Haha doe dagen tussen de punctie en tp heb ik er heel veel aan gehad en ook erna tot aan de test die toen afliep. Daarna ben ik afgehaakt omdat gevaar voor overstimulatie weg was. Maar in die 2 weken vanaf de punctie is het super handig
Succes vandaag iedereen! Ben benieuwd naar de updates van de metingen Enzo. En ook benieuwd naar het streepje van @SuzyCQ!
Haha, zó herkenbaar! Ik ga deze ronde ook echt pas testen op officiële datum. UHU Maar een positieve test, je allereerste ooit, wauw! Wat goed, wat fijn! En ook al kan het nog alle kanten op, het is wél weer een stap verder. Hoe dan ook. Duim heel hard voor een nog duidelijkere vandaag!
Haa, daar ben ik dan. Sorry voor de vertraging: sinds een aantal weken slaap ik echt beroerd. Rond een uur of half 5 word ik telkens klaarwakker en dan krijg ik mijn hoofd niet uit dus lig ik uren te piekeren. Doodvermoeiend. Gelukkig heb ik mijn wekker pas rond een uurtje of 8, dus dat geeft altijd wel tijd/ruimte om in ieder geval alsnog een goede nacht te maken. Ok, ik ben inmiddels zeven paniekaanvallen verder. Vanochtend was de urine in ieder geval een stuk geconcentreerder, maar ik weet niet waarom maar, ik had daardoor verwacht dat de test ook een stuk duidelijker zou zijn? En m'n temperatuur was vanmorgen ineens een flink stuk lager dan afgelopen dagen. Dus toen het allemaal even duurde om te ontwikkelen,stond het huilen me alweer nader dan het lachen. Ik denk dat vroeg testen meer stress geeft dan dat het geluk oplevert. Alleen goed, ik ken mezelf en weet ook dat ik 't niet kan tegenhouden. Maargoed, dit keer drie testen gedaan; de Easy@Home, Kruidvat 2v5 en een Action Early. De Action Early laat niet echt iets zien, de Easy@Home laat progressie zien (en ik denk dat ik die gewoon moet aanhouden?) en de Kruidvat 2v5 laat ook een streep zien. Het forum verpest wel echt enorm de kwaliteit van de foto's, dus hopelijk is 't hiermee beetje te zien. Voor nu denk ik dat het er opzich goed uitziet voor 5 dagen na de terugplaatsing (10DPO), máááár ik moet wel morgen met weer geconcentreerde urine een test doen. Dan kan ik pas iets gaan zeggen over de oploop, denk ik? En LOVE jullie enthousiasme en het meeleven. Dit forum is echt te gek in deze bijzondere, maar ook spannende tijd en ik voel me echt ontzettend gesteund en niet-alleen. Dus dankjewel.
En @WelcomeWondertje @Flora85 @Lieke2022; HEEL veel succes vandaag. Heel erg benieuwd hoe het gaat. Ik denk aan jullie en zal sowieso even een gelukskaarsje branden tijdens het werk.
@SuzyCQ dat ziet er heel goed uit! Love de boventitel: the wonderful life of AB . Ik test alleen met action testen en als ik die alle kanten op draai zie ik misschien een schaduw maar kan ook mijn verbeelding zijn. Geeft mij een beetje hoop dat die bij jou het minst goed zichtbaar is. Inderdaad afwachten tot morgenochtend, maar voor nu ben jij in ieder geval gewoon zwanger! Hopelijk blijft ie goed plakken (L)
Nou ik dacht ik kom even spieken maar, hallo!! Dat zijn toch echt 3 strepen die ik op alledrie de testen zie hoor Voor 10dpo zijn dit echt meer dan prima streepjes, het hoeft allemaal nog niet zo sterk. Mijn eerste test op 10dpo was ook maar net zichtbaar, maar dat werd een paar dagen later echt een knaller! Je kunt ook proberen om juist 's middags eens te testen, dan waren ze bij mij juist sterker. Maar goed, het is ook pas 10dpo dus who knows, misschien knalt ie bij jou morgenochtend gewoon van de test af
Oee de easy@home zie ik zeker! Ik ben positief hoor! En je moet inderdaad eigenlijk om de dag vergelijken hoe moeilijk dat ook is. Je hebt eindelijk die streep dus wil het liefst bevestiging en duidelijkheid! Maar voor nu is een beetje oploop super goed. Ik zou proberen het te houden bij één merk om dit goed te vergelijken. De Kruidvat lees ik veel negatieve verhalen over de laatste tijd. Heb je toevallig een CB in huis? Die hebben wel wat meer HCG nodig dus misschien nog even wachten, maar toen daar het magische woord stond geloofde ik het pas echt. Btw; love the sloffen hahaha
Dankje!! Volgens mij zitten mijn follikels al in winterslaap. Vrijdag was er eentje van 15 mm, maar mijn ovu test is nog verre van positief. Amper een tweede streepje te zien... Ben zo benieuwd. Nog eventjes wachten tot 13.00 uur
Zijn duidelijke strepen voor 10 dpo hoor! Dus: geen paniek Het gaat nu ook nog niet zo snel. Een verdubbeling van weinig is nog steeds niet heel veel.
Ook ik breek even in. Op 10 dpo waren mijn testjes ook zo!. Dus heel spannend. Ik duim ook mee.. @Flora85 @Lieke2022 @WelcomeWondertje succes vandaag!