Ik heb waarschijnlijk endometriose. Binnenkort een laparoscopie en dan hoor ik wat het vervolg gaat zijn. Ik ben echt nu al doodsbang.... Voor de operatie, pijn, alle stress.....
Ga inderdaad in nl verder, maar ook hier belachelijke wachtlijst... begin dan alsnog pas in augustus met prikken helaas. Hopelijk gaat door het mooie weer de tijd snel. Leeftstijlcoach ook nog een afspraak mee, dus we blijven wel bezig. Nu alleen nog de afspraak bij c&c afzeggen, voelt ook wel definitief om dat te doen. Blijf het lastig vinden Fijn dat alles er bij jou goed uitziet, hoop dat de kunstmatige cyclus dan toch voor succes gaat zorgen!
@LittleStarfish wat balen dat de test nog wit is, maar 10 dpo kan nog alle kanten op. Duim nog even door voor je!
@Boompje88 argh wat irritant zeg zo lang wachten.. Nou inderdaad ik hoop dat t door de zomer misschien wat sneller gaat, beter dan tijdens de wintermaanden denk ik. Heb je nog plannen voor de zomer? Fijn dat Kroatië lekker was Snap dat even wat quality time jullie goed heeft gedaan! Jammer van die stomme menstruatie..
Ach wat elléndig lang zeg.. van buitenaf weet je dat de tijd uiteindelijk ook wel weer voorbij gaat, maar ik vond persoonlijk in de mmm soms een cyclus overslaan al heftig voelen.. dat zet je zo stil, onmachtig gevoel.
Ik weet het, het is nog vroeg maar ik voel echt helemaal niks en voor mijn gevoel had er toch wel al iets moeten zijn dan ofzo?
Ja ergens een beetje dubbel inderdaad want 2 waren ook van harte welkom. Maar met 1 zijn we ook dolgelukkig en we weten hoe bijzonder het is om überhaupt 1 kindje te mogen krijgen dus het is ook ok
Pff na gister wat spotting gesignaleerd te hebben vandaag toch besloten om nog een test te doen. En er stond een streepje! Wist niet zeker of ik het goed zag maar in de app was die zelfs nog duidelijker zichtbaar. Besloten om nog niks te drinken en er nog 1 te doen maar helaas die was blanco
Hoeveel dpo ben je nu? Al lang na trigger toch? Misschien wat innestelling dat bruinverlies, hoop het voor je!
Ik zit nu op 12 DPO. Ja de trigger is twee weken geleden nu. Dat is het niet meer want die zag ik nog op 8 DPO en daarna was alles wit tot de eerste vanochtend.