Ergens wel, maar ‘voor niets menstrueren’ is niet wenselijk. Ik heb net een pauze van 6mnd achter de rug om mijn baarmoeder ‘op te ruimen’ en het zou enorm zonde zijn als ik deze opgeruimde toestand niet goed kan benutten ik hoop nu gewoon op meer groei morgen! En oeps ik heb per ongeluk iets te veel final f gespoten gister I know niet helemaal slim maar ik heb de waarden van de vorige keren erbij gepakt en toen had ik net 1 a 2 dagen extra. Volgens mij zeggen ze nu vrijdag omdat ze dit niet willen plannen in het weekend. En ja stom want anders had maandag er misschien ingezeten maar goed we gaan het zien
Dat is de reden dat ik dus 6mnd pauze heb gehad. Alleen lukt bij mij het innestelen niet door de selectie van goede embryo’s (dat gebeurd vooraf) maar doordat het innestelen niet lukt door de endo. Frustrerend hè?! Dus jij hebt ook veel chemische zwangerschappen. Heb jij dan ook dat een positieve test juist het begin van de spanning is?
Ah fijn, ik kom langzaam aan. Ik zat een jaar in het traject dus een jaar aan langzaam aankomen tikt aan. Dus ik hoop dat binnen de perken te houden. Fijn dat het bij jou er vanzelf afgaat! En ja ik zie het ook meteen in mijn gezicht
@Pcosrondetwee wat ongelofelijk balen En ja je vergelijkt je gewoon met anderen die wel (snel) zwanger worden, en dat maakt je gewoon gek (althans dat heb ik). Dan verdwijnt gelijk al mn geduld en hoop als sneeuw voor de zon. Zeker als je zon tegenslag als nu weer hebt. Hopelijk word je geduld binnenkort echt beloond.
Aaah stiekem haha.. soms denk ik ook wel eens dat we ons eigenlijk lichaam inmiddels beter kennen dan de standaard; we doen dit zo via het protocol. In het begin zou ik dat nooit zo snel doen, maar als je al even onderweg bent weet je wel en voel je vooral hoe je lijf 99% van de tijd reageert..
Stelt het je gerust als ik je vertel dat mijn huidige gelukte poging was bij een follikel van 14.5mm? Ik moest toen diezelfde dag nog één keer doorspuiten en de avond erna triggeren, dus ik denk dat je nu zeker een prima kans hebt hoor! Te lang wachten/ver stimuleren is ook niet goed natuurlijk. Hopelijk wordt dit 'm gewoon!
Aaaah stelt mij zeker gerust! We wachten het maar gewoon af en als het wel tot een volgende poging komt vraag ik die chick gewoon om duidelijkheid
Ik snap je! Het is ook zonde om je goede uitgangspunt niet te benutten en dan eigenlijk misschien wel omdat zij niet in het weekend willen plannen. Het is inderdaad vooral te hopen dat er nog een aantal kleinere follikels de draad hebben opgepakt. Hopelijk helpt de extra medicatie. Ik heb het vorige ronde ook 1 dagje gedaan stiekem, om een 3e follikel mee te krijgen. Maar aangezien ik 2 eicellen had, denk ik eigenlijk dat ik daarmee alleen een leeg blaasje heb opgeblazen
Pfff ja, het is dus eigenlijk ook weer nooit goed he?! Jouw baarmoeder is te moeilijk, die van mij te makkelijk. En het eindresultaat is hetzelfde: geen (doorgaande) zwangerschap Jaaaa, mijn teller staat inmiddels al op 7 (5 biochemische, 1 missed abortion en 1 buitenbaarmoederlijke) … En zeker, als het aanslaat, begint de spanning pas echt. Heb zelfs aan het ziekenhuis gevraagd mij alsjeblieft niet te feliciteren als ik een positieve test doorbel. Al had ik het wel meer toen we het nog op de natuurlijke manier probeerden/konden proberen. Dan wist ik eigenlijk al voor een feit dat er een positieve test kwam en was alleen de vraag hoelang die stand hield. Nu in het traject vind ik de bevruchting, innesteling etc toch ook wel een stuk spannender/onzekerder. Jij?
Ik heb een vriendin waarbij het er inderdaad ook niet meer vanzelf af gaat, die hormonenkilo’s. Wat dat betreft heb ik dan mazzel. Het is ook wel echt dubbel straf vind ik hoor: je zit al vol hormonen, voelt je vaak onzeker en gestrest en dan blaas je ook nog op. Ideale recept om compleet niet lekker in je vel te zitten zeg
Ik weet al niet meer hoeveel positie r testen ik heb gezien. In dit traject volgens mij 5, daarvoor ook al en stuk of 4 denk ik. En dan natuurlijk de 3 zwangerschappen die niet konden blijven. 1 bij 24 en 1 bij 13 en de buitenbaarmoederlijke op 10-14 weken. dus mee de mooie filmpjes op social media van reacties bij positieve testen gaan hier niet op. Dan start het testen testen testen hopen dat het doorzet. Slopend …. Hopen dat het een keer tot het einde mag duren, maar ik weet niet wanneer er berusting zal komen. Nu maar eerst weer die eerste stap…
Zolang ik weet waar het vandaan komt ben ik relaxed. Ik weet dat als ik van de lucrin en de trajecten af ben dat het eraf komt. Dus ik maak me niet gek. Lucrin veroorzaakt dit nou eenmaal en ik heb het nu nodig dus het is wat het is. Afgelopen half jaar met lucrin 6 kg afgevallen (omdat het traject stilstond moest ik wat) dus ik weet dat ik het zónder lucrin echt wel kwijtraak. Het zou mooi zijn voor een zwangerschap … maar als ik ergens de prio moet neerleggen is het bij die zo gewenste zwangerschap!!!
Heel erg begrijpelijk en het mag er zijn bizar eigenlijk hoe vaak we ondanks dit alles positief doorgaan alsof er niets speelt. Er speelt heel veel! Op social media zie je dat de taboo rondom dit alles opgeheven wordt maar ik merk dat ik daar zelf nog niet aan toe ben, alles publiekelijk delen maar heel begrijpelijk dat het zo nu en dan gewoon het even te veel is!
Hier helaas ook slecht nieuws; had heel de ochtend al menstruatie-achtige krampen dus ik maakte me al zorgen, maar sinds een uurtje ook echt flink (rood) bloedverlies. Jammer; want de HCG test van vanmorgen was ook echt mooi opgelopen.
Oh neee, dat had ik bijna niet meer verwacht bij de voorzichtig goede testen... Wat een ongelofelijke tegenvaller! Hele dikke knuffel, zo ontzetten rot...
Ik heb sindsde laatste afgebroken poging zonder tp een klein beetje afstand genomen van het forum, maar mag ik jullie een vraag stellen? Op cd 22 is besloten om deze kunstmatige cyclus geen tp te doen omdat m'n baarmoederslijmvlies te dus was. Toen is 10 dagen estradiol (progynova) + progesteron (ik had nog crinone liggen) voorgeschreven. Dat was 5 dagen geleden klaar, maar inmiddels nog steeds geen menstruatie/ bloeding. Hoe lang komt dat meestal bij jullie na stoppen van progesteron? Ik ben zo ongeduldig en wil zo graag verder