@Basilicum wat spannend meid en het ziet er heel hoopvol uit!! Vol vertrouwen de wachtweken in @marijtje85 Ah wat super dat het nou eindelijk eens ff soepel loopt. Gaan ervoor! @LittleStarfish welkom hier, en wat een reis heb je al afgelegd. Veel teleurstellingen, dus ik hoop dat je nu de goede weg bewandeld met meer geluk bij IUI
Oeh wat goed allemaal, ga zo hard duimen!!! En ik voel me geen kneusje hoor, het is niet dat ik hier zelf veel invloed op heb zegmaar Er zullen wel altijd een paar uit zo'n topic overblijven denk ik, maar laat dat mij dan maar zijn hoor want ik gun hier de meiden voor een eerste kindje dat toch zeker meer!
@Basilicum wat fijn, binnenkort op de wachtbank en jij ook @marijtje85, opeens weer vol @LittleStarfish welkom helaas, hopelijk heb je succes deze ronde!
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2.3 (laatste cryo) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 7 Marijtje85 - 39 jaar - 2de kindje - IUI 4 LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1 Afspraken 3 april- Marijtje85 follikelmeting 4 april - Basilicum - echo tbv tp 7 april - Pcosrondetwee Prikles nummer 2 + bloedprikken 7 april - LittleStarfish - follikelmeting 11 april - Basilicum - terugplaatsing 2.3 15 april - Boompje88 - hysteroscopie en plasma/nk cellen onderzoek c&c 16 april - Boompje88 - poli afspraak gynaecoloog/intake ivf nieuwe locatie ziekenhuis 25 april Pcosrondetwee eerste echo folikelmeting 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
Eerste follikelmeting vandaag, had 1 (groter) eitje die op 11,6 mm zat en nog wat kleinere die ze nog niet meetellen. Maandag de volgende meting. Hopelijk gaan er nog 1-2 meedoen
Ja dat klopt, maar litteken is helemaal kaarsrecht van binnen wat lijkt op de echo in ieder geval. Vocht zat ook meer aan de bovenkant lijkt het
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 2.3 (laatste cryo) Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - OI 7 Marijtje85 - 39 jaar - 2de kindje - IUI 4 LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1 Afspraken 4 april - Basilicum - echo tbv tp 6 april - marijtje85 - IUI 7 april - Pcosrondetwee Prikles nummer 2 + bloedprikken 7 april - LittleStarfish - follikelmeting 11 april - Basilicum - terugplaatsing 2.3 15 april - Boompje88 - hysteroscopie en plasma/nk cellen onderzoek c&c 16 april - Boompje88 - poli afspraak gynaecoloog/intake ivf nieuwe locatie ziekenhuis 25 april Pcosrondetwee eerste echo folikelmeting 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
2 dominante follikels, 1 van 18mm en 1 van 16,5mm. Vanavond laat de gonasi en dan zondagochtend IUI en dan weer eens op het wachtbankje met een kans. Hopelijk nog net een positieve test voor ik 40 ben @LittleStarfish welkom!
Ik heb nog steeds niks gehoord. Ja, bevestiging van aanmelding. Bij ons leveren het naar school gaan van zoon wat uitdagingen op (hij vindt het verschrikkelijk …) en ontdekten we toen we tot stilstand kwamen wat een knauw onze relatie heeft opgelopen. Dus alle aandacht gaat nu eigenlijk naar die 2 dingen. En dat is prima. We hebben elkaar (in de breedste zin van het woord) harder nodig dan nog een baby. Je weet nooit hoe het leven en je hart beslissen tot het zover is, maar op dit moment denk ik dat die gesprekken meer gaan zijn om het allemaal een plekje te geven, dan om het einde van het traject te heroverwegen. Ik zag hier de berichten voorbij komen over “kneusjes” (waar ik het overigens ook helemaal niet mee eens ben, strijders, dan zijn jullie/we!), maar uiteindelijk denk ik dat er kracht shuilt in iedere weg én ieder besluit
Ik heb misschien een domme vraag … Zie hier nu ook dames met IUI die hopen op meerdere follikels. Maar dat is toch juist niet de bedoeling?
@Flora85 denk dat het bij iui zo is dat je als je 2 of max 3 follikels hebt de kans groter is dat er een eicel bevrucht wordt en dus ook meer kans op zwangerschap. Dan wel iets meer kans op een tweeling natuurlijk. Maar zeker weet ik het niet, heb iui overgeslagen
Hier mijn bloedresultaten terug gehad, bijna alles is normaal, zelfs trombocyten eindelijk net binnen normaal bereik. Alleen vitamine D is ietsje te laag (29,7 waar het minimaal 30 moet zijn), dus daar een recept voor gekregen om het iets te verhogen. Ook is mijn amh toch aan de lage kant helaas, 1,08. Dus daar ben ik wel wat bezorgd over. Maar goed, kunnen er toch niets aan veranderen. Met man afgesproken om toch maar een tweede gesprek/behandelgesprek daar in te plannen, dus maandag de kliniek maar bellen daarvoor. Zal ook wel weer een wachttijd op zitten en dan laten we de 2 sporen nog even naast elkaar lopen. Kunnen het altijd nog afzeggen
@Boompje88 dat klinkt goed! Hoewel je vitamine d niet ‘een beetje’ te laag is mijn inziens hoor. Mijn endocrinoloog wil die op minstens 60 hebben om groen licht te geven voor ivf. Maar supplementen werken met een week of 2, dus gemakkelijk op te lossen! En amh is idd niet bijsterhoog, maar nog prima voor ivf toch? @Flora85 zéker schuift er kracht in ieder besluit. En het klinkt alsof je in een pittig proces zit maar de focus op de juiste dingen is. Krachtig!
Waarde is in ng/ml in Duitsland, dus normaalwaarden liggen ook net even anders. Als ik 'm maal 2,5 doe voor de Nederlandse waarde kom ik op 74,25. Dus dat is dan wel oke, al willen ze die dus liever wat hoger hebben. Fijn dat de supplementen zo snel werken, maandag maar even langs de apotheek. Amh is inderdaad nog wel oke voor ivf en op dag 8 gemeten, dus misschien niet op het optimale moment ook dan? Ach, wist al dat de opbrengst bij mij nooit mega hoog is, dus in die zin ook niet heel schokkend misschien
Hier vinden ze 1 een beetje weinig. Liefst 2 en maximaal 3. Zo was het in 2022 ook voor ons 1e kindje in een ander ziekenhuis
Vanavond een smiley op de ovulatie test. Onze dochter is ook door een zondag IUI ontstaan, de uitgerekende datum zou de verjaardag van mijn opa zijn waar ik een bijzondere band mee had. Hopelijk allemaal goede signalen voor deze ronde