Start MMM januari 2024 deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Boompje88, 8 mrt 2025.

1. mamawensje

mamawensje Actief lid

30 jan 2023
    404
    407
    63
    Vrouw
    @Pcosrondetwee Ik koel van te voren de prikplek met een icepack (een soort rond ding met gelbolletjes dat ik in de vriezer bewaar). Ik hou die een aantal minuten op de plek waar ik ga prikken totdat de huid verdoofd is, en dan doet bij mij de injectie minder zeer. Volgens mij worden die icepacks ook als oogmasker verkocht bij etos etc. Misschien heb je er iets aan? (werkt overigens ook bij jeuk-ogen van hooikoorts bij mij!)

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.315
    3.307
    113
    Vrouw
    Heel benieuwd wat ze met die opmerking bedoelde! In principe is 14 niet heel schrikbarend toch? Heeft ze ook al iets gezegd over de gemiddelde grootte? Over twee dagen al terug zie ik, dus ik denk dat ze al goed onderweg waren!
    Persoonljk heb ik mezelf nooit ziekgemeld tijdens stimulatie en er zijn beide keren 25+ eitjes aangeprikt. De tweede keer merkte ik wel dat ik het misschien beter wel had kunnen doen, toen viel het herstel van de punctie me echt erg tegen.

En heel eerlijk, werk is er altijd he. Als jij morgen onder een bus komt, sluiten ze de toko ook niet. Denk vooral aan jezelf. Maar kan me ook voorstellen dat het een welkome afleiding is!

3. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    339
    355
    63
    Vrouw
    Toch change of plans, besproken met de dokter en ik moet nu morgen om 10u terug voor een echo. Ze waren tussen de 11 en 18mm de 14 die gemeten waren. Ze had het nu over vrijdag of zaterdag punctie. Voelt wel beter want ik vond ze ook allemaal behoorlijk groot om nog 2 dagen te wachten.
    Ja ik vind het aantal helemaal goed, dus zal morgen nog eens vragen. Ze vond het er 'mooi' uitzien en makkelijk te meten.

mamawensje en Boompje88 vinden dit leuk.
  4. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.315
    3.307
    113
    Vrouw
    Nou zeker als ze allemaal van dit formaat zijn, is het echt een prachtig uitgangspunt! Op naar een mooi resultaat! Benieuwd naar morgen

Pcosrondetwee vindt dit leuk.
  5. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.315
    3.307
    113
    Vrouw
    Ik doe met je mee! Moet ook de tijd vullen en verbeterde omstandigheden kunnen alleen maar helpen. Heb je concrete plannen?

6. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Dat klinkt heel veelbelovend! Op naar een soepele, mooie oogst :)

7. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Altijd fijner om iets te doen te hebben toch? Geeft je ook een beetje gevoel van controle. En naderhand, in welk scenario ook, een betere uitgangspositie. Maar geef jezelf ook de nodige zelfliefde he, dat is minstens zo belangrijk!

Boompje88 vindt dit leuk.
  8. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Ah ja, die aankondigingen kunnen zo een pijn doen soms he?! Heeft niets met gunnen te maken. Natuurlijk gun je het die ander, maar jij verdient het óók! En dan is het universum soms zo oneerlijk…

Ben wel benieuwd wat ze zeggen over die bloedwaarden. Ik heb zelf ook altijd verhoogde leukocyten.

Praten kun je inderdaad altijd doen. En dan met meer kennis en informatie weer opnieuw invoelen wat je zou willen. Als het goed voelt, vind je je weg wel.

Hier gaat het best aardig. Worstel absoluut nog wel met de onvervulde wens en gewoon het hele verleden (er is zoveel gebeurd). Maar er zijn ook voordelen en die zie ik ook wel steeds meer.

Pcosrondetwee en Basilicum vinden dit leuk.
  9. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Hier gaat het best aardig. We leven ons leven, zeg maar :) Kom wel steeds meer richting het punt dat ik zeker weet dat dit het ook echt was. Helaas.

Boompje88 vindt dit leuk.
  10. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.607
    113
    Vrouw
    Dunno, misschien toch maar weer ouderwets calorieën minderen. Dus zit ik nu een zak wortels weg te kauwen om me maar weg te houden van die paaseitjes die ik eigenlijk wil :roflmao:. Verder vaker zwemmen als het buitenzwembad hier weer open gaat binnenkort. In ieder geval geen sportschool want ik vind dat echt verschrikkelijk. En is dan ook niet vol te houden.
    Kortom, sporten die ik leuk vind doen dus, meditatie app aanzwengelen en nog gezonder eten (met wel af en toe iets lekkers ;)). Hoop dat het lukt en anders maar hulp vragen. Ziekenhuis biedt ook diëtist/leeftstijlcoach oid aan bij fertiliteitstraject. Dus kan altijd nog kijken of ik daar gebruik van kan maken :)

Basilicum vindt dit leuk.
  11. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.607
    113
    Vrouw
    Heftig dat je toch op dat punt komt, maar begrijpelijk. Fijn dat het toch best oke met je gaat

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    Mwja het is gewoon heel gek, aan de ene kant gaat het goed hoor, werk, kind, familie etc, leef gewoon mn leven en heb plezier.

Maar er is ook dit stuk.. en die 3,5 maand duurt zó lang en die 3,5 jaar hebben ook zo veel gekost.. ook wel weer dingen gebracht daar niet van.

Ik weet het gewoon niet zo allemaal waar ik nou goed aan doe, die Ryeqo is redelijk kut, is het het waard? Of is het toch beter onderzoeken in te gaan zonder bij c&c, had ik niet gewoon onderzoeken moeten inplannen/aandringen, want dat lees ik weer dat dat zonder gesprek misschien wel had gekund?
    Gaan we uberhaupt wel onderzoeken doen..

Wat gaan we eigenlijk doen, waar zijn we in godsnaam mee bezig :roflmao:

Nouja dat :o::D

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    Nou ik vind het knap als dat lukt hoor midden in deze molen.. maar het is wel weer soort.. afleiding/doel waar je zélf invloed op hebt, dat is ook wel weer fijn in dit traject. Al lukte afvallen hier pas nadat alle hormonen 2 maanden waren gestopt.. opeens lukte het wél.

Wat vind ue van wandelen? Ik heb dat helemaal ontdekt, 1 oortje in met luisterboek en gaan. En dan gewoon elke dag, zin of geen zin, weer of geen weer. Het geeft me een goed gevoel :cool:

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    #594 Lief, 22 apr 2025 om 20:50
    Laatst bewerkt: 22 apr 2025 om 21:01
    Auw.. niet leuk..

En ik ben heel benieuwd naar vrijdag. Hier toen in dat laatste gesprek ook aangegeven dat wij die richting dachten met met endo, ontsteking etc, immuunrichting maar die arts wilde er niks van weten :( stuitte op zo'n muur toen. Hopelijk heb je haar niet.

Die afstand etc vond ik ook altijd een no go, nu denk ik huh hoezo eigenlijk, opeens voelde dat niet meer als een belemmering. Nu moeten wij altijd al meer dan een uur natuurlijk dus tja :D

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    Huh 14 fascinerend? Bijzonder.. of is het 14 per eierstok? Opzich nog niet heel bizar ofzo? Maar lekker! Kommaardoor haha, lekker vlot allemaal!

16. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    Nice, idd beter zo! Lekker dat het ook gewoon zo ongecompliceerd en snel kán gaan he. Op naar een mooie opbrengst! Zie je op tegen de punctie? Wat doen ze bij jou qua pijnstilling?

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    Ahh lieve @Flora85 je kwam ook weer aanwaaien, ik vind het altijd fijn weer van je te lezen. Begrijpelijk wat je schrijft, en ergens fijn dat je niet een enorme depressie bent ingeknald gelukkig, want hé ook dat was mogelijk geweest he, het is niet niks. Je moest best even wachten op die afspraak geloof ik he? Nou ook jij lief zijn voor jezelf, het is ook niet niks geweest en is nog natuurlijk.
    Ik zet ook af en toe maar onder elkaar in mn hoofd hoeveel nadelen er wel niet zitten aan een baby, 2 kinderen of een geriatrische hg zwangerschap :p

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.832
    113
    Zo ik liep achter, sorry :o:

Pcosrondetwee en LittleStarfish vinden dit leuk.
  19. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.607
    113
    Vrouw
    Ja, zoek toch iets anders om me in vast te bijten nu, afleiding nodig van alles. Wandelen is zeker een idee en doe ik ook regelmatig, maar kan het wel uitbreiden. Denk dat ik vooral krachttraining/spieropbouw nodig heb om nog wat makkelijker verder af te vallen, dus zit te zoeken naar wat oefeningen voor thuis. Als iemand nog ideeën heeft?

20. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.607
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina