Succes op de wachtbank! Voor iui willen ze minimaal 1 miljoen zaadcellen dus dit is prima. Ik vind 4 miljoen niet heel veel, maar... het kan per maand wisselen, dus kunnen er volgende maand zomaar meer zijn 1 zaadje kan genoeg zijn!
Ooh had hierover heen gelezen, wat stom zeg.. Zo'n kleine moeite om even normaal te antwoorden. Dit ligt aan de kliniek hoor, en niet aan jou!
Yes eindelijk weer dat wachtbankje op! Hoe vond je de eerste IUI? Het is wat @klok zegt. Het zijn er niet super veel, maar genoeg voor IUI. Eentje is genoeg .
Het was heel ongemakkelijk tussen mij en m’n partner deze ochtend, beetje giebelen en er wel en niet over willen praten en wat zeg je dan Maar we gaven elkaar maar een knuffel en toen ben ik gegaan richting ziekenhuis. Daarnaast hadden we al een beetje het gevoel dat het weinig was vanochtend toen het net in het bakje zet. Hij is ook weer verkouden en recent ziek geweest dus in combinatie met dat vind ik het nog vrij goed. Toen het ooit gecontroleerd was in het begin stadium waren het er meer dan 10 miljoen. De gyn zei er ook alleen zit over “4,1 miljoen dus dat is super!” Maar toen ik het aan chatGPT vroeg kreeg ik toch twijfels
Bedankt allemaal voor jullie berichtjes, fijn dat ik niet gek ben dat ik het een vervelende reactie vond. Wel weer gesterkt in mijn gevoel dat c&c toch voor ons niet de juiste plek gaat zijn voor een nieuwe poging. Wacht de uitslagen af en kijk waar we ze nog voor nodig gaan hebben, maar verder in nl verder Gesprek met leefstijlcoach was oke, krijg wat adressen/namen doorgestuurd van plekken die me kunnen helpen met beter slapen/stressreductie. Over 2 maanden weer een afspraak ingepland om te kijken hoe het er dan voor staat. Over 2 weken afspraken voor prikinstructie meriofert en endometriose controle. Dus we blijven ondanks dat we nog niet starten met ivf wel in het ziekenhuis gebeuren hangen nog even helaas
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1.2 Afspraken 7 mei - nynepien - follikelmeting 9 mei - Basilicum - telefonisch consult over volgende stappen 21 mei - Boompje88 - prikinstructie verpleegkundige (videobellen) 21 mei - Boompje88 - controle endometriose cyste 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online 2 juni- marijtje85 - evaluatie IUI/ evt aanmelden ivf 9 juli - Boompje88 - 2e afspraak leefstijlcoach ziekenhuis 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum 11 mei - Pcosrondetwee 21 mei - LittleStarfish ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
Het is ook gewoon prima voor IUI! Dan moet het boven de 3 zijn. En ik weet Catlover nog steeds. Die raakte zwanger met 0.5. Dus alles kan gewoon! Ik was er ook altijd veel mee bezig, de scores van de man. Iedere maand weer heel het forum afzoeken en opzoek naar succes verhalen . Heb de scores ook van iedere maand bijgehouden om een soort van te vergelijken. Slaat natuurlijk nergens op, maar je moet wat haha
Hahah ja ik hou ook alles bij en zoek het op etc. vind het naast dat het je bezig houdt ook ergens rete interessant allemaal. Het is ook een soort van bevestiging naar je zelf van dit moet toch wel goed zijn/gaan? Het geeft je net wat extra hoop ofzo
Nou wat een rot reactie zeg Zou ik ook gelijk zo'n vervelend gevoel van krijgen. Die had zeker niet goed geslapen die nacht.. Maar laat je vertrouwen in C&C niet gelijk varen, misschien is dit een uitzondering! Ik had me bij mn dochter na lang twijfelen en zoeken aangemeld bij n verloskundige praktijk. En toen ik telefonisch n soort intake deed, waren het twee meiden die tijdens het gesprek een beetje zaten te giechelen met elkaar. Voelde me behoorlijk voor lul staan ofzo. Ik wilde me eigenlijk gelijk bij een andere aanmelden. Uiteindelijk was het echt een geweldige praktijk, kon niet beter. Ik zou zeggen geef het nog even de kans! Maar ik snap je helemaal. @Pcosrondetwee omg meid voorzichtig gefeliciteerd!!!! Wat spannend dit.
Mja, het is nu de tweede keer dat ik een mindere ervaring heb, na hysteroscopie was het ook al mwah.. ik weet niet, denk dat er gewoon geen klik is ofzo. En wil me op zijn minst veilig/prettig voelen in zo'n traject, zeker als ik er letterlijk stad en land voor moet afreizen. Dus nou ja, gaan het wel zien. Hoop dat ik deze week alsnog de uitslag krijg
@Boompje88 ik hoop het ook voor je, dan heb je de uitslag in ieder geval. @Basilicum vind je het spannend morgen?
Boompje88, post: 25056770, member: 127776"]Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1.2 Afspraken 7 mei - nynepien - follikelmeting 9 mei - Basilicum - telefonisch consult over volgende stappen 21 mei - Boompje88 - prikinstructie verpleegkundige (videobellen) 21 mei - Boompje88 - controle endometriose cyste 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online 2 juni- marijtje85 - evaluatie IUI/ evt aanmelden ivf 9 juli - Boompje88 - 2e afspraak leefstijlcoach ziekenhuis 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum 9 mei - HD8489 11 mei - Pcosrondetwee 21 mei - LittleStarfish ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
Goedemorgen dames (en meelezende heren?). Heb bewust een tijd niets gelezen om zo goed mogelijk aan onze 'laatste' (of misschien niet?) poging te beginnen. Ik ga weer een beetje meelezen en reageren als dat lukt.
@LittleStarfish heel veel succes op het wachtbankje!! @Boompje88 vervelend zo een reactie inderdaad en snap ook dat het wat doet met je gevoel! Maar ik ben het ook wel eens met Milena, het is een reactie van 1 assistente achter de balie (ga ik vanuit in ieder geval) misschien toch nog even het intakegesprek afwachten? Ik vond ze zelf erg kundig, dhr C heeft bij mij de tp gedaan en de verpleegkundigen waren echt heel vriendelijk en meelevend. Ik weet nog dat ik haast euforisch onder zeil ging bij de punctie. Het is natuurlijk wel allemaal veranderd sinds de overstap naar C en C maar weet wel dat ze toen zeker als het druk is wat zakelijk kunnen zijn en ‘snel en kort’ communiceren. Niet om je over te halen hoor en uiteindelijk moet je doen wat voor jou het beste voelt! wb de leefstijl coach, kan zeker een toevoeging zijn wb dingen waar je niet zo snel bij stil staat.. zelf ben ik nu een maand bezig met de gezondheid van mijn darmen, altijd al wel wat last van en aangezien dat allemaal met elkaar in verband staat dacht ik het is het proberen waard! Dus ik zit aan de probiotica. @Pcosrondetwee dat is een mooi rijtje zo! Heel fijn. @HD8489 heel veel succes! Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, gisteren nog wel een licht streepje maar moest al turen en m’n temperatuur was al gezakt onder de basislijn dus ik wist al genoeg.
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1.2 Loof - 35 jaar - 3e kindje - iui 5 Afspraken 7 mei - nynepien - follikelmeting 9 mei - Basilicum - telefonisch consult over volgende stappen 16 mei - Loof - fm1 21 mei - Boompje88 - prikinstructie verpleegkundige (videobellen) 21 mei - Boompje88 - controle endometriose cyste 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online 2 juni- marijtje85 - evaluatie IUI/ evt aanmelden ivf 9 juli - Boompje88 - 2e afspraak leefstijlcoach ziekenhuis 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum 9 mei - HD8489 11 mei - Pcosrondetwee 21 mei - LittleStarfish ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 39M/34V - kinderloos - IVF 2 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 1.2 Loof - 35 jaar - 3e kindje - iui 5 Afspraken 7 mei - nynepien - follikelmeting 9 mei - Basilicum - telefonisch consult over volgende stappen 16 mei - Loof - fm1 21 mei - Boompje88 - prikinstructie verpleegkundige (videobellen) 21 mei - Boompje88 - controle endometriose cyste 26 mei - Lief - intakegesprek C&C online 2 juni- marijtje85 - evaluatie IUI/ evt aanmelden ivf 9 juli - Boompje88 - 2e afspraak leefstijlcoach ziekenhuis 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum 9 mei - HD8489 11 mei - Pcosrondetwee 21 mei - LittleStarfish ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november