Start MMM

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nikske89, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou meiden, het zit ons ook niet mee hè... Door zwangerschappen om je heen krijg je hoop, maar dan kom je zelf weer in t ziekenhuis en dan valt t toch weer tegen.
    @Joekie, weet je ook hoe lang de wachtlijst is? Ik hoop echt niet te lang! Wachtlijsten zouden verboden moeten worden!
    @Kaat, ik hoop dat t raak is bij jou, ik duim!!
    @Bb10, oktober lijkt me n mooie maand! Maar augustus en september zijn natuurlijk ook prima ;)
    @Nikske, bijna de echo!! Spannend. Hopelijk n prachtig kloppend hartje te zien!

Ik ben vandaag gebeld door de gyn, heb n eisprong gehad (te zien aan de progesteronwaarden) en hij verwacht m'n ongi over 2 dagen. Kan die beste man niet op mijn stoep komen wonen en t elke maand gewoon voorspellen? Dan hoef ik niet zo te stressen elke keer! Maar goed, t was duidelijk dat de Clomid nog geen nut had gehad, dus ik mag de volgende cyclus al meteen verhogen naar 100 mg. Wel jammer dat het dus kennelijk weer niet raak is...

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Eevie: Wat naar dat je ongie eraan begint te komen... Hoop voor jullie dat de volgende poging raak zal zijn!

BB10: Wat spannend! Ongiegevoel kan beide kanten op!! Er zit niets anders op dan afwachten! ;) Ik duim voor je!!

All: Ja, dat is het probleem juist...De wachtlijst is MINIMAAL 6 maanden....
    Heavy!

3. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    BB10, Hoe is het vandaag? Nog last van die buikpijn? Wel vreemd! Zou wel ontzettend leuk zijn dat je niet eens aan de IUI hoeft te beginnen:D Duim voor je meid!

Eevie, wel mooi dat je een ei-sprong hebt gehad, ik ga voor je duimen de volgende ronde!!

Joekie, Oh dat is echt lang 6 maanden!! Pfff veel succes met wachten!!

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Eevie wat balen dat je ongi eraan zit te komen. Maar je hebt in ieder geval een eisprong gehad, en met een eisprong kunnen ze al heel veel!! Probeer dat maar te onthouden meis!! Dikke knuff

Joekie 6 maanden!!!!!!!!! Jezusss,, is er nergens anders een kortere wachtlijst??

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    BB10: Hoe is het bij jou vandaag? Nog steeds last van die buikpijnen?

Nikske: Nee, we hebben wel besloten daar te blijven. Ik hoop eigelijk dat andere mensen afschrikken en zodoende de wachtlijst korter wordt :)
    Nee geintje. We wachten het rustig af. Tussendoor bel ik gewoon af en toe om te kijken hoe het gaat met die wachtlijst..Dat kan toch? Het is wel lang maar ik ben tot september '11 met een opleiding bezig dus aan de andere kant hebben we ook gewoon nog tijd zat! We zien het wel...

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Buikpijn is een heel stuk minder, komt met vlagen voorbij.
    Net gebeld voor een nieuwe afspraak bij de gyn zegt die dame aan de telefoon tja de eerst volgende afspraak kan op 14 oktober.:$
    Dus ik geef aan dat ik van de gyn begin september terug moest komen. Krijg ik een uitbrander dat ik dan eerder had moeten bellen.;)
    En toen deed ik iets wat ik nooit doe.............begon gewoon te brullen:). Ik was zo teleurgesteld, nog langer wachten. :(Ik kreeg geen woord meer over mijn lippen. Toen zette ze me in de wacht en toen ze terug kwam kon ze me op 21 september zetten. Voor mijn gevoel nog veel te ver weg maar beter dan 14 okt. Verder moest ik volgende week maar bellen of er iemand uitgevallen was. Pffffft ik ben absoluut geen jankert en ik heb de afgelopen anderhalf jaar misschien 2 keer gehuild omdat ik alles zo oneerlijk vond......maar dit.........knalt er hard in. Stomme emomuts die ik nu ben.

Maar ik mag natuurlijk niet klagen als ik hier hoor dat er meiden 6 mnd moeten wachten voordat ze verder mogen, sorry.

Ik ga mijn boosheid en teleurstelling maar op de tuin botvieren, is hard nodig.

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb altijd wel n eisprong gehad, maar heel laat en die eitjes zijn dan niet van goede kwaliteit. Was er wel opvoorbereid dat t niet raak zou zijn, maar toch hè... Heb net de nieuwe lading Clomid opgehaald, kreeg meteen voor 3 maanden mee. Lekker hoopgevend. Maar goed,de zon schijnt, het komt goed!!

BB10, grrrrrrr! Ik voel met je mee!

X

8. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    BB10, Jeetje ik kan me echt zo goed voorstellen dat je bent 'ontploft'! Als je belt dan verwacht je gewoon dat je geholpen kan worden en dan zegt zo'n muts ook nog dat je eerder had moeten bellen grrrrr. Kan het me heel goed voorstellen hoor, na alle teleurstellingen en lang wachten ben je nu gewoon toe aan de volgende stap en dan kan dat niet! Ohh zo frustrerend lijkt me dat.

Nou laat het lekker gaan hoor! Ik ben ook geen jankerd maar soms moet het er gewoon uit. Je bent echt geen stomme emomuts:)
    Heel veel sterkte meid!!

Eevie, ik hoop voor je dat de Clomid nu wel aanslaat!

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Thanx meiden. Ik ben dan zo blij dat ik dit met jullie kan delen. Ik weet dat jullie precies snappen wat ik dan voel en dat geeft steun!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Kaat wanneer is jouw nod? Nu toch ergens?

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh dacht net dat vriendlief dan toch gelijk kan krijgen met oktober:( is natuurlijk ook mooi maar had liever eerder aan de slag gegaan.

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    BB10: Ik vind het heel begrijpelijk dat je af en toe zo'n bui hebt hoor! Laat het lekker gaan! Wel apart dat je nu ineens na het huilen wel eerder kan...
    Waarom kunnen ze dat dan niet eerder?? Ik vind het echt zo super slecht geregeld in dit gedeelte van de zorg in NL!! Schandalig gewoon!
    Er moet gewoon eens een uitgebreide reportage komen en kamervragen :)
    Schandalig dat er voor een kindje zo'n ellenlang traject bewandelt moet worden!!:x

13. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    BB10, Elke maand wachten is gewoon teveel! Echt zo balen!
    Als het goed is moet ik vandaag of morgen ongi worden, of eigenlijk als het niet goed is:) Ik vind het heel spannend, ik probeer alle pijntjes maar te negeren.

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh, Kaat wat spannend zeg!! Ik hoop voor jullie dat het raak is!! Zou toch fantastisch zijn!!

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Kaat wat rete spannend zeg! Heb je niet al stiekem een keertje getest? Ik zou me niet in kunnen houden denk ik.

16. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ja heel spannend, ik durf bijna niet te testen! Ik ga zondag testen als ik het dan nog niet ben.

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Grrr wachtlijsten zouden inderdaad verboden moeten worden!!

Kaat spannend zeg,, nog maar eventjes en dan is het al zondag.

meiden wij hebben de echo gehad vanochtend.

Owww wat was het mooi zeg. We hebben een stevig hartje zien kloppen en de gyn zei dat de kans klein was dit het nog mis zou gaan. Dit was een mooie gezonde zwangerschap en ik zou +- 7w2d zijn!!

Ik houd mijn banner nog even op 7 weken tot de officiele termijn echo.

Wij hebben onwijs lang moeten wachten op dit wondertje, maar dat is het dubbel en dwars waard geweest. Wij zijn trots!!

Ik hoop dat jullie dit allemaal heel snel mogen meemaken.

Liefs
    xx N

18. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Nikske, Ohh meid wat fijn dat je nu het hartje hebt zien kloppen!! Het lijkt me een hele geruststelling! Geniet ervan!!!

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh wat gaaf, Nikske!! Ben jaloers, hoor! ;)
    Superfijn om zulk goed nieuws te krijgen. Was je zenuwachtig? Zal vast heel erg spannend zijn geweest!! Dan ben je zo begin april uitgerekend, toch?

Kaat... hoe houd je het vol zeg, niet testen?! Knap hoor. En nu maar hopen dat er dit weekend een mooie test op jouw nachtkastje (of waar dan ook) ligt!!

Hier begint langzaamaan de ongi door te komen, dus ik verwacht maandag of dinsdag weer Clomid te gaan slikken. En dan maar hopen dat het deze keer wel nut heeft. Bedacht me daarnet dat vakantie, rust en regelmatig klussen echt niet helemaal van invloed kunnen zijn. Anders was ik deze maand zo gigantisch zwanger geweest!! :p hihi!

20. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Ohhhh meiden!!! Ik heb toch stiekum getest!! en....... Hij is harstikke positief!!!!!! Wat is dit onwerkelijk zeg!!! Ik leef echt in een droom!

Deel Deze Pagina