Fijn dat je het achter de rug hebt! Het blijft een rot onderzoek.. Ik had er daarna ook nog wel effe last van... Gelukkig is alles goed!!
Marnat, ook vanaf hier bedankt Joekie, Thanx! Ja het doet bij mij nu ook nog wel pijn maar niet meer zo erg. Het bloed nog wel een beetje.
Hoi Ilayda, ik woon in provincie Utrecht Ik woon in Veenendaal. Zal het wel even veranderen Ik had in het begin een anstig gevoel dat mensen uit mijn omgeving me zouden herkennen. Ik zit bij ziekenhuis de Gelderse Vallei.
Vandaag even gebeld met de poli. Ik wilde toch even doorgeven dat de informatie van het oude ziekenhuis later volgt. Die heb ik nl nog niet binnengekregen en ik wilde toch vast een afspraak vastzetten in het nieuwe ziekenhuis. Toevallig kwamen we er zo achter dat er in de aanvraaglijsten nerens om een adres gevraagt werd. Als ik dus niet gebeld had kon ik lang wachten haha. Had alleen op de achterkant van de envelop mijn postcode en huisnummer geschreven. Maargoed. Ze zei dat maandag de afspraak gemaakt wordt en ook verzonden dus ik hoop dinsdag of woensdag een brief met afspraak te krijgen! Spannend!! __________________
Meiden HELP ik heb het even heel zwaar!! stopen met roken is zwaaar. Ik heb toch 1 gehad net !! Hoe kom ik er door, ik sta er helemaal achter.
Wat vervelend meis dat het stoppen je zo zwaar valt. Ik heb niet echt tips, want heb nog nooit in mijn leven een sigaret aangeraakt. Maar heb je al hulpmiddelen? Kauwgom, pleisters, champix (medicijn) ?? Ik weet niet wat je wel en niet mag gebruiken, maar misschien is dat een optie?? SUCCES ! xxx
Haha nu gaat het vast goed komen Spannende tijden breken nu aan, schrijf het vooral van je af, dat helpt!
Ja zeker! Maar de behanding zal nog zo'n 8 maand ver weg zijn dus dat duurt nog wel effe. Aan de andere kant...de tijd vliegt en het is zo weer kerstdagen
Hey meis, je hebt het nu gelukkig achter de rug! Als ik dat zo lees ben ik er wel een beetje bang voor Heb je erna nog veel last gehad? Nu afwachten tot de 31e, SPANNEND!! Ik duim voor je, xxx
Krijgen jullie geen samenlevingstest?? En een HSG?? Dit zijn ook vooronderzoeken... Nou de 25e word in ieder geval een spannende dag voor jullie Mijn duimen draaien!! xxx
Pff 8 maanden is lang! Maar zoals je zegt: de tijd vliegt. Het is alweer half mei Oud&Nieuw leek wel gisteravond... xxx
Hier morgen om 12.15uur de 2e samenlevingstest. SPANNEND!!! Hoop dat hij beter is dan de eerste Ben wel een beetje zenuwachtig
Hoe gaat het nu? Ik weet hoe rot het kan zijn. Bij mij hielp echt dat boek stoppen met roken om dat laatste knopje om te zetten. Ik heb sinds dien geen sigaret meer aangeraakt. Ik hoop voor je dat het snel beter wordt.
Ik wil je echt niet bang maken hoor, bij de een doet het meer pijn dan bij de ander. Het gaat gelukkig heel snel voorbij. Ik heb niet lang last gehad gelukkig. Ik ga voor je duimen morgen! Heel spannend ik hoop dat je er veel ziet zwemmen! Succes morgen!
Dankje voor je steunen de woorden meis. Ik gebruik alleen kauwgum en af en toe een lolly. En dat werkt!! Ik heb besloten dat het stopen met roken belangrijker is eerst dan het afvallen. Heb nu 5 gehad vandaag en daar wil ik het bij houden pfff wat moeilijk. het gaat me lukken ben al heel trots op me zelf. van 40 naar 5, manlief steunt me ook. Hij rookt ook nog.
@nikske nee heb nog niks van een samenlevingstest of HSG gehoord, mis horen we dat vlgd week?? als alle uitslagen goed zijn ga ik dat in iedergeval wel vragen ja. @marnat ik ben in januari gestopt met roken, heb heeeeeel veeeel lollys in huis gehaald en elke x als ik zin had in een sigaret pakte ik een lolly. dat heeft bij mij echt geholpen. mijn ventje rookt ook nog steeds. wat bij mij echt helpt is hoe hij stinkt als hij net gerookt heeft haha. dan denk ik bah zo wil ik echt niet meer ruiken. succes ermee meis hoop dat het lukt!!