Ja, vind het nu voor het eerst in lange tijd wel echt spannend. Vanavond na het eten maar even naar de sportschool, gaat de avond lekker snel voorbij! Ik hoor morgen tussen 10.00 en 12.00 of het ontdooien succesvol is geweest en zoja, hoe laat ik mag. Vroegste was ooit 13.30, laatste om 15.30 dus ik verwacht ergens tussen in! Hoe voel jij je? Zenuwachtig of vol vertrouwen?
@LittleStarfish snap je helemaal. Had je wel gevraagd of dat een mogelijkheid was, een extra echo? @Basilicum morgen D-Day!! Ben je alweer wat positiever > ik wel voor jou signalen staan op groen
Ik heb er in ieder geval weer hoop in dat het ooit weer gaat gebeuren. Uiteraard hoop ik dat het deze is. Heel erg. Maar heb over het algemeen weer wat vertrouwen en dat voelt goed
Nee maar wilde wel dat ik dat gedaan had.. volgende keer doe ik dat dus zeker. Maar hopelijk gebeurt het een volgende keer niet meer @Basilicum succes morgen! Ik duim voor je dat dit m wordt!! ♥️♥️
Hahaha ik heb ze ook vandaag binnen, op die kleine kans dat ik toch zelf een eisprong heb gehad en we het ook nog op het juiste moment gedaan hebben kansloos dus maar de wens is zo sterk en de hoop dus ook. Jouw kans is gelukkig een stuk realistischer
Net bericht, 14.15 aan de beurt . En ze hadden vorige week ook de receptivity test herhaald. Daar is ook de uitslag weer van binnen, en die is weer goed!! Woohooo leeeeeeeeeet’s goooooooo
Wat spannend zeg! ♥️ Heb even moeten googlen wat een receptivity test is maar wat fijn dat zoiets er is. Lijkt me een lekkere boost op je zelfvertrouwen te geven!
Zo lief allemaal, dankjulliewel!!! Embaby weer aan boord, dus lekker pupo. Uiteraard op de terugweg lekker patatjes gegeten bij de Mac. Zit ik te eten, komt het liedje voorbij die ik had uitgezocht voor de afsluiting van mijn vaders begrafenis. Liedje hoor je echt niet zo vaak op de radio, dus ik zie het maar als teken van papa♡ Dit gaat hem worden. PUNT