Lief ♥️ Jaa vrijdag was de meting, en bij de IUI doen ze geen nieuwe helaas. Ik heb ergens wel hoop dat er links nog iets bijgetrokken is aangezien die de eerste keer een snelle groei hebben laten zien toen. Maar grote kans dat het er maar 1 is. Bewegende zaadcellen na bewerking zat nu op 17 miljoen, vorige keer op 4 miljoen dus dat geeft wel een flinke boost op onze zelfvertrouwen
Dankjewel @LittleStarfish en @marijtje85. Een mooi kloppend hartje, in het goede formaat en op de juiste plek! Ik was mega zenuwachtig vanochtend maar nu durf ik er toch echt in te geloven. Ik mag over naar de verloskundige dus hopelijk zit het traject voor ons zo erop. Pff wat een opluchting om het ziekenhuis uit te lopen na meer dan een jaar in dit traject. Ik wens het iedereen op dit forum ook zo toe ♥️♥️♥️
Oh wat fijn @Pcosrondetwee! Wat fijn dat je nu klaar bent in het ziekenhuis! @LittleStarfish ja gaat wel ok. Vind het nog erg spannend/ onwerkelijk, maar goed morgen over een week weet ik meer. Wel vandaag nog een keer getest en nu de 3+ op de clearblue digitaal. En wat symptomen in tegenstelling tot bij de miskraam. Maar ja ook dat zegt nog allemaal niets
Ik snap heel goed dat het onzeker voor je blijft. Je hebt pas echt zekerheid op je gevoel bij de echo volgende week natuurlijk. Nog eventjes en dan mag jij ook spieken ♥️ @Pcosrondetwee Oh wat een opluchting, en fijn dat je nu het ziekenhuis uit mag en over op de verloskundige! Nogmaals gefeliciteerd en nu,,,, genieten! ♥️
]Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 40M/36V - kinderloos - pICSI 3 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 2 Loof - 35 jaar - 3e kindje - iui 5 Afspraken 2 juni - Pcosrondetwee - echo ziekenhuis 10 juni - marijtje85 - 1e echo 9 juli - Boompje88 - 2e afspraak leefstijlcoach ziekenhuis 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum 10 juni - HD8489 15 juni - LittleStarfish ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november
Lijst je MMM start januari 2024 Basilicum - 34 jaar - 2e kindje - IVF 3? Lief - 41 jaar - 2e kindje - IVF 3 Boompje88 - 36 jaar - 1e kindje - IVF3? HD8489 - 40M/36V - kinderloos - pICSI 3 Flora85 - 39 jaar - 2e kindje - IVF 3 Nynepien - 30 jaar - 1e kindje - IVF/ICSI 3 Parelbaby - 25 jaar - 1e kindje - ICSI Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - IVF1 Marijtje85 - 40 jaar - 2de kindje - IUI stop? / over ivf?? LittleStarfish - 30 jaar - 1e kindje - IUI 2 Loof - 35 jaar - 3e kindje - iui 5 Afspraken 2 juni - Pcosrondetwee - echo ziekenhuis 10 juni - marijtje85 - 1e echo 11 juni - Lief - uitgangsecho 9 juli - Boompje88 - 2e afspraak leefstijlcoach ziekenhuis 12 augustus - Boompje88 - Behandelgesprek C&C Test datum 10 juni - HD8489 15 juni - LittleStarfish ♡ ZWANGER ♡ SuzanS - 25 oktober Zuster92 - 13 november Joylynn - 26 november Daydreamer89 - 14 december Liliane92 - 8 januari Klok - 11 januari Boontje96 - 1 februari Knut10 - 10 februari Danielledkx - 16 maart Pingpongpcos - 13 april Millie92 MamaMan0n - 23 mei Palmpje - 31 mei Sterre83 - 15 juni SuzyCQ - 11 juli Newbie123 - 1 september Panda95 - 12 september Lieke2022 - 14 september Milena92 - 5 oktober Mamawensje - 10 oktober Bambiniheart - 27 november @HD8489 spannend, weer een tp gehad dus, hoe voel je je? Ik heb akkoord voor een substitutieschema, zie nu al op tegen de echo omdat ik me de grootste zeurpatiënt ever voel, dat ik toch persé iets anders wil dan zij, gelukkig gaat mijn man mee. Hij heeft daar 0 last van en is klaar met ze, ik hoef alleen maar aanwezig te zijn Ook geen idee hoe het gaat lopen, mijn lijf heeft volgens mij ook geen idee meer dus benieuwd of ik nu voor het eerst wel dun baarmoederslijmvlies heb (ik denk het niet eerlijk gezegd..) want dat moet wel het uitgangspunt zijn.
Wat een goed nieuws dat ze akkoord hebben gegeven, lijkt me een hele geruststelling om toch iets anders te mogen proberen. Ik geef je man groot gelijk, je hebt verder niks met ze te maken, het hoeven gelukkig geen vrienden te worden van je dus.. gas erop
Hehe, eindelijk! Voel je geen zeurpatiënt hoor. Die medici kijken echt niet naar het totaalplaatje, doen vaak gewoon lopende band werk … Helaas. Dus groot gelijk dat je zelf dan maar (mee)denkt. En ook gewoon je goed recht.
Ach, wat mooi ❤️ Goed zeg, gefeliciteerd. En nu: genieten maar! Niet al te veel last van kwaaltjes, hopelijk?
Daar zit progressie in! Wat fijn. Dat is al een heel goed eerste begin. Meer kun je ook niet doen of erover zeggen helaas, maar zijn wel cruciale stappen.
het is heel gek hoe het werkt, maar na al die prikken, stress en onzekerheid vind ik de vermoeidheid en misselijkheid goed te doen. Het is een beetje hetzelfde als bij mij zoontje en als het goed is na het eerste trimester over. Dus eigenlijk gaat het heel goed
Yes, TP nummer 10 is een feit. Voel me vooral heel moe, hoofdpijn en had de dag van terugplaatsing en de dag erna een bloed/metaalsmaak. Maar ja slik natuurlijk nodige medicatie waar dit bij kan passen, alleen niet eerder gehad. Dus zou het dan toch iets betekenen denk je dan.mijn lijf heeft denk ik ook geen idee meer. Nou ja, beter een 'zeurpatient' dan achteraf het gevoel hebben had ik maar.... Mijn man (werkt in de zorg/ziekenhuis) zegt dit heel vaak, hij/ze houden richtlijnen en protocollen aan. Er zijn er echter genoeg die mee willen denken en andere opties willen voorstellen/proberen, maar dan is het belangrijk dat goed aan te geven. Dat is wel gelijk het lastigste want zijn zijn de experts. Dus vooral aan blijven geven waar je aan denkt en wat je wilt proberen.
@HD8489 hoop zo dat dit hem wordt! Duim voor je. Goed dat je dat aangeeft toch? Het is jullie traject en je wil later niet denken wat als…