me er gewoon prettig en gehoord en dat zorgt voor minder stress en dat is denk ik ook heel belangrijk. Wellicht dat we er anders over gaan denken als we toch ergens tegen een muur oplopen, maar vooralsnog is dat niet het geval gelukkig @Milena92 Premi studie is prednison inderdaad, dat zou dan ingezet worden bij zwangerschap. Aangezien het in onderzoekssetting is heb je 50% kans dat je prednisolon krijgt of een placebo. Als er niets uit de onderzoeken komt wil ik daar wel aan meedoen denk ik. Wat lastig van jouw uitslag zeg! Weet ook niet of het nou wel of niet gunstig is voor je dat ie geen hormonen produceert. Hopelijk duidelijkheid bij het gesprek woensdag dan!
Hoop het zoooo, gewoon langzaam maar steady, go follikels! Ik heb gewoon te weinig medicatie meegekregen, stom niet goed nagekeken. Manlief had het opgepikt na zn werk en zo hop de koelkast in. Gisteravond zat ik te rekenen bij eerste keer prikken en ik dacht huh..Nu heb ik maar voor 4,5 dag dus moet ik maandag 2,5 uur rijden om dat op te halen kan niet naar eigen apotheek. Heb pas nog geshopt in Rotterdam dus heb ook niet echt een ander doel daar Luisterboek maar aan en ritje maken dan maar, eigen schuld... ergens.. al vind ik t ook dom dat ze dus niet goed voorschrijven, ze hebben de standaarddosis gedaan maar ik heb dubbel.
Een goed gevoel bij een ziekenhuis en het plan is al de helft! Dan zou ik daar gewoon ook vertrouwen, maar wilde het toch ook even meegeven mocht je ooit op een punt komen
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF (punctie 2 ronde 9) SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 28 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje - IVF (opstart) Afspraken 28 oktober - Flora85 - folikelmeting 2, IVF3 28 oktober - Lieke2022 - follikel meting IUI 7 1 november - Lief - FM 1 IVF 3 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 8 november - Newbie123 - opstartgesprek IVF 13 november - Lieke2022 - vervolg onderzoeken Gent 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen 17 december - Lieke2022 - bespreken onderzoeken en plan Gent Test datum 1 november - pcosrondetwee ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni
T och bijzonder om dit soort dingen te lezen, wat zijn we allemaal toch anders hè! Omdat ik dan por op bed lig is het zo moeilijk voor te stellen dat iemand anders dan gewoon kan sporten wees daar maar heeeel blij mee