Start MMM

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Nikske89, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne81

Daphne81 Lid

Jan 8, 2006
    99
    0
    0
    Juist goed dat je zo nuchter kan zijn! Als je er heel blij en positief in stapt en de IUI mislukt, is dat alleen maar een nog grotere teleurstelling, lijkt miij.

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #242 Eevie, Jun 10, 2010
    Last edited: Jun 10, 2010
    En de rode duivels zijn in aan het arriveren... Voelde me gisteren al vrij rot, moest vooral veel huilen en vandaag was het ook wer raak. Gezeur in m'n rug en ja hoor, daar waren de eerste tekenen ook te zien. Dus dat is mooi balen.
    De dokter mailde me dat tests die positief zijn, ook echt positief zijn, maar kennelijk is dat dus niet zo. Vorige week was een valse test. Wat voel je je dan klote zeg... Als het doorzet, dan kan ik morgen het ziekenhuis bellen voor de kijkoperatie. Erg spannend dus... Ben er wel weer een beetje ondersteboven van. Hoopte echt dat het deze keer gelukt was, zeker na die test...

Nikske; succes morgen!!

xx

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Uhm, ff een vraagje tussendoor. Hoe krijg ik onderaan die "handtekening"? Zo onder de streep?

X

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh! Hij staat er al!! hahaha!! :p

mutske...:)

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

Jan 4, 2010
    1,845
    865
    113
    Female
    Tilburg
    hee meiden

ik ga volgende week donderdag of anders de dinsdag daarop na de huisarts voor gesprek.
    iemand tips? of hoe zo'n gesprek verloopt?
    ben erg zenuwachtig en weet totaal niet wat ik moet of kan verwachten

6. Daphne81

Daphne81 Lid

Jan 8, 2006
    99
    0
    0
    Ik denk dat het per HA verschilt. Omdat wij al drie jaar een kinderwens hadden voor we naar de HA gingen, hoefde ik ook geen moeite te doen om een verwijzing te krijgen. Ze vroeg wel hoe mijn cyclus was, op welke leeftijd ik begon te menstrueren en of ik ook al maanden getempt had, ed.

7. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dag meiden!

Mag ik me hier aansluiten??

Wij zijn sinds november 2008 al bezig voor nummer 2....helaas PCOS vastgesteld.
    En zitten nu in MMM.

Ik heb 5 mnd Clomid gebruikt en Duphaston. 1x zwanger helaas mk :(

Nu voor het eerst een cyclus met Puregon en dinsdag mijn Pregnyl gehad! Dus ik duim me rot nu!

Wie heeft er ervaring met Pregnyl?

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow meid wat zul jij balen :( Dat had ik deze ronde ook. lichte posi test (vals) 3 dagen overtijd & toen ongi.

Wat zal je dan door de grond zeg!!

Ik hoop echt dat jullie snel een echt knallende posi test hebben, mijn duimen draaien.

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik denk dat het per huisarts verschilt, de onze deed nogal moeilijk omdat ik nog jong ben. Maar de huisarts waar ik voor werk stuurt gewoon meteen iedereen door die langer bezig is dan 1 jaar.

Niet bang maken dus en gewoon doen ;)

Succes en houd ons op de hoogte

xxx

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Meid wat een vervelende situatie zeg :( Ik heb nog geen ervaring met pregnyl, deze moet ik in Juli gaan spuiten ivm IUI.

Ik hoop dat alles snel goed komt!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou hier vandaah mijn HSG gehad. Wat viel me dat reuze mee zeg, druk gemaakt om niets. Natuurlijk voel je die vloeistof en ik heb de krampen even flink weg moeten puffen maar het was echt heel goed te doen.

De gyn zei dat de krampen leken op lichte weeen en dat ik ze super had weggepuft. Kom dus maar op met die bevalling :p haha

Mijn eierstokken waren goed doorgankelijk, dus wij gaan in juli starten met IUI. Ik moet mezelf dan wel spuiten zetten (pregnyl) om de eisprong op te wekken, zodat ze zeker weten dat ze inseminatie op de goede dag doen.

Ze proberen 3x IUI en als dat niet lukt krijg ik een kijkoperatie en na die kijkoperatie proberen ze nog 3x IUI. Als na 6 IUI's nog geen resultaat is dan worden we naar een kliniek doorgestuurd voor IVF.

Maar we gaan ervanuit dat een van die zes IUI's wel moet lukken (positief blijven)

Ons wondertje komt steeds dichterbij!!!

Nou ik ga nu even een plat liggen, ben een beetje misselijk van de medicijnen en de vloeistof.

xxx

12. sjudith

sjudith VIP lid

Dec 19, 2007
    13,031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Nikske dank je!! :)

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Hoi dames, tijdje niet getikt hier! maar lees nog mee!
    @nikske: gelukkig viel de hsg reuze mee!!!

Ben vandaag ook bij de arts geweest, het was nl. 2de cyclusdag! dus heb vandaag de 1ste inwendige echo gekregen... tja en pco geconstateerd!...
    ze zag het duidelijk op de echo, alleen moeten de bloeduitslagen over 3 weken het nog bevestigen, moet dan weer terug.
    2 juli gaan ze bij manlief een proef zaadbewerking doen, dus heel spannend!!!
    hier dus waarschijnlijk aan de clomid, daar had ze het nl. al over...
    Pff omt toch wel even hard aan hoor, had gehoopt dat op zn minst bij mij alles goed was...
    Nja we blijven positief, ook wij komen steeds korter in de buurt van een wondertje!!!

xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat vervelend dat PCO is vastgesteld zeg :( Pfff hopenlijk zit die proefzaadbewerking een beetje mee.

Maar jouw cyclus is toch vrij regelmatig, moet je dan toch aan de clomid? Mijn cyclus verschilt ook tussen de 28 & 34 dagen...

Meid mijn duimen draaien voor jullie

xxx

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    Ja best balen, hoop ook dat de zaadbewerking lukt!:p

Ja ik denk eigenlijk dat ik geen clomid hoefde te gaan slikken als alles goed was, want tja zo'n cylcus valt idd wel mee eigenlijk, maar aangezien er toch pco geconstateerd werd, zal dit wel een optie worden denk ik... maar toch eerst het bloedonderzoek afwachten, want daaruit moet pco wel bevestigd worden... althans bevestigd worden dat de hormoonopbouw niet klopt.

He maar Nikske, jij had toch zelf gewoon een natuurlijke eisprong he? waarom moet jij dan gaan spuiten? ik wist niet dat dat ook zo ging? gewoon om er zeker van te zijn doen ze dat???
    Wel spannend ook voor jou he!!! pff Juli al, gaat snel gelukkig!!!
    Ja arts laat er geen gras over groeien ;)

xxx

16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

Jan 4, 2010
    1,845
    865
    113
    Female
    Tilburg
    Bedankt.

Ik zal jullie vertellen waneer ik geweest ben en hoe het gesprek gegaan is!
    ben er zenuwachtig haha

Andere meiden suc6!

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Ben erg benieuwd naar je bloeduitslag en zaaduitslag, ik duim voor jullie!!

Ik moet spuiten zodat de inseminatie op de goede dag gebeurd. Ik heb inderdaad zelf een eisprong, maar doordat mijn cyclus verschilt van 28 tot 34 dagen kunnen ze de dag van de eisprong dus niet vast zetten. Vandaar dus spuiten. Snappie?! :p

xxx

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

Aug 31, 2009
    1,341
    0
    0
    yes snappie!!!\

heftig... maar ja voor een goed doel he!!!!
    Ik zal voor je duimen!
    Ik zal t.z.t weer even posten hier, nu weer even 3 weken niks....(behalve zorgen maken of het wel goed komt)

ben niet meer zo heel vaak te vinden op het forum, probeer beetje af te schakelen...

xxx

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    hey hey,
    @Nikske: fijn dat het mee viel, meid! Nu wachten tot je je weer een beetje beter voelt en dan spuiten. Ik hoop zo dat de IUI gaat werken voor je!
    @Poemelke: ik heb (mogelijk) ook PCOS, er werd bij mij ook over hormoonpillen gesproken. Ik vond dat ook een shock hoor!! Jeetje, wat komt er opeens veel op je af!!

Ik heb gisteren de afspraak gepland voor de kijkoperatie. Die is maandag 21 juni. Ik kan je zeggen; ik vind het toch wel erg spannend, hoor! Was afgelopen dagen heel erg emotioneel. Het besef dat ik een operatie krijg (m'n eerste!!), dat ik nog verder die molen in ga, dat ik toch echt niet zwanger ben (ondanks die verdomde valse test), dat het allemaal zo lang duurt, hormonen.... Als het er god uit ziet, dan mag ik hormonen gaan slikken. Ziet het er slecht uit, dan wordt het IVF... Wat een opties zeg.... pffffffffff. Ben er een beetje moe van!!
    Soms zou ik zo graag even rmee stoppen, even rust (ook al zit ik pas 2 maanden in de molen). Maar stoppen is geen optie. Wij willen een kindje...

Fijn weekend meiden. We moeten gewoon blijven hopen en voor elkaar blijven duimen. Er wachten kleine ukjes op ons! Ze moeten ons alleen nog vinden.

xx Eevie

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Eevie ik snap je emotie's precies hoor!! Elke operatie is spannend, of het nu je eerste is of derde. Ik heb er al 1 aan mijn blaas gehad en 1 aan mijn rug, maar ze waren beide even spannend. Toen mijn arts deze week zij dat ze 3 IUI's probeerd en daarna een kijkoperatie wou doen was ik dus weer net zo nerveus!!

Ook hier heb ik eraan gedacht om eerst twee maanden rust te nemen voordat we beginnen met IUI, maar dat kan niet. De wens is zooooo groot. Ik moet er niet aan denken dat ik 2 maanden gewoon zit af te wachten.

Ik begrijp je dus volkomen, en mijn duimen zullen elke dag voor je draaien!! Alles wat je kwijt wil kun je hier kwijt!!

xxx

Share This Page