Wie komt er bij mij op het wachtbankje zitten? Gister terugplaatsing gehad van 5 dgn oude embryo in UZ Gent
Ja ik! Heb maandag mijn terugplaatsing gehad van 3 dagen oude embryo. Ik heb vandaag wat zeurende pijn in mijn onderbuik. Beetje als menstruatie pijn. Bij mijn iui behandelingen had ik dat vanaf een dag of 8/9 na de inseminatie dus ik begin me er nu al druk over te maken.
He buurvrouw! Waar ben je in behandeling? Irritant is dat wachten he. Je voelt van alles maar hoeft niks te betekenen... Heb je al een kindje?
Nee we hebben helaas nog altijd geen kindje. Dan had ik er voor een tweede een stuk relaxter in gestaan denk ik. Heb jij wel al een kleine? We zijn in behandeling in het VUmc. Ja wachten is killing . Heb je genoeg afleiding?
Nee ik heb ook nog geen kleintje maar heb nog steeds goede hoop dat het gaat lukken, zeker nu ik in Gent loop. Ik werk gewoon fulltime. Afleiding genoeg maar moet zeggen dat ik er vooralsnog rustig in sta. Jij? Welkom Dievine! Hoe gaat het met jou?
Hey Ik heb wel een dochter en ja dan is de insteek anders. Daarbij moet ik wel zeggen dat bij het onstaan van mijn dochter ik eigenlijk al heel ver in mijn emotie zat met afsluiten van het ooit krijgen van kinderen. En nu we er 1 hebben is deze eigenlijk net zo. Lukt t dan is t fijn en zo niet dan baal ik net zo erg en zal het traject opnieuw gestart moeten worden. Wij zitten bij nij geertgen in Elsendorp. Heel erg fijn centrum vinden wij. Wanneer mogen jullie testen?
Ja hier nog iemand op het wachtbankje. Heb dinsdag terugplaatsing gehad van een 4 dagen oude cryo. Ik heb er niet veel vertrouwen in want ze zaten echt te rotzooien dinsdag. Ik mag 7 maart pas testen. Pff duurt me veeel te lang hoor. Dit is m'n eerste cryo Liefs
Te rotzooien? hoe bedoel je dat? voor ons ook onze eerste cryo. Ik mag eigenlijk pas over ruim 1,5 week testen, 11 maart. Maar goed...mijn periode zou normaliter op 6 maart beginnen...dus zal ik wel eerder testen als de 11e
Hoi dames! Nou ze kreeg de embryo niet op de goede plek dus na 10 minuten moest er toch maar een ander rietje komen dus de embryo weeg uit het eerste rietje en in het andere rietje en toen zag de man die de echo deed niet waar het rietje was en toen was het in een keer ;ja hij zit hoor! Dus ik weet niet voelt niet echt goed. Ik ga morgen stiekem een testje wagen hihi
He Melody, Snap dat dat niet fijn voelt! Bij mij moeten ze ook altijd een ander rietje komen. Nu al testen? Niet wat vroeg? Of wil je weten of pregnyl uit je lichaam is?
Oh gelukkig ben ik niet de enige die dat heeft. Je hebt hatstikke gelijk hoor veel te vroeg maar ik hou het zo moeilijk vol! En ik wil dinsdag ook niet testen want dan ben ik jarig! ik heb geen pregnyl gebruikt. Ik heb progynova en utrogastan. Hoe sta jij ervoor marizje?
sjee melody1.....ik zou dat gevoel dan ook zeker hebben.... hoop voor je dat de kleine uk toch op de juiste plek zit.....dan is het zeker een verjaardagscadeautje. Ik weet nog wel van de vorige keer dat ik 9 dagen na terug plaatsing een test heb gedaan om te zien of pregnyl er al uit was, had een licht positieve test (dus nog niet volledig eruit). Maar 2 dagen erna was de test donkerder, alsin veel donkerder. toen wist ik dat het raak was. Dat was dan ook 3 dagen voordat ik uiteindelijk eigenlijk pas mocht testen...
Ooh wat goed dievine! Ik durf niet zo goed maar ik denk dat ik morgen gewoon probeer! Ik hebben pregnyl dus als ik een mini tuurstreepje heb ben ik al blij haha
Succes morgen Melody als je gaat testen! Ik mag 9 mrt pas. Vorige keer werd ik al wel na een week ongesteld en was testen dus overbodig... 😔
@melody...succes! en fijne verjaardag! @marizje...wij zitten rond dezelfde periode...als t niet is gelukt zal ik toch eerder mijn periode krijgen.... het is wel vreselijk dat wachten. de natuur heeft t al beslist maar houd je gewoon aan t lijntje gedurende een 2 weken....pfff...maar goed. Zo eigenwijs als ik ben ga ik toch eerder testen....
Dankjewel 😊 heb vanochtend getest 7 dagen na terugplaatsing maar helaas negatief dus ik probeer over een paar dagen weer. Officieel mag ik pas 7 maart testen maar kan het nog denken jullie? Liefs