Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    LIEF! Fijn om te zien dat jullie die nu helemaal echt zwanger-zwanger zijn ook zulke lichte testen hadden rond dit termijn. Het is ook echt een mega mindfuck, zeker ook met de lagere temperatuur, maargoed, ik gebruik progesteron dus het zal wel een leipe fluctuatie zijn ofzo. Vanmiddag doe ik nóg wel weer een test ("misschien maak ik wel meer HCG aan in de middag" :roflmao:) en verder ga ik het inderdaad gewoon bij één merk houden, zodat het iig wat duidelijker te zien is of het oploopt.

pingpongpcos en Lieke2022 vinden dit leuk.
  2. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Haha thanks, ik neem de "hou je voeten en enkels warm" echt vrij serieus, dus deze fluffy vrienden gaan overal waar ik ga.

En je hebt gelijk. Ik hou het nu even bij de Easy@Home testen en dan als 't blijft oplopen, doe ik donderdag of vrijdag een CB digital. Als die positief is, dan is 't wel echt meteen een stuk 'echter', vermoed ik?

Wie heeft bedacht dat dit zo achterlijk stressvol moet zijn? Jezus hey. Echt spijt dat ik mezelf hier zo vroeg aan heb gewaagd, maar tegelijkertijd was de verrassing en de excitement gisteren wel echt enorm toen ik het niet had verwacht. Is gewoon hopen dat het nu verder ook goed blijft gaan.

3. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Dat wordt m'n nieuwe levensmotto: een verdubbeling van bijna niks is nog steeds bijna niks. Nu hopen dat het binnenkort promoveert van bijna niks naar een beetje en dan een beetje veel.

Hoe voel jij je vandaag?

Lieke2022 vindt dit leuk.
  4. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.164
    3.172
    113
    Vrouw
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  5. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.164
    3.172
    113
    Vrouw
    Haha je neemt je zoveel voor! Ik begreep nooit waarom vrouwen iedere dag een test deden en daarmee de stress wat dit met zich meebrengt. Ik had mezelf voorgenomen om lekker om de dag te testen zodat je die stress niet hebt.. Nou ik heb als een test verslaafde iedere dag lopen testen voor 16 dagen lang geloof ik. :o: :roflmao:

Edit: dit was mijn oploop

Bijgevoegde bestanden:

6. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    694
    843
    93
    Vrouw
    Dit heb ik ook echt gedacht de laatste tijd. Denk je dat je alle stress van het fertiliteitstraject achter je kunt laten, brengt die zwangerschap zijn nieuwe eigen lading spanning met zich mee! :rolleyes:

7. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    365
    412
    63
    Vrouw
    Nee foto zie je echt niks op. Ik denk ook elke keer ik zie niks, en dan toch weer die schaduw.. Ik moet er maar vanuit gaan dat de test negatief is en dan zie ik morgenochtend wel weer verder.

Lief vindt dit leuk.
  8. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ah thanks voor het toevoegen! Dat helpt wel, een beetje vergelijkingsmateriaal. Zie inderdaad op 10DPO beetje hetzelfde als bij mij. Dus dat stelt wel beetje gerust. Ik kan er nu toch niks 'aan doen' dus moet mezelf er maar even bij neerleggen. Vandaag ben ik zwanger en morgen zien we wel weer verder.

Lieke2022 vindt dit leuk.
  9. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ja, je kan jezelf helemaal blind staren op die testen. Is echt ongelofelijk. Morgenochtend opnieuw proberen inderdaad. Ik hou in ieder geval m'n tenen en vingers gekruisd!

Pcosrondetwee vindt dit leuk.
  10. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.266
    1.216
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn testjes ook nog even opgezocht, hopelijk werkt het via de link.. maar dit was bij mij! https://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/photo_2024-08-05_06-44-12-jpg.771164/
    Het zijn 9, 10, 11, 12 en 14dpo ('s nachts en 's ochtends, dat is de action test). En moet je nagaan, dan was het bij mij technisch gezien ook nog een drieling, dus als het iets minder hard stijgt is dat helemaal oké!
    Dat van de temp herken ik trouwens ook wel hoor, die ging bij mij echt alle kanten op!

11. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Jaaa, dit is heel behulpzaam! Denk inderdaad dat mijne nu wel te vergelijken is met die van jou op 10DPO! Dus dat zie ik dan maar als een goed teken, zeker omdat het bij mij wel hoogstwaarschijnlijk echt maar ééntje is haha. En fijn dat je temperatuur ook raar deed. Stelt me wel echt gerust. Haal je nou telkens die Action test uit elkaar, haha?

Flora85 vindt dit leuk.
  12. pingpongpcos

pingpongpcos Fanatiek lid

22 mrt 2024
    1.266
    1.216
    113
    Vrouw
    Hahaha nee dit waren ook van die Sensitest stripjes, maar die waren op 13dpo op dus ik had alleen nog maar een action test om te dubbelchecken :p ik heb mezelf die eerste paar dagen ook écht gek gemaakt hoor, dat kunnen de andere dames hier je vast nog wel vertellen haha.

13. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Zou ik zeker doen, misschien moeten ze er iets in de rest van de medicatie op afstemmen. Maar hopen natuurlijk gewoon op GROEI

Flora85 vindt dit leuk.
  14. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ja hoor ik zie vast iets op de kv test op de andere die ik zéker oploop op de eerste die ik alleen mooie pantoffels ;) maar op wat is dit spannend. Er gebeurd iets !! Nu hopen op een plakker maar voor nu vast voorzichtig GEFELICITEERD! (Ok dat was niet voorzichtig maar wel gemeend)

SuzyCQ vindt dit leuk.
  15. WelcomeWondertje

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Ik vind mijn status wat tegenvallen vandaag, hoewel de arts nadrukkelijk aangaf dat het te vroeg is om te weten hoe het gaat lopen. De vorige keer hebben ze 24 follikels aangeprikt. Door mijn leeftijd zijn er natuurlijk een hoop genetisch niet helemaal goed. Dus van de 24 waren er 12 bevrucht en daar bleven uiteindelijk 4 cryo’s van over.

Nu zijn er van de ca. 30 eitjes die er lagen 9 echt al goed aan het groeien. De rest is ook al aan het groeien, maar nog niet groot genoeg om vandaag ‘mee te tellen’.

ze hebben alles boven de 10 gemeten
    2x 11
    4x 13
    1x 14
    1x 15
    1x 17

ze denken aan vrijdag de punctie, woensdag weer meten. Ik hoop zo dat er dan al meer gegroeid zijn. Want met 1/6 kans op een cryo is een opkomst van 9 wat karig voor de allerlaatste kans….

dus het gaat goed, ik weet dat er dames zijn die dolgraag 9 follikels zouden willen hebben. Maar aangezien ik al 9tp heb gehad hoop ik echt op een groter aantal, zodat het in ieder geval een reeële kans op succes heeft.

16. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.862
    2.366
    113
    Vrouw
    Haha, ja, het is wel zo ;) In het begin loopt het gewoon niet zo snel op, dus dan ben je toch een lichte streep met een misschien iets minder lichte streep aan het vergelijken. Daarin nog niet eens meegenomen dat die verdubbeling iedere 48-72 uur plaatsvindt en niet iedere 24 … Dus eh, vooralsnog zit het echt wel snor. En je mag het wel spannend vinden natuurlijk he. Dat is het ook.

17. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.862
    2.366
    113
    Vrouw
    Ja, weet je, ga jezelf niet ook nog eens voor je kop zitten slaan omdat je vroeg getest hebt hoor. Uiteindelijk scheelt het een paar dagen langer stressen, maar tot die eerste echo is deze onzekerheid er vaak toch wel. Het zijn eigenlijk verlengde wachtweken, en duren nóg langer :oops: Dus of je nu op 10 of 14 dpo test … Je kunt nu inderdaad alleen maar hopen dat het blijft zitten (en lekker door testen en je vastklampen aan de oploop). Het is hoe dan ook een horde die je moet nemen en een héél belangrijke. Weer een stap dichterbij en dat is waar je nu weer even “stilstaat” eigenlijk. Maar hey, potdomme wél zwanger!

18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.862
    2.366
    113
    Vrouw
    Pfoew, toch spannend! Wie weet … Ik ga heel, heel hard voor je duimen dat er morgen promotie is van schaduw- naar tuurstreep!

19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.862
    2.366
    113
    Vrouw
    Ik ben een van die dames die inderdaad dolgraag 9 follikels zou hebben, maar begrijp je teleurstelling. Maar ik begrijp ook dat je er geheel eigen statistieken op loslaat, gebaseerd op de vorige pogingen? Want dat hoeft niet zo te zijn he. Het kan ook zijn dat omdat het er juist wat minder zijn, de kwaliteit beter is en het dus eindstand meer oplevert.

Kijk naar mij. Ik heb eigenlijk steeds maar 2 follikels die echt meedoen. Met jouw rekensom heb ik dan 0,0 kans. Toch heb ik 2 terugplaatsingen gehad.

En ik snap je hoor, oh ik snap je zo goed. Ik laat er ook hele zelfgebouwde rekenprogramma’s op los in mn hoofd, want je wilt het zo graag wéten, weten hoeveel kans je maakt. Je brein snakt naar zekerheid. Maar die heb je niet. Niet de positieve kant op, maar gelukkig ook niet de negatieve. Dus probeer, voorzover mogelijk, moed te houden hoor. Wie weet wat deze 9 follikels je opleveren!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  20. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.164
    3.172
    113
    Vrouw
    Ik ben hier niet zo heel bekend mee, maar ik duim hard voor je dat ze de komende dagen lekker doorgroeien!

En hopen mag! Zo hebben we allemaal onze uitdagingen hier. Wat voor de één een meevaller en geen probleem is kan voor de andere totaal tegenovergesteld zijn. Maar hee we zitten niet voor niks in dit topic en worstelen allemaal ergens mee.

WelcomeWondertje en Flora85 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina