Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Ja het is dus ook een beetje dubbel. Ik weet dat deze kans er altijd in zit en het was ook zo vroeg, maar zeker met een getest embryo dacht ik dat we een aantal lastige hordes al gehad hadden. Vanmorgen ook voor het eerst écht het gevoel dat ik zwanger was? En nu voelt't gewoon even gigantisch klote. We gaan onszelf vanzelf weer herpakken maar vandaag gewoon even niet.

2. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.385
    113
    Vrouw
    Jeetje. 12 keer al … 12 keer toch ergens denken “zou het dan deze keer?” 12 keer tussen hoop en vrees. Vinden dat je blij moet zijn, positief moet blijven, maar dat eigenlijk niet zíjn. Want, je weet wel beter inmiddels. Beter dan dat een positieve test het startsein is van een voldragen zwangerschap met een kindje aan het einde. I feel you :( En dan ook nog 3x denken dat je “het gehaald” hebt misschien? En dan mag het toch weer niet zo zijn … En jeetje, wat heb jij lang met die buitenbaarmoederlijke zwangerschap rondgelopen? Geen pijn gehad? Medicatie gekregen om de ontwikkeling te stopen of ingreep?

Dat testen herken ik ook zó! Als ik een positieve test heb, sla ik echt op hol met 3, 4, 5 keer per dag testen. Tegen beter weten in, maar wanhopig op zoek naar die bevestiging. Het is bij ons beiden al eerder gelukt, dus we weten dat het kán. Die ene die het lot tart en wel kan/mag blijven, dat ene gouden ei. Ik noem mijn zoontje in gedachten altijd “the one that got away”. Ze zijn het bewijs waar we onze hoop aan moeten ophangen. Meer valt er ook niet te doen helaas.

Maar wat een sh*tshow zeg! :(

3. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.385
    113
    Vrouw
    Nou, zeker! Vind het ook geen ideale uitgangspositie, al aankomen vóór een eventuele zwangerschap. Maar first things first. Dan zien we na die bevalling weer wel. Desnoods starten we met de dames hier een sportclubje op, hihi ;)

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  4. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.385
    113
    Vrouw
    Het duurt bij de een langer dan bij de ander. Bij mij altijd maar 3 dagen met utro. Het is balen, maar niet gek/uitzonderlijk dat dit gebeurt met die medicatie. Ik zou het wel een beetje in de gaten houden, wellicht is de menstruatie ook opwekken toch nodig na allerlei gerommel in je hormonen. Ik zou persoonlijk na een week wel alvast aan de bel beginnen te trekken zeg maar, even checken wat de medici normaal vinden en mezelf alvast zichtbaar maken voor wanneer ik de grens trek (ik zou 2 weken wel een ding beginnen te vinden denk ik).

mamawensje vindt dit leuk.
  5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.385
    113
    Vrouw
    Aaaaaahw nee, wat klote :( Zó mega balen, het zag er zó goed uit voor je … Gaat het een beetje? Knuffel ❤️

6. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    376
    448
    63
    Vrouw
    #1286 Pcosrondetwee, 29 okt 2024
    Laatst bewerkt: 29 okt 2024
    Dank voor alle lieve berichtjes, al vind ik het super kut dat er meer zijn bij wie het niet vanzelf gaat, is het wel heel fijn om er hierover te kunnen praten. Het is ook gewoon echt kut soms, voor iedereen op zijn eigen manier.
    Ik ga nog even kijken of ik pauze wil, dat riep ik wel hard vanochtend maar dan schiet het helemaal niet op, zonder stimulatie gebeurt er helemaal niks.. Ik ga wel lekker lang hardlopen hopelijk vanavond, een lange duurloop maakt dan ook geen ene fluit meer uit.

@SuzyCQ wat mega balen, heel veel sterkte (L) helemaal op de verjaardag van je vriend...

@mamawensje ik heb 2x ook geen bloeding gehad na primolut niet, toen nog een kuur duphaston erachter aan en ook niks. Dus random begonnen met letrozol om het weer op te starten toen (en toen zwanger geworden). Dus het kan ook gewoon niet werken, niet wat je wilt horen waarschijnlijk maar dat is mijn ervaring

mamawensje vindt dit leuk.
  7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.385
    113
    Vrouw
    Je emoties en gedachten gaan nu “gewoon” even alle kanten op en dat mag. Je hoeft niet nu te beslissen, gun jezelf de tijd. Je gevoel vertelt je wel wat je echt wilt met die pauze.

8. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    JA dat maakt het denk ik ook extra pijnlijk? Denk overigens niet dat niet-testen dit verdriet had verholpen, het is meer dat ik gewoon echt het gevoel had dat we een horde verder waren. Pff, even heel erg pijnlijk en kut dit. En dat op de verjaardag van m'n vriend..:(

9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.385
    113
    Vrouw
    Nou, dat snap ik! Wat een rotverjaardag voor je vriend ook :( Op een bepaalde manier bén je ook een horde verder gekomen. Er was een gezond embryo en die ís ingenesteld. Ik weet niet echt waarop ze het baseren, maar zelfs bij mij -met 7 misgelopen zwangerschappen- zien de artsen het feit dat die hordes genomen kunnen worden als iets hoopgevends.

Maar voor nu, is het alleen maar verschrikkelijk k.u.t.

10. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    699
    850
    93
    Vrouw
    Wat mega naar is dit voor jullie! Veel liefs

SuzyCQ vindt dit leuk.
  11. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.169
    3.174
    113
    Vrouw
    He neee he!! :(
    Wat verschrikkelijk klote en gelijk die onzekerheid. Blijft het bloeden?

12. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Yes, helaas wel. Niet “maandverband”-bloeden of iets dergelijks. Het is vooral als ik ga plassen bij het afvegen; echt donker-rood bloed, niet helderrood ofzo, maar wel gewoon veel. Moet nog Amelgen & Zumenon blijven gebruiken officieel tot de bloedtest, want is protocol van’t ziekenhuis. Maar ze gaven ook aan dat deze poging mislukt is en dat het waarschijnlijk een soort vroege miskraam is? Biochemisch? I don’t know.

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Wat shit... :(

14. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    699
    850
    93
    Vrouw
    Hoe valt deze bloeding qua timing, zou je zonder positieve test nu ongeveer ongesteld worden? Het lijkt me aan de vroege kant?
    Ik weet ook niet wat de passende term is, maar klote is het wel.

15. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Nee bloeding is veel te vroeg! Dus vandaar dat de arts’t ook zag als een miskraam? Gewoon het loslaten van het vruchtje met bijbehordende krampen.

Klote is’t zeker. Vandaag even flink janken en dan gaan we daarna maar weer eens kijken hoe verder. Wil ergens ook eerst meer onderzoek van m’n baarmoeder ofzo? Want; innestelen lukt, maar het blijft toch niet zitten. Kan geen chromosomaal probleem zijn of kwaliteit ofzo, dus dan denk je bijna dat er toch iets met mijn baarmoeder zou moeten zijn?

16. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.437
    1.627
    113
    Vrouw
    @SuzyCQ wat ontzettend rot zeg :(. Het was je zo gegund. Sterkte en een dikke knuffel

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.053
    2.861
    113
    Niet elke goede embryo blijft zitten helaas, was het maar waar. Ik denk dat dit 'gewoon' pech is..?

Kan het overigens niet toch gewoon nog bij de innestelling horen? Omdat het nog geen 14 dpo is?

18. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    699
    850
    93
    Vrouw
    Heb je nog iets afgesproken voor de komende dagen?
    Sowieso medicatie blijven nemen, en nog testen op de testdag?
    Heeft een echo nog enige zin?

19. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.132
    2.475
    113
    Vrouw
    @SuzyCQ oh wat kut!! :( Veel sterkte!

20. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Nee, het is veel te vroeg voor een echo helaas. En vanwege protocol ziekenhuis moet ik nog tot maandag progesteron en oestradiol doornemen; maar als ik teruglopende testen heb, stop ik er wel mee want is waardeloos spul.

Bloeden blijft, maar inmiddels wel vooral bruin/oud bloed. Krampen met paracetamol wel te doen.

Voel me leeg en verdrietig en vandaag mag dat. Morgen een nieuwe dag en dan gaan we ons wel weer focussen op een eventuele volgende poging. Denk dat het inderdaad “pech” is dus denk dat we dezelfde aanpak gaan doen voor de volgende terugplaatsing.

Panda95 en Pcosrondetwee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina