Marnat gooit even een knuf naar binnen voor niske !! Ik hou niet alles meer bij en was deze kwijt. Ik hou jou wel in de gaten hoor meis.
Wat lief Marnat!! Het is ook moeilijk om alle topics en dan vaak ook nog prive contacten te onderhouden. Ik vergeet zelf ook wel eens een topic of een persoon hoor Ik zie dat jij bijna mag testen. Wat een spanning zeg.... Wat denk je zelf?? Ik heb goede moed voor jullie Laat me iets weten!! xxxx
Ik denk niet dat ze je de hormonen geven zonder dat te controleren. Ze willen altijd nakijken of je niet teveel eitjes produceert. En je begint altijd met een uitgangsecho, zo kunnen ze zien dat je geen cyste heb zitten. Ik ben bang dat je twee maanden moet wachten
hoi hoi, @nikske ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, of ik heb het gewoon niet zo handig geschreven. maar met dat zelf proberen bedoel ik ook wel hormonen nemen en dan zelf klussen i.p.v. insemineren. @kaat2000 het is, wat ik er van begrepen heb, niet zo dat ze helemaal niets doen in de vakantie. echo's enz gaan volgens mij gewoon door ze insemineren alleen niet vertelde ze me. ik ben blij dat je me alvast waarschuwd dat het waarschijnlijk niet mag, diep in mijn hart weet ik dat ook wel maar ik heb toch een beetje hoop en ga het daarom toch vragen de 28e, vragen mag toch altijd?? @all ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij begint het nu toch echt wel te kriebelen. nog 1 wedstrijd winnen en ze zijn kampioen!!! dat zou toch helemaal geweldig zijn?!!!
@ Klein wondertje, dan had ik het inderdaad verkeerd begrepen. Ik dacht inderdaad dat je jezelf wou insemineren. Sorry!! Wat betreft je vraag stellen dat mag natuurlijk altijd. Nee heb je en ja kun je krijgen... Wij waren gister in de stad en dat was een gekkenhuis, laat staan zondag!! Het zou toch geweldig zijn he... Nou ik kan niet wachten hihi
Klein Wondertje, ja tuurlijk ik zou het gewoon vragen, nee heb je en ja kun je krijgen Hier was het ook een gekkenhuis! Ik vond het gisteren ook zoooooo mega spannend!
De wedstrijd gister was idd super spannend, echt niet goed voor je hartje! Vandaag voor een follikelmeting geweest en samenlevingstest, alleen bleek mijn ei niet als zodanig te zijn gegroeid. Hij was maar 12 mm en moet dus nog even groeien voordat hij gaat springen. De samenvelingstest is daarom dus ook niet uitgevoerd. Ik moet vrijdag weer terug komen voor een nieuwe follikelmeting en dus een samenlevingstest. De ovulaties die ik gespot heb, zaten op CD 16 en 2x op CD 19, dus vrij laat in mijn zeer stabiele/normale cyclus van 28/30 dgn. Ik verwacht dat ik wellicht in het weekend nog terug moet komen omdat het gewoon nog niet zover is. Jammer is wel dat ze een zomersluiting hebben....Moeten we 3 weken wachten.....Maar goed hoort erbij!
Hoi hoi, Weer even geleden, maat ik heb wel aan jullie gedacht! Ik ben dinsdag naar de gyn geweest en heb t recept voor Clomid50 mee gekregen. Zodra ik ongi word, kan ik gaan beginnen. Zou natuurlijk fijn zijn als t niet hoeft. Dadelijk krijgen we allemaal n WK-baby, haha! Maar goed, ik heb nu eindelijk t gevoel dat we wat kunnen gaan doen. Maar t wacht-gevoel zal snel inslaan denk ik,haha! Ik hoop dat t goed met jullie gaat, ladies! X
Hey Seertje Wat spannend dat jullie vrijdag weer terug moeten zeg!! Houd ons op de hoogte --- Hey Eevie Wat fijn dat je in de volgende cyclus kan beginnen met de clomid.!! Inderdaad gaat er dan iets gebeuren en dat is weer een mooie stap vooruit --- @ hier Maandag heb ik mijn eerste fol.meting,, maar ik heb vandaag de hele tijd steekjes in mijn lies. Ik hoop dus maar dat het eitje niet springt voor maandag want dan is het deze maand weer verkeken kans
@ Seertje: hoe was t gisteren? @ Nikske: ik hoop dat het ei even wacht, nog 2 dagen! Hold on, egg! Hier weinig nieuws, zit al weer op dag30, nu is t ns niet wachten tot ik een positieve test heb, maar tot ik ongi word! Erg vreemd! X
Gister weer voor de dikke lolly geweest. Dat is mijn nieuwe bijnaam voor de echo, om er toch een beetje humoristisch mee om te gaan Follikel links (is dominant) was 16 mm. Nog niet groot genoeg, dus mag maandag weer. Advies was om gisteravond gemeenschap te hebben en ook zondag voor de PCT. Gister is niet gelukt, aangezien meneer er geen zin in had (warm en verbrand). Hij voelt de druk om te presteren en dat irriteert mij! Ik hoop dat hij morgen zin kan maken, anders kunnen we geen PCT doen en moeten we daarvoor een nieuwe cyclus afwachten......Zo geen zin in. Moet er wel bij zeggen dat, als wij zaadjes willen, het moeten voorwerken met de hand en dan vlak voor het hoogtepunt bij mij in moeten brengen. Door zijn lange voorhuid (ook in erecte stand) kan hij niet in mij klaarkomen, dus moeten wij het zo doen. Wellicht toch meer druk dan gewoonlijk?!?! Hoe ervaren jullie dat? Maar goed, aan de ene kant denk ik van goh, kun je niet heel even moeite doen? Het is voor het goede doel en wie weet wat ik eventueel nog allemaal moet ondergaan (pijnlijk/vervelend). Verman je dan ff!!! Nou dat was even mijn frustratie........... Gister was ik vrij en heb ik een paar uur op het strand mogen vertoeven. Heerlijk! Vanavond gaan we met mijn schoonmoeder, zwager en schoonzusje uit eten. Mijn schoonmoeder en mijn onlangs overleden schoonvader zouden 40 jaar getrouwd zijn vandaag. Morgen waarschijnlijk naar het strand en 's avonds hoop ik de wedstrijd te mogen zien. Heb namelijk dienst, BAH! Gaan jullie nog wat leuks doen?
Hey Seertje Wel fijn dat er zo'n follikel goed groeit!! Hopenlijk is hij maandag groot genoeg. Hier heeft vriendlief in het begin van de MMM ook heel veel moeite gehad met de prestatiedruk. Nu is hij eraan "gewend". Dus hopenlijk lukt dat in enige tijd bij jou mannetje ook wel!! Hier heeft manlief vandaag EN morgen dienst Ben dit weekend dus bij mijn moeder te vinden En morgen kijken we hier met een hele groep de wedstrijd, dus dat zal wel gezellig worden Ik moet maandag voor de eerste fol meting, en ben echt zoooo benieuwd. Ik hoop echt dat onze IUI tussen 15 en 17 juli valt (cd 14 t/m 16) Daarna heeft mijn collega vakantie en kan ik onmogelijk weg op het werk. DUIM DUIM DUIM Duimen jullie mee voor me??? xxxx
Ben ook benieuwd hoe groot hij zal zijn! Blij te horen dat er meer zijn die moeite hebben, een geruststelling Vannacht seks gehad (met resultaat), dus dat is sowieso meegenomen. We hebben het gelijk over gehad en heb precies zo gezegd als wat ik hier had geschreven. Dus dat was van mijn hart. Altijd goed! Ik hoop dat hij dus idd even zijn best wil doen vanavond. Ik heb lekker aardbeitjes enzo liggen, als je begrijpt wat ik bedoel @Nikske89: het zou ontzettend balen als je, door drukte op je werk, het zou moeten missen.....Ik DUIM heeeeeeeel hard voor je!!!
Nou meiden vandaag moest ik er dan toch aan geloven,, HET HUISHOUDEN pff het is eigenlijk veeeel te warm,, mja het moet. Ben nu met de boven verdieping helemaal klaar (incl. alle ramen van binnen en van buiten gewassen) nu beneden nog!! Gister kreeg ik een telefoontje dat mijn nicht eindelijk na 9 jaar zwanger is van haar 2e kindje. Heerlijk nieuws en het geeft zoveel hoop Nu maar hopen dat alles goed gaat!! Seertje gelukkig dat het gister resultaat heeft opgeleverd,, nu vanavond nog Super lief van je dat je zo hard meeduimt Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?? Hier dus nog de beneden verdieping poetsen en vanavond natuurlijk voetbal kijken xxx
Wat ben jij actief zeg!!! Wow, na negen jaar!?!? Dat is pas lang wachten! Met welke behandeling is het gelukt? Heb net ff snel de wc en badkamer gedaan en Ric heeft gezogen. Dat is het dan ook voor vandaag. Idd veel te warm! Wilde heel graag naar het strand, maar Ric is nog iets verbrand. Jammer! Denk dat ik zo misschien toch maar ga sporten en dan ff in de tuin ga liggen bakken. Om half 8 begint mijn oproepdienst. Ik hoop dat ik niet opgeroepen word en dat ik gewoon met een aantal collega's voetbal in de stad kan gaan kijken. Ric heeft een verjaardag van een vriend, maar dat is voor mij te ver. Ben er niet binnen 20 minuten als ik opgeroepen word, dus gaat hij alleen. Ik denk dat NL wint met 2-1!
Wat doe jij voor werk Seertje?? Mijn vriend is politieman en hij heeft ook dienst vanavond Balen dus!! Hier ga ik met wat familie de finale kijken,, en mijn zusje komt ook voor een avondje terug naar Limboland (zij woont sinds april een Zeeland) Ja na 9 jaar,, niet te geloven he?! En dan uiteindelijk ook nog met de "gewone" IUI. Omdat ze al 1 kindje hadden zijn ze niet meteen na 1 jaar naar de dokter gegaan,, maar uiteindelijk dus wel en toen zijn ze eerst een een Academisch ziekenhuis behandeld,, maar dat lukte allemaal niet. Toen voor een second opinion naar een gewoon ziekenhuis,, en nu bij de 2e IUI is ze opnieuw zwanger Ze is vorig jaar wel ook 1x zwanger geweest maar dat werd helaas een MK bij 11 weken.. Nu dus maar duimen dat alles goed blijft gaan Hier ook nog te verbrand dus ik blijf vandaag nog even uit de zon. A.S. zaterdag gaan we naar Extrema Outdoor en ik wil dan geen lange broek aan met dit weer alleen maar omdat ik verbrand ben... Hopenlijk is mijn huid dan dus weer bijgetrokken Nou ik ga eens verder aan mijn huisje... Anders komt er niets meer van ben ik bang!!! xxxx
Ik ben operatieassistente. Ja, het hoort erbij...Had er niet bij stil gestaan hoor dat er dan de finale zou zijn. Had het nog geprobeerd om de dienst te ruilen op het laatste moment, maar zonder resultaat. Eigen schuld dikke bult! Blijft toch wel spannend, die eerste 12 weken. Oooo wat leuk Extrema! Nooit geweest, maar lijkt me wel wat. Net als Dance Valley. Moet er nog steeds een keer naartoe! Maar je hebt nog een hele week om bij te trekken. Goed insmeren met aftersun en even uit de zon blijven, dan moet het goed komen!
Ik ben er ook nog nooit geweest,, maar het was nu of voorlopig niet meer Dalijk met een kleintje besteeds je je geld wel ergens anders aan Dus ik ben benieuwd ... Owww operatie assistent daar heb ik ook lang aan gedacht. Na mijn doktersassistente opleiding wou ik dat ook eigenlijk nog gaan doen, maar ik ben toch bij doktersassistente blijven plakken Ik heb wel eventjes op de plastische chirurgie gewerkt en daar mocht ik ook wel eens mee naar de operatiekamer. Erg leuk!!! Hopenlijk blijft het rustig vanavond xxx (en nu ga ik echt verder, hahaha)
Ik vermoed dat je het erg naar je zin gaat hebben! Ik neem aan dat je wel van die muziek houdt, toch? Jammer dat je niet de opleiding bent gaan doen. Het is erg leuk en zeker nu komen we landelijk heeeeel veel operatieassistenten tekort....Je zou altijd nog de opleiding kunnen starten Hoop dat het gelukt is met de rest van het huis? Veel plezier vanavond! Veel liefs, Seer