Hello, @Nikske: Ik zou aan de hormoonpillen moeten, omdat mijn cyclus zo onregelmatig is. Daardoor heb ik een late eisprong en mogelijk "overrijpe" eitjes. Dan kunnen ze nog zo mooi springen wij nog zo gezellig klussen, dat heeft dus geen nut. Ze willen met met die pillen mijn cyclus recht trekken. Ik zie niet zo op tegen de kijkoperatie. Was eigenlijk ook een beetje bang dat ik nóg meer onderzoeken zou moeten hebben. Dit geeft ergens wel een beetje rust. Hoef deze maand dus eigenlijk nergens aan te denken. Ja, aan klussen met mijn lief. Maar dat zijn goede dingen om aan te denken!! Tja, die chlamydia... Wist niet dat ik dat heb gehad!! En heel eerlijk gezegd kan dat niet van veel mannen af komen... Heb ook geen klachten gehad, dus dat is wel vreemd. Maar goed, het is ook al lang weg, dus dat is prima. @G89: welkom. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt!! Ik vind het wachten soms lang duren, maar je kunt ke lief niet dwingen om een ei te laten rijpen en vervolgens te laten springen. Als dat zou kunnen... dan was het nu al wel bevrucht!! xx
Volgens mij zijn jullie allemaal aan het genieten van het heeeeerlijk weer! Ik ga ook weer even lekker op mijn balkonnetje zitten! Hoe is het verder allemaal met jullie? Ik heb me er een beetje in proberen te verdiepen, maar als ik het allemaal lees, dan slaan de angsten toch wel een beetje toe hoor! Vandaag mijn vriend nog een berichtje gestuurd, dan ik toch erg baal dat het ons niet op eigen "kracht" is gelukt. Maar dat ik wel heel erg graag samen met hem en kindje van ons samen wil! Ziekenhuis of niet.... het is wel iets van ons!
Het gaat goed Heerlijk ind van de zon genoten de laatste paar dagen. Ja ik snap, als ik er allemaal over ga nadenken slaan bij mij ook de angsten en de onzekerheden toe. Veel succes en geniet nog lekker van het weer.
Nee bij ons hebben ze niets kunnen vinden, we krijgen maandag te horen wat ze nu verder gaan doen. Ik ga er gewoon van uit dat ik weer 6 maanden moet wachten dan kan het altijd meevallen. Hoe is het met jou? Beetje zenuwachtig voor je eerste afspraak of valt het mee?
Jeetje, dat lijkt me vervelend!!! Ik hoop voor jullie dat jullie alsnog kunnen starten met IUI. Dat is toch meestal de 1e behandeling waar ze mee starten? Ik ben ontzettend zenuwachtig, maar ik laat het allemaal wel op me afkomen. Ik hoop dat alle onderzoeken snel afgerond zijn en dat ze een oorzaak kunnen vinden. Ik hoop dat jullie maandag positief nieuws krijgen!! En jullie niet naar huis sturen met de boodschap; kom over 6 mnd maar weer!
Hey meiden,, Hier ook genoten van het weer. Ik ben wel erg verbrand!! Morgen vertrekken wij voor 4 daagjes naar Zeeland, heerlijk even onze gedachten op wat anders G89, ik kan me voorstellen dat de angst je soms toeslaat, maar al bij al valt het best mee. Natuurlijk is het zwaar, en ik zit er ook regelmatig doorheen, maar als ik eraan denk waar we het voor doen dan krijg ik volop goede moed!! Kaat, ik zou echt niet in jouw situatie willen zitten meis als ze een oorzaak vinden dan kunnen ze wat, maar nu zoeken jullie naar een speld in een hooiberg Ik duim voor jullie!!! xxx
hey meiden, nou ik heb ook heerlijk van het weer genoten! gister lekker naar het strand geweest, ook goed verbrand haha. wij krijgen over een paar uurtjes de uitslagen van alle onderzoeken die we gehad hebben, als ik er aan denk begint het wel te kriebelen in mijn buik! ben zo benieuwt. laat jullie wel weten. voor de rest iedereen succes en sterkte!! liefs
hey meiden, de uitslag was niet helemaal zoals ik gehoopt had. mijn FSH waarden zijn te hoog. dit kan betekenen dat mijn eierstokken niet goed genoeg functioneren. moet als ik ongi wordt deze maand weer bloed laten prikken. dan testen ze weer de FSH maar ook AMH. als die waardes niet goed zijn dan is dat echt niet goed. probeer daar maar niet aan te denken en maar gewoon weer te wachten tot 25 juni dan krijgen we weer de volgende uitslag en zien we wel weer verder. ben erg geschrokken maar probeer positief te blijven hoe moeilijk dat ook is!!! liefs
Ja het begint nu op te schieten voor je dus ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent was ik ook. Hoop ook voor dat alles snel gaat. Ja ik hoop ook dat ze snel beginnen met behandelingen, elke maand wachten is eigenlijk teveel
Ja het heel erg dubbel aan de ene kant vind je het fijn dat er niets is en aan de andere kant waar ligt het dan aan?. Nou geniet lekker in Zeeland! Veel plezier! xxx
Hallo meiden, Ik denk dat ook ik me hier mag melden. As vrijdag heb ik mn eerste gesprek in het ziekenhuis voor onderzoeken enzo..
Jeetje wat balen zeg!!! Nee dat is ind niet leuk om te horen. Ik ga voor je duimen dat het de 25ste goed is! Dikke knuffel voor je
lijkt een beetje op die van mij maar alleen ik heb geen keizersnee gehad.. heb ook een dochtertje van 4 jaar (april) en tot op hede lukt het bij ons ook niet. alles uitslagen zijn bij ons goed. ik begin over 2 weken met ivf nr 2.... ik hoop dat het bij jullie niet zover hoeft te komen. groetjes
Wat vervelend meis ik weet precies wat je nu doormaakt, en gaat doormaken. HEEL VEEL STERKTE hopenlijk mag het snel raak zijn!!
hoi hoi Nou vandaag geweest. Omdat ik vandaag ongesteld geworden ben mag ik maandag bloed prikken voor mn hormoonwaardes... op 21 juni moet ik weer bloedprikken voor het progesteron gehalte.. 9 juli weer een afspraak voor de uitslagen enzo.. Ik krijg daarna ook een kijk operatie ipv een hsg... En mn vriend moet zn zaad inleveren. Spannend dus