Start MMM Januari 2024 Deel 3!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Milena92, 17 sep 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Haha, inderdaad! Ik ben lekker op jou aan het wachten ;) Dus of je een beetje kunt opschieten :roflmao:

Ja, ze doen het nu wel hoor, dus dat is heel fijn. En mijn theorie klopt ook wel ongeveer. Waar het voorheen rond punctietijd was “en ik zie nog een stuk of 5 hele kleintjes” zijn er nu dus 5 die het meten waard zijn. In die zin heeft mijn opzet zeker impact, maar alles bij elkaar wel meer impact dan ik had ingeschat :rolleyes: (geeft op zich niks, maar toont maar wel aan dat niet alles wat je zelf doktert baat het niet, dan schaadt het niet is)

Boompje88 en SuzyCQ vinden dit leuk.
  2. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Nog steeds goed nieuws :thumup: Mag je nu een hogere dosis spuiten?

3. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.170
    3.174
    113
    Vrouw
    Nou ik hoop dat je geduld en de tijd die je lichaam neemt beloond wordt! Heel benieuwd naar zaterdag!

4. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Nee, geen hogere doses hier. Ik zit al voorbij de officiële max met 300 IE. Ik denk niet dat het ervan gaat komen (niet omdat ik denk dat deze poging gaat slagen helaas), maar mocht ooit een 4e (zelfbetaalde) poging ter sprake komen, dan moet ik wel opbiechten wat ik heb geslikt, want zij denken nu dat ik zelfs hierop zo sloom/slecht reageer :oops:

5. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Ik ook! Had eigenlijk wel een groeispurt verwacht; slome start, maar daarna “normaal” (had eerste poging 1 follikel dat in 2 dagen 6 mm was gegroeid, nu 4 mm in 3 dagen). Maar dat is dus niet zo, hihi.

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113

Hahaha ja beter ga je dan maar naar Belgie ofzo ;)

Maar nee we gaan EMC babys op de wereld zetten nu! :D
    Gewoon tegelijk ook, ik zorg dat ik morgen ook op minimaal 15mm zit.

Ps idd gewoon zelfbescherming hoor, bang voor teleurstellende fm/poging/einde traject :rolleyes: Hier 100% zeker geen 4de poging, dus ik ga daarom ook bij 2 follikels geen punctie doen, 3 is mn minimum. Dan maar nog een keer proberen (met oestrogeen?!:roflmao:).

SuzyCQ vindt dit leuk.
  7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Haha, nou! Alles om er maar voor te zorgen dat ik niet op m’n falie krijg :roflmao:

Zie het helemaal voor me: 2 van die petrischaaltjes naast elkaar in een lab, 1 met jouw baby en 1 met de mijne. Hoe mooi zou het zijn?! En hoe gek zou het zijn als we inderdaad gelijk opgaan en elkaar onbewust in de wachtkamer tegenkomen, hihi …

Ik snap je. Ook zo bang dat die laatste poging als een nachtkaars uitgaat? Dat ie heel raar of zonder nog eens echt te mogen hopen ineens afloopt en je dan echt zo achterblijft van “nou, dat was het dan”? Haha, ik weet niet of ik die oestrogeen nou moet aanbevelen of niet … Lastig te bepalen met mijn afc ook misschien. Want 3 of 4 follikels, tsja, is dat nou uiteindelijk toeval of toch die pilletjes?

Boompje88 vindt dit leuk.
  8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Ik ga overigens wel ergens anders die baby daadwerkelijk op de wereld zetten dan in het EMC als je het niet erg vindt

SuzyCQ en Milena92 vinden dit leuk.
  9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Me too :D beetje ver haha.

En idd, die nachtkaars.. wil wel een káns dan kan ik het beter afsluiten ;) Liefst zoals poging 1 :rolleyes:

10. SuzyCQ

SuzyCQ Actief lid

18 mrt 2024
    455
    575
    93
    Vrouw
    Haha hier moest ik (wonend in Rotterdam Centrum) erg hard om lachen. Wel een grappig besef; voor de diagnose van de translocatie liepen wij ook in’t EMC, dus we hadden dan gewoon een hele rits petrischaaltjes van ZP kunnen bouwen! :roflmao:

Lief vindt dit leuk.
  11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.054
    2.861
    113
    Ik heb me toch wat.. ik heb morgen de afspraak dus zat even te kijken wat ik nog precies in huis heb als ik nog verder moet prikken...klopt het toch niet..ik rekenen en rekenen, manlief enigszins hysterisch gevraagd mee te rekenen..

Enige conclusie is dat ik zaterdag (dag 2 van spuiten) ben vergeten te spuiten :eek:

Echt hoor, leef je daar maanden naartoe, hele dag mee bezig...ga je blijkbaar gewoon savonds slapen zonder te prikken en komt daar ook pas een paar dagen later achter :thumup:

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  12. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.845
    1.521
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Lief dat je ernaar vraagt! Nog niet gebeld. Helaas dus geen verjaardagscadeau van het ZH want vrijdag is hier feestdag dus zal het secretariaat wel niet werken....

Ik heb aanstaande maandag een dag vakantie genomen terwijl mijn man wel gaat werken. Ik kijk er zo naar uit om wat me-time te hebben.

WelcomeWondertje en Flora85 vinden dit leuk.
  13. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.529
    3.146
    113
    Vrouw
    Wat super stom dat ze nog niet gebeld hebben :( Ga je binnenkort bellen?

Oh heerlijk he haha. Ik heb ook altijd behoefte aan die dagen hoor :roflmao:

Panda95 vindt dit leuk.
  14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.529
    3.146
    113
    Vrouw
    Hahah:roflmao: Ja dat kan je je dan bijna niet voorstellen dat je dat echt vergeten bent he? Ik ben het trouwens wel een keer bijna vergeten.

Ik ben blij dat jij en @Flora85 elkaar zo goed kunnen begrijpen, omdat jullie echt zo dichtbij elkaar zitten qua situatie nu.
    Ik begrijp jullie bescherming zo goed. Je wil toch gewoon niet dat t niet goed eindigt?? Lijkt me heel onvoorstelbaar.
    Sterkte meiden en ik duim enorm voor het aantal cryos waar jullie een goed gevoel over zouden hebben (of meer natuurlijk ;))

Panda95, WelcomeWondertje, Flora85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.437
    1.627
    113
    Vrouw
    Nee joh, wat stom! Bizar ook dat je daar dan nu achter komt nog. Hopelijk maakt het niet uit, heel veel succes vandaag!

16. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.437
    1.627
    113
    Vrouw
    Nou, dat groeit mooi gelijkmatig dan toch, supergoed nieuws! Langzaam maar zeker komt het er wel. Hopelijk levert dit het gouden eitje op!

Milena92 vindt dit leuk.
  17. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.437
    1.627
    113
    Vrouw
    Wat jammer zeg.. Hopelijk komt er toch snel schot in de zaak. Geniet van je vrije dag maandag!

Panda95 vindt dit leuk.
  18. klok

klok Bekend lid

14 dec 2015
    914
    862
    93
    NULL
    NULL
    :roflmao: hier ook wel eens gehad hoor. Nooit geen problemen gegeven gelukkig. Ik ben bijv ook wel eens op dag 5 gestart van de cyclus met spuiten terwijl het op dag 3 moet. Dit bijv ivm vakantie oid. Nooit verteld aan het zkh want wilde geen ronde overslaan hiervoor. Op wonderbaarlijke wijze duurde het dan allemaal wat langer voordat er wat groeide en kwam ik de eerste 2 echo's voor 'niks' :roflmao: succes zometeen!

WelcomeWondertje en Lief vinden dit leuk.
  19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Nou he?! Is niet zo lekker rijden, volop in de weeën ;)

Herkenbaar! Als het dan niet eens van een tp zou komen, zou ik echt achterblijven met het gevoel dat het nog niet af is.

20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.875
    2.386
    113
    Vrouw
    Dus jij gaat misschien juist wél daar een baby afleveren? ;) Al zitten er in Rdam meer ziekenhuizen (als het al een ziekenhuis wordt), niet? Zitten er best wel wat van ZP bij EMC geloof ik.

Deel Deze Pagina