Start MMM januari 2024 deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Boompje88, 8 mrt 2025.

1. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    339
    356
    63
    Vrouw
    sorry dames ben ik weer maar toch lichte paniek hier. Ik heb in mijn dossier gekeken en zie een AMH van < 0.030 UG/L. Als ik dat google zie ik dat ik eigenlijk al in de menopauze ben... Snap er niks van, op de echo heb ik aan elke kant meer dan 15 eitjes zitten altijd dus had hier iets heel anders verwacht... Ik heb natuurlijk ook gevraagd om ze mij bellen maar moet het toch even kwijt :oops:

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.835
    113
    Dat lijkt idd heeeel laag.. zou ik ook van schrikken, maar kan ik niet matchen met dat je steeds juist meer follikels lijkt te hebben? Balen dat je zo het weekend in moet :(

Pcosrondetwee vindt dit leuk.
  3. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Oh wat gek, dat verschil tussen follikels en AMH. Snap dat je er van schrikt! Hopen dat je morgen in elk geval nog een arts kan spreken. Eigenlijk wel jammer dat ze je vandaag nog even niet hebben gebeld.
    Hoe ben je er onder? Gaat het?

4. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    339
    356
    63
    Vrouw
    Ik was nog bij een vriendin eten en moest met kind nog naar huis rijden. Die gaat nu naar bed, dus nu ga ik nog even hardlopen en heel erg aan andere dingen denken... het kan toch niet dat ik al in de overgang ben... ik snap er niks meer van maar voelt wel een beetje alsof onze kansen kleiner en kleiner worden. Waar de arts dinsdag nog zei: jullie zijn jong, goede kansen denk ik dat ze nu niet meer zo positief is

5. Sterre83

Sterre83 Bekend lid

7 mrt 2024
    688
    840
    93
    Vrouw
    Hopelijk heb je een beetje een goede nacht gehad en kun je vandaag je arts spreken. Ik weet natuurlijk niet hoe je hier normaal gesproken in bent, maar misschien moet je hiermee maar niet te afwachtend zijn en gewoon lekker zelf gaan bellen. Succes! Ik hoop op een goed gesprek!

6. MamaMan0n

MamaMan0n Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.020
    1.036
    113
    Wat bijzonder wel inderdaad gezien het beeld van je follikels en dan nu je amh is dat contrast wel heel groot dan!. Je zou haast denken dat het een foutje is. Ik hoop dat je snel iemand te spreken krijgt. Want zo met vragen zitten is niks. ❤️

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.835
    113
    Oh foutje ik liep een dag voor, kun je vandaag zelf misschien even bellen?

8. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    339
    356
    63
    Vrouw
    Het is zo fijn om het hier even te kunnen delen. Hierbij bericht: Ik geef je bij deze even een korte update. Uiteraard heb ik je AMH uitslag gelijk met de dokter besproken en heeft zij contact gezocht met het lab. Omdat het niet bepaald wordt hier in het ziekenhuis gaat de laborant contact opnemen met het lab waar de waarde bepaald wordt. Mogelijk is er iets fout gegaan of zien hun een andere reden. Voor nu nog geen stress, deze uitslag is niet passend met het klinische beeld op de echo! We zijn er dus druk mee bezig maar de terugkoppeling van het lab is nog niet geweest. We houden je op de hoogte en de behandeling zoals ingepland gaat gewoon door.

Dus hopelijk foutje, to be continued

Panda95, Basilicum, Sterre83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Boompje88

Boompje88 Fanatiek lid

26 nov 2023
    1.411
    1.609
    113
    Vrouw
    @Pcosrondetwee wat een schrik zeg! Wel fijn dat ze zo snel actie ondernemen nu en dat je gewoon door mag. Hopelijk inderdaad een foutje, moet toch haast wel :)

@Lief aftellen inderdaad, komt toch wel snel dichtbij nu. Gisteren hotel geboekt, we gaan maandagavond vast heen om een beetje uitgeslapen aan te komen daar. Benieuwd wat ze te zeggen hebben, ben wel toe aan een nieuw plan

@nynepien hoe is het gegaan?

10. Pcosrondetwee

Pcosrondetwee Actief lid

14 aug 2024
    339
    356
    63
    Vrouw
    Ze hebben net ook meteen bloedgeprikt, om het nog een keer te meten. Ben wel heel benieuwd, maar voor nu lekker van het weer genieten en ivf gaat evengoed door.

@nynepien ben ook benieuwd hoe het bij jou is gegaan!

Lief vindt dit leuk.
  11. Newbie123

Newbie123 Fanatiek lid

7 jul 2021
    3.104
    2.439
    113
    Vrouw
    Woow @Pcosrondetwee wat een kut fout zou dat zijn. Ik denk dat je leven maar even met een paar jaar verkort is en 20 grijze haren bij! :eek:

12. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.194
    93
    Vrouw
    @Basilicum wat fijn om iets van je te horen! Wat heb jij veel meegemaakt het afgelopen jaar zeg. Ik hoop dat dit jaar meer geluk voor je brengt. Samenvatting van mij; gezonde zoon gekregen van tp5. En de gyn gedag gezwaaid, en die zei; tot de volgende keer hè ;)
    Mijn duimen blijven draaien voor alle dames hier en ik blijf toch meelezen, ook al hoor ik hier helemaal niet meer.

Basilicum, Flora85 en Pcosrondetwee vinden dit leuk.
  13. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.194
    93
    Vrouw
    Heb even niet scherp of je het nu vergoed krijgt of niet. Heb hier nog 2x Lucrin liggen (donker en koel bewaard), 1x/4 weken.

Lief vindt dit leuk.
  14. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.194
    93
    Vrouw
    Is een second opinion in een ander umc nog een optie? Ik ben zeer enthousiast over het umc in Nijmegen. Mijn gyn daar is mega streng, maar lijkt alles wel heel goed uit te denken steeds. Haar naam kan evt DM-en. En ik was al “opgegeven” in 2 perifere ziekenhuizen en ook in het emc als een kansloze missie.

15. Knut10

Knut10 Bekend lid

16 mrt 2022
    980
    1.194
    93
    Vrouw
    Ik vond de HSG verschrikkelijk. De punctie heb ik prima ervaren MET morfine spuit. Heb liggen spacen en snoozen terwijl mijn eicellen werden geoogst ;) is nou niet het moment dat ik intens wil meemaken, dus heb het mezelf makkelijk gemaakt! Dus ik zou qua pijn vooral ook jezelf voorhouden dat er echt prima opties zijn om de pijn zo min mogelijk te maken :)

marijtje85 en Flora85 vinden dit leuk.
  16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.482
    3.110
    113
    Vrouw
    @Pcosrondetwee nouja zeg wat een enorme schrik !! Hopelijk is het gewoon een foutje.. maar dat kan bijna niet anders lijkt me !

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.028
    2.835
    113
    #157 Lief, 21 mrt 2025
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2025
    Lief! Ben voor de Ryeqo gegaan en via verzekering gewoon vergoed :)

Ik ben ongesteld, ga morgen beginnen, heel benieuwd.

Milena92, Basilicum, klok en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Helemaal terecht en logisch, altijd jezelf op nummer 1 zetten! Dit is allemaal al moeilijk genoeg, dus doe het op een manier die jou het beste past ❤️

Als ik verder ga, is dat niet in een Nederlands ziekenhuis. Er is zoveel gaande geweest -van miskramen tot zwangerschapsvergiftiging- wat ze hier allemaal bijna schouderophalend accepteren als toeval, dat ik dan in ieder geval wel eens een andere invalshoek zou willen horen. Niet eens per se omdat ik denk dat mijn kansen dan nog te optimaliseren zijn, maar om er wat realistischer in te stappen met elkaar. Mijn man vindt 1 kindje ook goed, die kijkt daar heel anders naar dan ik, maar zou erin meegaan voor mij/onze relatie.

Basilicum vindt dit leuk.
  19. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Second opinion sta ik zeker voor open! Naam is van harte welkom :) Stomme is, mijn gyn geeft me niet eens op, die denk echt dat we goede kans maken als we doorgaan en dat zou ze dolgraag doen … Mag ik vragen, wat er anders is aan de aanpak in Nijmegen?

20. Flora85

Flora85 Fanatiek lid

18 apr 2023
    2.859
    2.362
    113
    Vrouw
    Spannend! Succes ❤️

Lief vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina