Succes vandaag! Ik merk dat het mmm virus me weer te pakken heeft. Ik heb oprecht even rust gehad, maar nu mei dichtbij komt begint er weer vanalles te borrelen en is het weer supervaak in mn gedachten.. en ik vind het maar vermoeiend De Ryeqo is overigens ruk, ik blijf spotten, hele dagen. Van wat rood tot bruin. Absoluut geen menstruatie, maar loop steeds met maandverband.. tampon is het te weinig voor, inlegkruisje meestal teveel. Bovendien voel ik me 60, veel vermoeid, zere spieren en gewrichten, labielig. Ik ga de tijd tot tp volmaken maar dan nooitweer
@Lief niet gek dat het weer begint te kriebelen nu het weer dichterbij komt. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben in Duitsland. Balen dat de Ryeqo zo tegenvalt, hoop dat je er snel mee kan stoppen en het dus wel resultaat op gaat leveren @Pcosrondetwee succes vandaag!
@Pcosrondetwee heel erg veel succes vandaag. En zeven bevruchtingen is een supermooie uitgangspositie. Worden de overige embryo’s vandaag ook ingevroren of doen ze dat pas op dag 5? Ik ga keihard voor je duimen vandaag! @Knut10 wat apart he?! Ik hoor het inderdaad wel vaker, gyn had mij er ook voor gewaarschuwd na de zwangerschap van S. maar bij mij was het helaas niet zo’n feest. Ben je er blij mee? Heel eerlijk, ik hoop nog een keer zwanger te mogen worden, maar ik hoef daarna niet per se mijn cyclus terug hoor… Net weer klaar met ongesteld zijn, en iedere keer dat ik het ben denk ik: Hoe dóén vrouwen dit toch iedere maand?! Al die hormoonschommelingen, tampons, maandverband.. Echt respect! @Lief stom he hoe dat werkt. Als er niets ‘kan’ is het rustig in je koppie, maar als het dan weer dichterbij komt…. Laten we elkaar er maar doorheen slepen En inderdaad, overleg is donderdag maar deze week vakantie, dus ze gaan me pas 8-5 bespreken. Dan wordt ik 9-5 gebeld maar was even vergeten dat dat mijn reisdag is, dus grote kans dat ik in het vliegtuig zit en het belletje mis. Maar dan bel ik maandag wel terug. Hoe is het met de rest? Leuke koningsdag gehad? Ik wel, ben pas net hersteld hahaha. Ben met mijn zus naar het concert van Usher geweest, jeugdsentiment, en dat was heel leuk maar zwaar voor iemand die zich ook regelmatig 60 voelt.
Ah jammer van de extra week wachten op het belletje mijn koningsdag was leuk, helemaal overprikkeld met een peuter over de markt, me ziek gegeten aan stroopwafels en friet, en de baby slapend in de draagzak. Was heerlijk. En of ik blij ben met de cyclus ? Nou als hij daadwerkelijk effectief is en ik geen tp meer hoef voor een derde kindje, dan fine. Maar ik gok dat het half werk is gezien mijn complete hormonale afwijkingen eromheen (high five aan jou ), dus dat het enkel ongemak is en ik me weer in de mmm aanmeld. Heb voor nu geen anticonceptie, dus we zien het wel. Mocht er een wonder gebeuren dan is het welkom. En anders meld ik me in december weer aan bij de poli denk ik.
@Lief wat balen dat je je zo voelt. Ik hoop zo voor het goede doel!! Dank allemaal, echo gehad. Veel vocht en beetje onrustig beeld maar ze schrok niet. Ik had ook even lekker make-up op gedaan en we kwamen een beetje giebelig binnen omdat we het zo spannend vinden. Dat hielp want ze vond mij er heel energiek uitzien en daarom wel bloedprikken. Ik heb net zelf gekeken natuurlijk en alles valt binnen de normaalwaarde en krijg vanuit de vu bericht dat ze mij verwachten rond 13:30 . Nog meer goed nieuws, naast de 7 eitjes zijn er nog 3 die toch wat lijken te doen. Dus er zijn er nu 10 in de race (zal heus nog wel wat afvallen maar geen punctie meer voorlopig). Ik heb wel veel te veel hoop merk ik, maar zonder hoop heb je niks. Dus vandaag ben ik gewoon blij
Loop nu wel tijdje mee hier en ik zie wel echt veel dat het bij die eerste punctie gewoon raak is hoor, misschien niet altijd de verse tp maar dan wel van een cryo, denk écht dat jullie prima kans maken, dus lekker hoop houden! Het doet toch wel zeer als het niet lukt... ook als je je ertegen probeert te beschermen. Mooi nieuws, benieuwd hoeveel er uiteindelijk worden ingevroren!
Ik moest al een dag herstellen van het met dochterlief op een kleedje zitten Alle laatste kinderzooi de deur uit gedaan, ze heeft haar spaarrekening goed aangevuld! Er is nu officieel geen 'tweede kind spul' meer in huis, wie weet helpt dat Tjee weer lang wachten dan, je lijkt er geen moeite mee te hebben? Wat voor leuke reis staat er op de planning?
Ojaaa, de reversed-jinx . Als hij bij jou aanslaat, huur in direct zo'n boedelbak en breng alles naar de stort Naa qua wachten baal ik wel echt hoor. Maar ik heb mijn leven ook redelijk stil gezet de afgelopen jaren en heb nu een heerlijke zonvakantie naar Egypte om naar uit te kijken. Lekker tien dagen lang spelen en kijken naar mijn mooie meisje in het water, even tijd voor mijn man zonder afleiding, kan niet wachten! Dat soort dingen te lang niet gedaan 'want het traject' en nu geef ik mijn leven even voorrang, en dat voelt best fijn. Bovendien verwacht ik eigenlijk sowieso dat ze niets willen doen, dus mijn dossier moeten gaan opmaken voor de doorverwijzing. En ik heb je waarschuwing daarover ook al gelezen. Dus ik word zo, tegen het eind van het jaar, gewoon zwanger tegelijk met @Knut10. Was de bedoeling dat ik met de vorige zwangerschap al ging meedoen, maar die memo had mijn lichaam ff gemist
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1.2 Afspraken 29 april - pcosrondetwee - ochtned echo , 's middags terugplaatsing 30 april - nynepien - bloedprikken + echo na 3 weken pil, start IVF? 1 mei - LittleStarfish - follikelmeting dag 9 9 mei - Basilicum - telefonisch consult over volgende stappen 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online 2 juni- marijtje85 - evaluatie IUI/ evt aanmelden ivf 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
En terecht!! Heel erg veel succes bij de TP. Ik vond de eerste zo ontzettend bijzonder. Wij gaan aan je denken! Editl: en ik sluit me 100% aan bij @Lief hoor. Wij zijn écht de uitzonderingen. Jij gaat gewoon hartstikke zwanger worden van deze batch. En ik hoop gewoon direct gelijk raak!
Ik lees niet veel mee door voorhoofdsholte gehad te hebben, en veel migraines. Maar probeer steeds even te kijken! @Pcosrondetwee success wat ongelofelijk spannend zeg
Nee hoor, dat gaat alvast gebeuren voor die tijd en mag jij mij weer zwanger aanmoedigen vanaf de zijlijn. Gogogogogo vanaf de zijlijn! edit: daar bedoel ik dus mee, jij zwanger en ik weer in de mmm
Hahaha nou dat terugplaatsen stelt ook niks voor . Met 5 minuten stonden we weer buiten. Ze vonden de opbrengst wel heel mooi, waren er nu 9, dus nog 8 die doorgroeien/de vriezer ingaan. Over 2 weken krijgen wij een brief met de uiteindelijke opbrengst. Op een scherm kregen we de embryo te zien en werd 80x om onze namen gevraagd. Dus hopelijk zitten het goede embryootje ook in mijn buik op dit moment. Het was er een in de Morula fase (?). Het was zo'n simpele ingreep dat ik toch twijfels krijg van: is dit het nou.. en in deze fase zou het eitje eigenlijk nog in de eileider moeten zitten en niet in de baarmoeder.. dus over die dag 3 in Nederland heb ik ook mijn twijfels. Maar daar kan ik nu allemaal niks meer aan doen. Dus voor nu zit er een bevruchte embryo in mijn buik die hopelijk blijft zitten. Ik vind het heel spannend. Toch fantastisch dat de wetenschap dit uberhaupt kan. Het enige wat ik moet doen is veel blijven drinken en nog steeds rustig aan. Ze zijn er wel bang voor dat als ik zwanger word, ik alsnog overstimulatie ontwikkel, maar prima - eerst maar zwanger worden. Sorry voor het lange verhaal was een intensieve paar weken en nu is het gewoon wachten.. even geen ziekenhuisbezoek en prikken meer in ieder geval @nynepien succes morgen!