Niet iedereen krijgt evenveel of even grote tegenslag natuurlijk. Op dat vlak kan het altijd beter. Of slechter. Maar ik geloof inderdaad ook dat het de persoon en zijn/haar leven uiteindelijk wel meer diepgang geeft. Maar als je er middenin zit, voel je dat ook nog niet natuurlijk en dan mag het ook echt wel eens gewoon klote of niet-sterk zijn/gaan. Maar als je zegt dat je door wilt he, betekent dat dan dat je er zelf geen vertrouwen meer in hebt, deze zwangerschap?
Haha, ikzelf zette zelfs in op 5 (aim for the stars ). Maar 3 is ook goed. Het is beter en daar ging het uiteindelijk om. Ik hoop ook zo zo hard op een cryo eigenlijk stiekem …
Ze grijpen ook niet graag in en dat is ook wel te begrijpen. Het is zo’n precair systeem daar en gevoelig samenspel van allerlei hormonen. Hoe minder je erin rommelt, hoe beter waarschijnlijk. Tegelijkertijd is de medische wetenschap er niet voor niets, om te helpen als ons lijf het niet zelf kan. Maar even afwachten nog maar dan. Maar ook wel voor jezelf zorgen (opkomen) als het niet goed meer voelt.
En over die zelfspot, moet ook wel als je eigenwijs zelf hebt lopen klootviolen natuurlijk. Ik heb echt wel mn research gedaan, maar het was wel een risicootje. Als ik nu toch eens 2 embryo’s om terug te plaatsen bereik in plaats van 1, dan moet ik hier natuurlijk wel even mijn gemene gniffel komen delen. Dat snap je
Nou ja, dat dus. Nu ben je opeens hier. Door een reeks “toevalligheden” … Ik schrijf wel eens van me af en ergens staat ook ‘dat jij niet kunt geloven dat het zo is, betekent niet dat het niet waar is’. En inderdaad, als het eindigt met een baby’tje, dan is het ineens allemaal een stuk minder erg. Hoop het zó. Voor ons allemaal hier ❤️
Hahaha @Flora85 die gemene gniffer mag je zeker komen delen hier dan! En inderdaad, ik denk ook dat afwachten meestal de beste oplossing is, behalve als het maand na maand zo blijft gaan dan. @Panda95 ah met die gedachte zou ik inderdaad ook niet bellen. Als zij niks weten, heeft t ook geen nut. Als je wacht op een operatie datum is het anders, dan kun je altijd op de lijst als er een plekje vrijkomt ofzo, maar zo werkt dat hier niet bij. Dan maar wachten dus .. @WelcomeWondertje nou doe een test zou ik zeggen Volgens mij heb je gewoon goed vertrouwen in deze poging! Een soort voorgevoel misschien Dit word m!
Bedankt voor alle lieve reacties trouwens! Ik ga proberen mijn eigen "deadline" te halen en dat is half november, wat mijn man ook in zijn hoofd heeft als "redelijke datum" en dan kijken hoe we ons voelen en eventueel bellen. Denk dat ik er wel al minder gêne over heb dankzij jullie.
Klopt. Merk het aan m'n temperatuur, rusthartslag, etc etc. HCG is niet aan 't stijgen (kreeg nog m'n klauwen op een wekenindicator en die blijft steken op 1-2 weken) dus morgen dit hopelijk afsluiten (kláár met de 'wat als'-gedachten die blijft spoken en die labiele gedachten.) Afsluiting gaat een hoop helpen! Wel een bizar contrast met alle gevoelens en emoties van precies een week geleden. Heb het al vaker gezegd maar kan echt NIET wachten om deze week af te sluiten.
You got this! Ik vind half november een geweldige streefdatum! En ik ga uiteraard duimen voor je dat ze dan zeggen: OH JA TOP, we hebben hier net vandaag het verlossende antwoord gekregen.
Heftig is het he.. mijn 3e tp ging beetje vergelijkbaar en dat vond ik echt zo'n helse rollercoaster.. Laat ook daarna alle gevoelens gewoon toe, ik ging gewoon bam door met de volgende ivf poging maar kreeg er later toch ff een tik van hoor. Maar jij klinkt nog aardig zen, ik had écht stress man..
Ik voel me brakker dan brak, sleep mezelf echt de dag door. Als ik maar bezig ben gaat het goed, hardlopen ging gister nog prima, maar als ik ga zitten word ik één met de bank Denk dat ik dat vorige keren ook wel had hoor maar dan zat ik altijd in de 'niet klagen je wil dit zelf en doorrr modus'. Nu mag ik het allemaal voelen Klinkt zweverig maar is denk ik beter voor mijn psyche En ik voel maar weinig in mn buik..wordt echt niet meer.. grow follikels growww.
Dit is klinkt een als gezondere manier om met de situatie om te gaan Iets verdrukken zorgt altijd voor verhoogde stress. Mmm ik hoop toch dat er vanalles groeit hoor!!
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - IVF 1.7 (laatste cryo) Knut10 - 31 jaar- 2e kindje- IVF cryo-5 TP Klok - 35 jaar - 3e kindje - IVF 1 Milena - 31 jaar - 2e kindje - OI/IUI-D (nog 3 rietjes van dezelfde donor) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 MamaMan0n - 31 jaar - 4de kindje - IVF 1.8 Millie92 - 31 jaar - 1e kindje - IVF 1 Welkomwondertje - 42 jaar - 3e kindje - IVF 3 SuzanS - 37 jaar - 2e kindje - IVF 1 Bambiniheart-35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Joylynn - 35 jaar - 2e kindje - ICSI 1 Zuster92 - 31 jaar - 2e kindje - ICSI 1 cryo’s Boompje88 - 35 jaar - 1e kindje - IVF2, tp 3 Liliane92 - 32 jaar - 2e kindje - IVF3 HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Panda95 - 29 jaar - 1e kindje - IUI-D op de wachtlijst voor donor, start wrs dec/jan Loulou12 - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Daydreamer89 - 34 jaar - 2e kindje - IVF/ICSI 2 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Sterre83 - 41 jaar - 2e kind - IVF Danielledkx - 28 jaar - 1e kindje - PGT ICSI - poging 2 (tp 4) Palmpje - 39 jaar - 4e ☆ kindje - ICSI Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Mamawensje - 37 jaar - 1e kindje - ICSI 3 Boontje96 - 27 jaar - 1e kindje - IVF Pingpongpcos - 30 jaar - 1e kindje - OI 4 Lieke2022 - 31 jaar - 1e kindje- IUI 7 SuzyCQ - 34 jaar - 1e kindje - PGT ICSI (poging 1) Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 6 Newbie123 - 30 jaar - 2de kindje - IVF (opstart) Afspraken 4 november - welkomwondertje - afspraak OHSS & uitslag aantal Emmy’s 4 november - Lief - FM 2 5 november - Boompje88 - belafspraak gyn voor uitslagen onderzoeken 5 november - Flora85 - punctie ivf3 8 november - Newbie123 - opstartgesprek IVF 8 november -Pcosrondetwee - folikelmeeting laatste ronde letrozol 13 november - Lieke2022 - vervolg onderzoeken Gent 21 november - nynepien - telefonische afspraak vervolgstappen 17 december - Lieke2022 - bespreken onderzoeken en plan Gent Test datum 12 november - Lieke2022 15 november - welkomwondertje ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni
Succes morgen met je uitslag @WelcomeWondertje. Hoe gaat het met sportdrank drinken? En met de kwaaltjes? En @Lief ook succes met je meting! Hopelijk links minder rommelig en een mooi aantal follikels!