Ja misschien moet ik het ook maar bij de supplementen halen, even geupt in COQ10 nu en myo inostinol erbij. Wat fijn dat je een keuze hebt gemaakt, en klinkt ook goed. Je bent nu begonnen dus misschien beter om de Ryego een kans te geven. Voel je er nu al iets van?
Klinkt heel goed @Lief, ik denk dat ik het ook zo zou doen! Ik moet wel ff wennen aan de veranderingen in dit groepje hoor. Twee jaar geleden zaten er altijd meerdere mensen op de wachtbank, en nu zijn wij als 'lastige gevallen' nog over, en zijn de wachtweken sporadisch ipv standaard... Maar, ik mag niet klagen, ik mag (hopelijk) volgende week mijn laatste (bagger kwaliteit) tp doen, dus dan gebeurt er iig weer iets. Zit op het moment in dubio, ga ik testen bestellen? Heb nog een early digital van cb liggen. Verstandig zou zijn die gewoon op dag 7 te doen en direct klaar te zijn. Maar ik sta er niet om bekend dat ik verstandig ben
Ja de kneusjes zijn over gelukkig zijn er later wel nieuwe namen aangesloten anders zaten we hier met 3 ofzo IK zag idd dat het bij jou weer ff actie wordt, spannend! Ik heb inmiddels alles gedaan qua testen, vroeg, laat, veel, weinig, pas op ziekenhuistestdag etc. En eerlijk? Ik vind geen 1 optie fijn.. ik vind ze allemaal even pittig Mocht het nog weer zover komen ga ik op dat moment maar gewoon mijn gevoel volgen geloof ik.. Dus dat zou ik jou ook aanraden haha. @Pcosrondetwee mja...lastig te zeggen. Ik heb geen opvliegers ofzo, daar was ik bang voor haha. Ik lijk me wel weer fitter te voelen wel nu. Was heeeeel erg moe en veel hoofdpijn. Maar ben nu ook klein weekje vrij dus dat kan ook helpen. Soms heb je toch wel eens zo'n periode dat je je wat minder voelt natuurlijk, of slechter slaapt.. vind het altijd lastig zeggen of dat dan medicatie is of gewoon....ik Enige echt duidelijke is continu bruinverlies, wat vandaag weer wat rood lijkt te worden. Niet erg, maar ik kan het prima missen
Ja die COQ10 heb ik ook gestart na de miskraam en vorige keer dus 6 follikels. Maar of het daarmee te maken heeft… ben erg benieuwd vandaag
Haha, misschien de titel van het volgende deel: het kneuzen clubje Ik ga het inderdaad wel aankijken. Ga geen testen bestellen, als ik alsnog wil testen loop ik wel langs de action. Het klopt wat je zegt, die wachtweken zijn sowieso gewoon zwaar. En eigenlijk vind ik alles aan het traject zwaar. Maar zo rond die teurgplaatsing... die paar weken ervoor en de dagen erna, killing!
Hi Dames, ik ben al even aan het meelezen hier en zat steeds te twijfelen van meld ik me hier aan of niet? De twijfel is vooral omdat ik niet precies weet of dat de bedoeling is van dit groepje. Zo niet dan laat het me gerust weten
Iedereen is welkom hoor! Ben benieuwd naar je verhaal Zie ook endo en adeno... @marijtje85 hoe was het? @nynepien ben je nog actief, ook heel benieuwd naar jouw laatste afspraken!
Jeej het was goed! Baarmoederslijmvlies van 5,5 maar wel tripple layer en 3 eicellen. 2 van 15 mm en 1 van 14 mm. Ze vond het een hele mooie uitgangspositie. Morgen weer terug en dan de trigger en IUI plannen (omdat ik al eens van 17 mm naar ovulatie gegaan ben). Vocht in/ bij de baarmoeder zat er nog wel. Ze weten niet wat het is, ze zagen het wel eens gaf ze aan. Maar in ieder geval deze maand als het goed is een kans
Sinds december zijn wij bezig, na 11 maanden wilde ik aan de bel trekken maar raakte ik eindelijk zwanger wat vrij snel al in een miskraam eindigde. Weer een paar maanden later toch alsnog aan de bel getrokken en werden de eerste onderzoeken ingezet en raakte ik nogmaals zwanger wat nog sneller eindigde dan de eerste en raakte ik direct weer zwanger voor de derde keer. De onderzoeken zijn wel doorgegaan en tijdens een uitgebreide baarmoeder echo toen ik dus wel al zwanger leek te zijn kwamen ze erachter dat het 4x groter had moeten zijn maar ik was dus ook maar 5+2 weken dus de kans dat het zou overleven was heel klein. Twee weken later met 7 weken werd er nog een keer gekeken bij de verloskundige en daar was het wel weer wat gegroeid maar helaas overleden. Het werd geschat op 5+7 weken en hebben het moeten opwekken met medicijnen en kwam ik in het ziekenhuis terecht door herhaalde miskramen. Het kwam niet heel goed los, maar omdat het grotendeels er wel uit was grijpen ze niet in en moet je wachten, wachten, wachten.... Uit de onderzoeken kwam dat ik een trage schildklier heb en ook testte ik positief op een stollingsfactor, APS. Dus aan de medicijnen en waarin mijn slagingskansen door de medicijnen terug op 85% gezet werd gingen we er vorig jaar weer met goede moed tegenaan. Maar helaas iedere maand alleen maar negatieve testen en de hoop zakte me weer in de schoenen. Het plan was om in maart dan te starten met IUI maar omdat mijn menstruaties sinds het verwijderen van de spiraal ook nooit meer geweest is wat het vroeger was, ben ik daar toch ook nog eens op terug gekomen of ze toch niet alsnog verder kunnen kijken, ook omdat ik veel pijn rondom ovulatie / menstruatie ervaarde. In Januari'25 ben ik doorverwezen naar een endometriose arts en deze constateerde adenomyose en heeft een kijkoperatie met een HSG ingezet die begin februari al heeft mogen plaats vinden waarin ze lichte endometriose verwijdert hebben en constateerde ze dat mijn rechter eileider wat moeilijker toegankelijk is maar niet onmogelijk. Dit is een beetje mijn verhaal, ik heb het geprobeerd zo kort mogelijk te houden wat niet helemaal gelukt is haha
Jeej @marijtje85 dat gaat dan snel ineens. Wat ontzettend fijn, ik ga duimen voor morgen! Welkom @LittleStarfish , al zou ik je natuurlijk liever niet welkom heten. Ik gun het iedereen om niet op zoek te zijn naar dit soort groepjes Al een hele weg hebben jullie achter de rug zeg! Zit je voor je gevoel nu op de goede plek qua behandeling? En ik zie start iui in maart, zit je in de helse wachtweken?
@marijtje85 super zeg, hopelijk is dit dan de gouden ronde! @LittleStarfish welkom om mee te schrijven hoor. Wat een lange weg heb je al afgelegd. Rot dat je ook met endo en adeno zit en meerdere miskramen, weet er helaas alles van . Heb je al zicht op wanneer je nu met IUI gaat starten? Of ben je inmiddels al gestart? Heel veel succes in ieder geval!
Lieve @Lief en @Basilicum (en ieder die zich aangesproken voelt), Het is natuurlijk als geintje en relativerend bedoeld, maar ergens doet het me ook pijn dat jullie het hebben over het overblijven als kneusjes. Ik zie jullie namelijk echt als mega powervrouwen. Al zo vreselijk veel meegemaakt, en ook bij zoveel van ons moeten zien dat het wel lukt.. Ik blijf hier dagelijks meelezen, omdat ik ook echt ontzettend hoop dat bij jullie ook eindelijk raak mag zijn. Ik stuur nog even extra babydust de wereld in voor jullie allemaal!!!
Oh sterre wat sluit ik me hier toch bij aan. Het deed mij ook iets.. jullie zijn geen kneuzen en ik denk zeker dat jullie trots mogen zijn op wie jullie zijn, er zijn genoeg vrouwen die allang al afgehaakt waren.. dan jullie krachtige vrouwen die zo volhouden voor jullie allergrootste wens. Met alles wat jullie er mee moeten doorstaan. Ik hoop zo zo met jullie mee dat het alsnog jullie wens mogen uitkomen. Maar noem jezelf geen kneus. Dat is niet eerlijk tegenover jezelf. ❤️ dikke knuffel.
Ik zit nu(vrijdag) op cyclusdag 7 en heb vandaag de eerste echo omdat ze die in het begin nog niet in het weekend doen. De IUI zelf wel als dat nodig moet zijn gelukkig. En ben dan met hormonen gestart op dag 3. Maar ik merk wel dat ik heel nerveus ben, zoals toen ik voor het eerst begon 2+ jaar geleden. Inmiddels wel gestart maar wel nog in het beginstadium. Het zou eigenlijk al eerder zijn maar omdat ik vanuit de operatie bleef bloeden tot/met de menstruatie was het niet heel duidelijk wat nou dag 1 precies is en daar bovenop duurde diezelfde cyclus ook nog eens 42 dagen door de ingrepen. Maar we zijn weer bezig, dat telt En dan hoor je de gyn nog zeggen, wel pas testen op dag 14… dus die weken duren extra lang straks
@LittleStarfish spannend, heel veel succes met de echo vandaag! @Basilicum jij hebt ook een afspraak zie ik, ook voor jou veel succes!
Lief van jullie @Sterre83 en @MamaMan0n. Uiteraard is het relativerend bedoeld, maar inderdaad. Achter ieder geintje zit een seintje dus soms voelt het wel een beetje zo. Des te dankbaarder voor deze groep die zowel hoop geeft als begrip! Ik ben net terug van de echo. Bmsl 10mm en mooi gelijkmatig. Volgende week vrijdag tp . Heb ook toch nog de uitslag van de receptivity bekeken, en die is goed. Ik ga proberen vertrouwen te krijgen in deze kans. Wordt wel heel spannend nu, met zoveel lichten op groen..
Mooi verwoord dit is echt precies wat ik ook voelde!! Niks kneusjes jullie zijn geweldige top vrouwen. En wij lezen allemaal net zolang mee totdat iedereen hier happy zwanger is <3