Echt fijn voor je Nikske!! Hier, vanochtend weer een uitgangsecho gehad en ik mag vanavond weer beginnen met spuiten. Ze doen nu de puregon omhoog zodat er hopelijk 2 eitjes rijpen. Volgende week weer een fm.
Fijn dat je weer mag gaan spuiten, Kaat! Hier is alle hoop weer gezakt... Net weer een echo gehad, zit op dag 13. Niks groter dan 10mm gezien... eigenlijk zou ik dan komende week nog een echo moeten, maar dan gaan we op vakantie. Wat betekent dat ik pas 11 augustus weer voor een echo kan, mijn eisprong dan is geweest en ik weer op de rode duivels moet wachten. Dan gaan we volgende maand de cyclus beter volgen. slaat de Clomid nog niet aan, dan moet ik de cyclus erna 100mg gaan slikken... Ik kan je zeggen, ik voel me echt verslagen... ik had zo veel goede hoop. Heb het gevoel dat het weer maanden gaat duren en zie daar zo tegenop. Had er ook wel rekening mee gehouden dat het ook tegen kon vallen, maar dan komt t toch weer hard aan. Jammer dat opgeven geen optie is...
He wat een tegenvaller!!! Ik hoop dat je alsnog van je vakantie kan gaan genieten. Blijf positief, hoewel het moeilijk is. Een dikke kunuf! Seer
Kaat: wat fijn dat je weer mag gaan spuiten! 2 eitjes zouden natuurlijk helemaal fijn zijn he... Nou Succes!! Eevie: lieverd wat een zware tegenvaller ik weet precies hoe het is als je in je achterhoofd houd dat iets kan tegenvallen maar dan krijg je toch de uitslag. Helaas word die klap er dan niet minder om. Meid desondanks hoop ik dat je een beetje van je vakantie kunt genieten. Veel liefs!
Dank je wel, jullie zijn lief! We hebben net de reis omgeboekt. We gaan in plaats van maandagnacht, maandagmiddag op vakantie. Nu kan ik maandag nog naar de gyn. Dan kunnen we ook weer verder kijken wat we moeten doen. Misschien de dosis verhogen. Ik heb aangegeven dat ik dit niet maanden wil proberen voordat het verhoogd wordt, want dat trek ik niet. Als ze nu al kunnen zien dat het geen nut heeft, dan wil ik die tijd niet weg gooien. Maar mijn lief is de beste, want hij heeft dus naar Engeland gebeld om die boot om te boeken. Wat een schat is het toch!!
Ow Eevie wat een man heb jij zeg!! En ik begrijp goed dat je niet wil blijven proberen als het toch geen zin heeft. Dus gewoon voor jezelf en jullie droom opkomen hoor!! Nou geef je man maar wat extra liefde na zo'n goede daad
@kaat fijn dat je weer gelijk mag beginnen met spuiten!! heb jij bijwerkingen?? @eevie wat super balen zeg dikke knuf van mij! en wat een lief ventje idd! hopelijk krijg je nu ma wat leuker nieuws. ik ben net ook geweest. moets eigenlijk alleen voor de uitslag van mijn nierfuctietest komen, maar heb ook om een echo gevraagd zit pas op dag 8 maar was gewoon benieuwd. de nierfunctietest was allemaal goed. bij de echo was al wel wat actie te zien, mijn baarmoederslijmvlies was 6mm en dat was goed zei hij. bij mijn eierstok rechts was nog niets te zien maar links waren er 2 al wat aan het groeien, ze zitten nu ong op 9mm. dus hopelijk zijn ze vrijdag verder gegroeid. zo kan ik een beetje gaan zien hooveel mm ze ong per dag groeien. hij zei me dat het ong 2 mm per dag is, maar voor ik de hormonen spoot was het bij mij 1mm per dag en sprong het tussen dag 16 en dag 20. ik hoop dat het nu allemaal wat sneller gaat en dat ik vlgd week niet zo vaak meer hoeft te spuiten, voel me zo anders en heb al bijna iedere dag hoofdpijn. maar we houden moed, het is voor een goed doel!!
Eevie, Wat fijn dat je toch nog maandag naar de gyn kan! Je hebt een hele lieve man Klein Wondertje, fijn dat het allemaal goed zit daar, en hopen dat het snel gaat groeien. Ik heb denk ik wel wat bijwerkingen, hoofdpijn en ik voel me wat somberder helaas.
Klein wonder: wel fijn dat je nu precies in de gaten kunt houden hoe die eitjes groeien. En gelukkig dat de rest goed zat!! Kaat: balen dat je bijwerkingen hebt meis
Eevie, rot voor jullie dat het allemaal zo tegenzit maar fijn dat je mannetje dit zo heeft geregeld! Jeetje 2 zwangeren in een paar dagen, echt gaaf! Ik moet nog wel wennen hier hoor aan al die termen en namen. Ws. weet ik er zelf alles van binnen 2 maanden... Mijn man en ik hebben echt besloten nu helemaal voor de MMM te gaan en ons niet met een kluitje het riet in te laten sturen!
Hoi allemaal! Ben alweer een hele tijd hier niet geweest.. We zitten ook in een wachtperiode dus dan is er ook weinig te melden Vandaag een potje van vriendlief ingeleverd en over twee weken nog een keer.. Daarna op 18 aug een gesprek over het hoe en wat we nu gaan doen... IUI of ICSI. We zullen als we starten met ICSI weer een half jaar op de wachtlijst moeten dus dat schiet niet echt op... Maargoed...het is zoals het is dus ik kan me er dan beter niet sappel om maken.. Zag dat Nikske naar de zwangeren afdeling is verhuist!! Gefeliciteerd meid! We hopen je snel te volgen!!!
Heyy Joekie, ind lang niet meer gesproken! Wat hoop je zelf dat ze gaan beginnen aan IUI of ICSI? Balen dat je zolang moet wachten zeg! Sportmama, Goed zo meid!!! Succes! Nikske en Seertje, Gaat alles goed met jullie? Al zwangerschapsverschijnselen?
Ik ben ook al een tijdje afwezig geweest maar lees nog steeds mee hoor. We moeten nog tot september wachten totdat we terug mogen naar de gyn. Raar toch dat je aan het wachten niet gewend raakt. Je zou zeggen dat je na 19 rondes toch wat geduld gekweekt zou moeten hebben
hey hey, BB10 idd dat wachten daar wen je nooit aan, ik in ieder geval niet. vind eigenlijk dat we allemaal wel lang genoeg gewacht hebben toch. ben net weer terug van de gyn mijn fm was positief, van 9 naar 12 in 2 dagen, nou daar ben ik wel blij mee! ma weer een echo, hopelijk mag ik dan dins of woens de pregnyl spuiten. fijn weekend dames!!
Hey BB10! Jou had ik ind ook al een tijdje gemist, hoe is het verder met je? Gelukkig begint het op te schieten voor je! Maar dat wachten is zo erg! Klein Wondertje, Fijn dat ze zo gegroeit zijn!!
@Kaat2000: hier gaat het goed. Ben moe, soms heel erg. Verder wat duizelig, koukleumerig (heb ik normaal gesproken nooit) en heb wat meer honger (ook 's avonds voordat ik naar bed ga). Mijn boertjes/oprispingen/zuurbranden die ik eerst had zijn nagenoeg weg, beter!! Ben (nog) niet misselijk. @klein wondertje: lekker dat je eicelletje aan het groeien is!! Hopen dat het zo blijft doorgroeien.
@Sportmama: Fijn dat jullie er samen zo achter staan. Je hebt elkaar wel echt nodig in de MMM, vind ik. Zonder mijn lief zou ik het emotioneel gezien niet trekken denk ik. Hopelijk valt het mee, voor jullie! @ Joekie: spannend. Waar wil je zelf voor gaan? IUI of ICSI? (Vroeg Kaat ook al, zag ik!) @BB10: Hebben ze bij jou in het ziekenhuis dan zo'n lange zomerstop of wachtlijst? Want september is nog wel even... Maar ik kan ook niet wennen aan het wachten hoor. Verschrikkelijk. Ben echt niet geduldig aangelegd!! @Klein Wonder: super!!! Laat maar lekker groeien die follikels!! En dan raken we tegelijk zwanger! Ik vind dat. @ Kaat: balen dat je die bijwerkingen hebt. Zag dat Klein Wonder hetzelfde heeft. Ligt dan toch aan die spuiten denk ik zo... Hopelijk hoef je dit alleen deze maand nog te doen en ben je straks samen met klein wonder en mij zwanger. Van een tweeling. Ook dat vind ik. @Seertje & Nikske: laat die misselijkheid nog maar lekker weg meiden!! Is het zo dat als je in de MMM zwanger raakt, dat je dan in het begin ook bij de gyn onder controle staat? Dacht het wel, toch? En krijg je dan ook meer echo's of controle? Volgens mij heb ik nu iedereen weer gehad? Vergeet ik iemand; sorry! Maandag gaan we weer naar het ziekenhuis en dan 's middags lekker op vakantie. Heerlijk! Lekker even een weekje in the middle of nowhere. Super! We hebben daar geen telefoonbereik, maar we kunnen wel internetten, dus misschien volg ik jullie daar dan ook wel! Anders moet ik zo veel inhalen!! (En dit topic vind ik ook wel belangrijk). Fijn weekend!!
Nee, ik heb een HSG gehad die helemaal goed is. Dus toen werd ik 4 mnd naar huis gestuurd omdat je na een HSG extra vruchtbaar bent. Bij ons (in tegenstelling tot de andere meiden) is niets gevonden waardoor we niet zwanger zouden kunnen worden. Zaad was uitstekend en bij mij ook alles goed. Dus als er niets fout zit kunnen ze ook niets repareren zullen we maar zeggen. Dus daarom mogen we pas in september terug om onze opties te bespreken. Ik denk dat ze dan IUI voorstellen. Maar dat weet ik niet zeker.
BB10: Wachten blijft lang duren he!! Ik probeer me echt een beetje af te leiden door werk en leuke dingen want de tijd gaat anders zoow langzaam!! Ik weet niet wat ik moet hopen eigelijk... Ik heb al een aantal IUI's gehad in het verleden zonder resultaat maar we zijn nu we een paar jaar verder dus wie weet zijn er dingen verandert.. Van ICSI heb je maar een beperkt aantal mogenlijkheden dus als je eerst start met IUI geeft het wel het gevoel van meer mogelijkheden Aan de andere kant wil ik graag gelijk ICSI omdat we daar de vorige keer ook aan toe waren en ik het gevoel heb sneller mee zwanger te zijn... Moeilijk dus.. Ik ben erg benieuwd wat voor aantallen er zijn...Misschien is er in al die tijd toch iets veranderd.. We wachten het af..De 18e horen we de uitslag..