Wie kan mij helpen? Ik weet het echt even niet meer... De voorbije week heb ik heel veel afscheiding gehad. Echt doorzichtig en erg vloeibaar, maar totaal niet rekbaar ofzo... het liep er gewoon uit en ook m'n schaamlippen waren erg vochtig (sorry als het vlies klinkt). Ik had ook veel steekjes in m'n linkerzij en die bleven een aantal dagen na elkaar aanhouden. 1 dag (de laatste) was de buikpijn het felste. Het échte rekbare slijm (zo'n eiwitdraad zeg maar..) heb ik alleen 1 keer in ronde 1 kunnen bespeuren, maar daarna niet meer. Ik ging er dus maar vanuit dat dat vloeibare witte afscheiding tijdens mijn vruchtbare dagen was. Viel ook steeds gelijk met het midden van mijn cyclus zo ongeveer... Maar daarnet ging ik naar toilet en zag ik nu 1 zo'n eiwitachtig draad.. Dus echt dik slijm wat tussen mijn vingers bleef plakken... Verder geen steekjes/buikpijn of wat dan ook.. Ook niet meer zo 'vochtig' daar beneden als de afgelopen dagen eigenlijk.... Wat denken jullie? Heb ik dan nu pas mijn eisprong? Of hebben jullie ook wel eens zo'n rekbaar slijm na de eisprong? M'n lief is nog niet thuis... maar misschien moeten we vnv dan toch maar aan de klus... al denk ik dat hij maar vannacht thuis komt en morgen moet ik weer vroeg op
Bij mij begint het altijd 1 of 2 dagen voor de eisprong, daarom ben ik gaan tempen om te kijken wanneer mij eisprong daadwerkelijk is. Het is lastig te beoordelen vanaf hier of je nu je eisprong hebt maar ik zou zeker proberen te klussen.
Hey juffertje! Ja moeilijk in te schatten, ik heb nl. in die 7 rondes eigenlijk nog nooit echt rekbaar slijm gehad, en als wel dan eigenlijk vlak na mn ongi! Dus daar kun je ook niet altijd vanuit gaan.... (Althans ik dan)Is het niet een idee om wat ovulatietestjes te gaan halen? dan weet je het straks misschien zeker, en kunnen jullie lekker klussen!!! xxx