Ow wauw dan wordt het wel echt hoor als je het geslacht weet heel leuk! En de Nipt is ook spannend maar het klinkt allemaal voorspoedig gelukkig, gewoon de 12 weken gepasseerd met goede echo's! Behalve die stomme migraine natuurlijk.. tjee kun je uberhaupt wel werken dan nu? En hoe doe je dat met de kleine dan om je heen?
Ohhhh gelukkig!!! Jeetje wat een stress zeg. Gelukkig is deze waarde echt oke en zien je eitjes er ook goed uit. Let's go!!
@Milena92 een jongetje, wat leuk! En fijn dat je bijna het 1e trimester uit bent! @Pcosrondetwee fijn dat de waarde niet klopte, wat een stress weer @ iedereen bedankt voor de bemoedigende woorden over een eventuele punctie. Het waren er zoveel dat ik niet durf te taggen omdat ik niemand wil overslaan dan. Uiteindelijk op een mensenleven is het natuurlijk te overzien . Werk in het ziekenhuis waar ik de hsg heb gehad en iedere keer als ik door die gang loop denk ik echt Ben weer onder m’n steen uit. En niet zwanger van een 6-ling. Verbod hebben we netjes nageleefd. As woensdag uitgangsecho, maar hopen op geen cystes
Lijstje MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2.3 (laatste cryo) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Bambiniheart - 35 jaar kinderloos - eiceldonatie traject Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 7 Marijtje85 - 39 jaar - 2de kindje - IUI 3/4? Afspraken 26 maart - marijtje85 - uitgangsecho 27 maart - nynepien - bespreken uitslagen Gent + startgesprek IVF? 1 april - Boompje88 - intake cuypers & cuypers + bloedprikken 4 april - Basilicum - echo tbv tp 7 apirl - Pcosrondetwee Prikles nummer 2 + bloedprikken 11 april - Basilicum - terugplaatsing 2.3 16 april - Boompje88 - poli afspraak gynaecoloog/intake ivf nieuwe locatie ziekenhuis 25 april Pcosrondetwee eerste echo folikelmeting 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober
@Milena92 wat fijn dat het vertrouwen begint te komen, en ik zie in je handtekening dat je officieel overtuigd bent van een jongetje?! Wat gaaf zeg, een keizerskoppel. Van harte!
@marijtje85 gelukkig geen zesling dan maar hopelijk binnenkort wel zwanger! De waarde van vorige week dinsdag is dus gecorrigeerd naar 1.4 ipv <0.03. De waarde van vrijdag is ook binnen, 1.7. Volgens mij is het dus helemaal prima. Een stressvol weekendje gehad voor niks
Pfffff een foutje is menselijk, maar foutjes die bijna een hartstilstand bezorgen zouden zorgvuldig vermeden moeten worden! Maar eind goed al goed, 1.4 en 1.7 zijn waarden waar goed mee te werken is, en wat past bij je echo toch?[/user]
Dankjewel .!! Wanneer mag jij er nu weer voor gaan? Voor een tp? Wel heel goed dat je je voorbereid door gezond te leven en lekker in je vel te zitten. Ik geloof dat vooral dat laatste wel goede invloed kan hebben!
Ja echt he! Het lab zegt dat er waarschijnlijk een luchtbel in het buisje zat en dat ze daardoor zo'n bizar lage waarde hebben getest. Ja de arts is heel erg bang voor overstimulatie, er liggen er aan elke kant +15 klaar namelijk
Ja dat snap ik, het is zo'n delicate balans tussen wel genoeg follikels laten rijpen, het liefste gelijkmatige groei, en overstimulatie vermijden! Beginnen ze bij jou met een lage dosis? Is er een 'target' aantal follikels waar ze op mikken? Ik had ook redelijk veel follikels (<20, ze hadden op 10 -12 gehoopt), helaas was de groei wat ongelijkmatig zodat we een punctie moesten plannen terwijl er nog een aantal onrijp/ klein waren (ze waren bang de grote te verliezen), en er was er van te voren besloten een freeze all embryo's te doen ivm overstimulatie risico. Uiteindelijk heeft die poging wel 4 embryo's opgeleverd. Ben benieuwd wat bij jou de aanpak wordt!
Ik weet even de naam niet van het medicijn maar het is niet Gonal-f. Dit zou beter zijn voor Pcos en de kans op overstimulatie verkleinen. Ze kijken echt naar mijn gewicht en lengte en daar baseren ze de start dosering op. tussen de 8 en 12 is ideaal zeiden ze. Maar 15 hoeft ook nog geen probleem te zijn. In principe is de intentie om op dag 3 terug te plaatsen (dit ziekenhuis doet alleen dag 3). Ze heeft mij wel heel erg gewaarschuwd dat voor mij de kans groot is dat ze niet gaan terugplaatsen inderdaad en dat het dan pas 1,5 maand later gebeurt. Fijn om de verwachtingen te managen maar dat zou wel heel erg tegenvallen als dat zo is. 8 april beginnen met primolut en vanaf dan gaan spuiten. Wat duren weken dan lang, maar dat weten de meeste hier op het forum wel helaas...
Hier ook pcos. Mocht ook geen verse tp krijgen en alles is ingevroren. Ik zou er wel rekening mee houden hoor, een tp is niet altijd wenselijk als er erg veel follikels gaan groeien. Hier zijn er 30+ aangeprikt. Ik baalde toen ook gigantisch maar je gezondheid is toch belangrijker. Uiteindelijk heb ik 2.5 maand na de punctie de 1e tp pas gehad. Toen was alles pas weer rustig van binnen. Veel succes!
Hier ook PCOS en ik moest pergoveris prikken. Twee puncties gehad met allebei +25 eiblaasjes en ook allebei de keren een verse terugplaatsing gehad. Wel op dag 5, als het dag 3 was geweest denk ik niet dat ze het gedaan hadden. Na de punctie vullen de legen blaasjes zich met vocht en dat gaat stollen, je buik wordt dus hard zeg maar. Drie dagen na de punctie kon je mijn buik als draagmuur gebruiken zo hard was hij Trouwens over die pergoveris (als dat inderdaad het medicijn is, zou ook menopur kunnen zijn), in mijn ziekenhuis was dat altijd gezeik bij de apotheek omdat dit medicijn niet veel voorgeschreven wordt. Na een dag bij de apotheek zitten (serieus van 10 tot 16) is er toen nog om 22.00u 's avonds een spoedkoerier het komen brengen thuis. Mijn tip: vraag even goed na wat je moet spuiten en bel de apotheek op voorhand even. Was verdomd zonde van mijn zaterdag en als ze niet via een ander ziekenhuis aan de medicatie hadden kunnen komen, had ik een maand later moeten starten met stimuleren.... Succes vandaag @marijtje85. Op naar een succesvolle ronde, mijn duimen draaien!
Pfff ik ben de afgelopen maanden zo rustig en zen geweest, geen haast of druk ervaren. En nu de menstruatie achter de rug is, en ik weer in een schema voor een tp loop, komen al die gevoelens gewoon dubbel en dwars weer terug. Wat een mindfuck blijft die hele MMM voor een kinderwens toch.... Zojuist besloten vandaag een uur eerder te stoppen met werken en even naar de sportschool te gaan voor ik dochter moet ophalen. Even dat koppie leegmaken
Fijn dat de waarde toch goed blijkt @Pcosrondetwee, wat een opluchting. Vol goede moed ivf in dan Succes @marijtje85, duim voor je dat het 'm wordt deze ronde! Ook heel veel succes voor jou @Basilicum. Snap dat je nu ineens weer druk voelt, goed dat je wat tijd voor jezelf neemt. Alle seinen op groen met een goed functionerende schildklier, dus alle kans voor dit embryootje! Hier gisteren weer ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen. Redelijk oke denk ik, helaas wel weer pijn maar met pijnstilling onder controle gelukkig. Afhankelijk van wat c&c dinsdag voor plan heeft ga ik toch ook maar om Ryeqo of dienogest vragen denk ik. Geloof niet meer zo in een natuurlijke kans en wel even klaar met die menstruaties. Hoe bevalt de Ryeqo bij jou tot nu toe @Lief? @nynepien morgen weer een afspraak zie ik, hopelijk komt er een goed plan voor je!
Yes we gaan er maar voor. In ieder geval op tijd ongesteld geworden dat ik toch gewoon helemaal mee kan op weekendje weg zonder wat te missen (of een maand traject te missen). En de uitgerekende datum zou nu zijn op de verjaardag van mijn opa waar ik een hele goede band mee had
Heb eerder wat over schildklierwaarden gelezen. Zag nu dat ik de mijne kon zien en tsh was 2.8 . Nu staat bij kinderwens onder de 2.5, 2.8 is natuurlijk wel echt minimaal erboven: zou dat veel invloed hebben? Anders ga ik de huisarts bellen voor evt herhalen en toch medicatie vragen.
Het is in ieder geval iets om op te volgen. Is er bij jou (ooit) wel eens geprikt op anti-TPO? Uit die waarde kun je opmaken of je ooit een schildklieraandoening gaat ontwikkelen. Bij mij was mijn schildklierwaarde vergelijkbaar bij de aanvang van ivf als de jouwe nu, maar en jaar later dus 5,zoveel. Echt te hoog dus. Ik zou het dus sowieso (vaak, 1x p/mnd) monitoren. Denk niet dat deze waarde heel schokkend is, maar je wil hem echt niet hoger hebben!