Ja heel veel succes @LittleStarfish , hopelijk al dicht bij een eisprong (met 1 eitje) Hoe is het met jou @Pcosrondetwee? Is de klok al achteruit gaan lopen? Eindeloos duren die dagen in de wachtweken he?! Ik snap je trouwens qua testen, 11 mei, serieus?! Wíé doet dat
Ik heb me 1 keer aan de testdatum gehouden, engste test van mn leven Succes vandaag @LittleStarfish! Het is gewoon mei mensen, eindelijk is die maand aangebroken..
Nou echt precies wat je zegt. Hoe kan het pas 2 dagen na de punctie zijn . Ik ben wel een beetje afgeleid door de overstimulatie, opgezwollen buik die ook nog wel pijnlijk is. Dus ik loop de hele dag met een waterfles en moet verplich rustig aan doen. Vind ik heel moeilijk maar merk ook dat mijn lichaam van de rel is. Mijn afleiding zit hem juist in lekker lang hardlopen/wandelen/fietsen en dat mag ik nu dus niet, helpt niet echt mee. We zijn het weekend nu lekker vol aan het plannen zodat ik niet kan googlen de hele dag. Ik hoop dat ik kan wachten met testen tot maandag, ben ik nog heel vroeg maar dan wil ik weten of de ovitrelle eruit is en kan ik 'iets doen'. Hoe is het met jou nu?
Dankjewel dames! Nou ik had er nog maar 1 op rechts van 11 mm. Verder nog allemaal kleintjes die ze nog niet meten. Nou mag ik misschien zondag komen voor een echo en anders maandag. Dat lag er nog aan hoeveel IUI/IVF er voor deze zondag ingepland gaat worden. Ik vind maandag wel spannend aangezien er de vorige keer ook twee dagen tussen zat en we van 1 naar 5 gegaan zijn…
Je houd het spannend, hopelijk groeit er nu gewoon eentje. Jammer dat er nu niet een alvast de overhand heeft genomen, nog even afwachten dan..
Ik probeer niet meer te hard te roepen van “oh hopelijk doet links nog mee” want die luisterde te goed de vorige keer Maar ergens hoop ik wel dat er nog 1 extra in de linker komt aangezien mijn rechter eileider vernauwd is. Ik had nog even terug gekeken maar de vorige keer zat ik op dag 7 ook op 11 mm op rechts. Ik hoop echt zo hard dat het niet hetzelfde liedje wordt en ik het wachtbankje haal deze keer Kom er wel pas op als jij alweer bijna mag testen denk ik..